Gå til innhold

Hvor tidlig mener du man skal ha sex i datingfasen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Personlig mener jeg at om har jeg sex tidlig med en fyr så er det bare positivt. Da er det fordi jeg liker han fort og såpass mye at jeg ikke klarer å la det vente, men det er kun hvis jeg vet han er seriøs som meg. Med andre dater derimot og man må møtes et par ganger for å se hvordan kjemien blir, venter jeg alltid minst til date nummer 3. 

Jeg mener hvis man ikke vet om man liker hverandre så må man uansett prøve å ha sex etterhvert. Men aldri for tidlig, men selvfølgelig ikke for sent heller. Tenk hvis dere har datet, fått følelser og blitt kjærester og enda ikke har hatt sex. Tenk om dere har sex og du blir skuffa over størrelsen på pikken, at han er dårlig eller submissiv... Viktig å ha det tidlig tenker jeg da, enn for sent :) Kunne aldri blitt sammen med en jeg ikke har hatt sex med nei!

Anonymkode: d978e...def

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann her. Jeg liker å vente. Har erfart hvor mye drama sex kan føre med seg. Jeg er på ingen måte ute etter et kjapt ligg. Jeg dater med ett mål: å få meg kjæreste. Alt annet er sløsing av tid.

Derfor venter jeg en god stund før det skjer noe fysisk, fordi jeg vil være sikker på at dette er noe å satse på før jeg binder meg. Min nåværende samboer og jeg venter 3 måneder før vi hadde sex.

Anonymkode: a3ae4...191

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sex på første møte, om jeg vil noe seriøst eller ei. Elsker sex. Kjæresten min, som er mann, ville vente, men klarte ikke å holde seg lenger enn 3. møte.  Så nu har vi sex hver eneste dag🙃 

 

Anonymkode: 5c1d8...821

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det du skriver er helt ok!

Anonymkode: ddb62...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker så enkelt som at man har sex når begge har lyst og er klare for det; enten det er på date 2 eller date 70.

Endret av Cleopatra.
Skrivefeil
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cleopatra. skrev:

Tenker så enkelt som at man har sex når begge har lyst og er klare for det; enten det er på date 3 eller date 70.

Det er ikke vanskeligt,bare gjør som en syntes er rigtigt.

Anonymkode: ddb62...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex først, date etterpå. Norsk stil👌🏼 

Anonymkode: f0f6d...64a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex først, date etterpå. Norsk stil👌🏼 

Anonymkode: f0f6d...64a

Jeg syns det er noe koselig over at folk i hele landet ender opp på one night stands i fylla, og så våkner de og bare, "tja, denne personen kunne jeg godt tenkt meg å kjøpe hus og hytte med". 😂 

Anonymkode: 5c1d8...821

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex på første date med flere og funnet ut at vil en noe seriøst så vent. En kan fort havne i gruppa der du bare blir bra nok for sex og ikke noe mere. Så her er d hengelås på musa ved eventuell neste date😂😂🙈🙈🙈

Anonymkode: 3d4c0...3c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får mus på første date tenker jeg at dama gir den opp for lett. Sayonara

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

En kan fort havne i gruppa der du bare blir bra nok for sex og ikke noe mere. Så her er d hengelås på musa ved eventuell neste date😂😂🙈🙈🙈

Anonymkode: 3d4c0...3c9

Høres ut som man har ikke mye mer en «musa»...

Anonymkode: 9dc35...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex først, evt. dating senere. Sånn gjorde vi det, på hver vår kant før vi møttes. Nå er vi gift.

Anonymkode: 2ffcb...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SM30 said:

Når jeg får mus på første date tenker jeg at dama gir den opp for lett. Sayonara

Hva med deg da, som prøver deg på sex på første date?

Anonymkode: afc64...a51

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex er ikke noe å spare seg for, gjerne 1 date.

Anonymkode: 6dc59...5c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Jeg hadde ikke hatt sex med en person uten at jeg var sikker på at det ble oss. Ingen sex den første perioden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med deg da, som prøver deg på sex på første date?

Anonymkode: afc64...a51

Å nei det gjelder ikke for menn...det er jo kvinner som skal skamme seg over sin seksualitet og få den kontrollerte av usikre menn som vedkommede du siterer..

Anonymkode: a89e7...fe1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Å nei det gjelder ikke for menn...det er jo kvinner som skal skamme seg over sin seksualitet og få den kontrollerte av usikre menn som vedkommede du siterer..

Anonymkode: a89e7...fe1

Ja, ser det hele tiden her inne. :Nikke:

Anonymkode: afc64...a51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er viktig å vite OM man matcher seksuelt før man vurderer et langvarig forhold m personen... Hadde aldri kunnet være sammen men en mann om sexen mellom oss var dårlig... Før en nedtur da å ha ventet flere dages, fått følelser, for så å bli skuffet over sexen... 🤦‍♀️

Anonymkode: 08e34...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å vente til tredje date med samboeren. Da hadde han tatt meg med på en skikkelig middag og kom hjem til meg etterpå 🥳

 

Et hus, to biler, en hund og en unge senere så er jeg veldig glad for det. Men helt ærlig, vi kunne sikkert ha ligget sammen etter den første kaffekoppen også uten at det hadde utgjort noen forskjell. Vi er sjelevenner. 

Anonymkode: 15158...c3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...