Gå til innhold

Noen svarte hår på brystet - jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har mørkere og lengre hårvekst imellom brystene, men nå har jeg altså 3 svarte hår på selve brystet også. Er så deprimerende og vil bare dø av å se på meg. Til sommeren kan jeg ikke gå i tskjorte en gang ☹

Andre jenter som har hår på selve brystet? (Ikke brystvortene)

Anonymkode: 2d229...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har til og med svarte hår på brystvortene. Er ikke noe annet å gjøre enn å nappe de! The struggle is real. 

Anonymkode: 98867...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Summ skrev:

Napp de bare da?

Ja men jeg har svarte hår overalt ellers også. Svarte hår over hele magen, mellom brystene, rundt brystvortene, nå på brystet, lårene, armene, hendene, overalt nå orker jeg ikke mer. Jeg orker ikke sitte i dusjen å barbere meg i 1 og en halv time hver dag for å se ok ut. Har lyst til å fylle badekaret med syre og hoppe oppi. Noen som vet hva slags syrer som fjerner hår permanent?

Anonymkode: 2d229...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har du vært hos legen og undersøkt at alt er som det skal, har du pcos for eks? Det er mitt råd hverfall, vet ikke om legen kan hjelpe deg men noen p piller hjelper hverfall på unormal hårvekst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Ja men jeg har svarte hår overalt ellers også. Svarte hår over hele magen, mellom brystene, rundt brystvortene, nå på brystet, lårene, armene, hendene, overalt nå orker jeg ikke mer. Jeg orker ikke sitte i dusjen å barbere meg i 1 og en halv time hver dag for å se ok ut. Har lyst til å fylle badekaret med syre og hoppe oppi. Noen som vet hva slags syrer som fjerner hår permanent?

Anonymkode: 2d229...69f

Stakkar :( Tror man kan få støtte fra nav til og ta laserbehandling av hår. Sjekk det ut :)

Anonymkode: 7b277...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkar :( Tror man kan få støtte fra nav til og ta laserbehandling av hår. Sjekk det ut :)

Anonymkode: 7b277...dc7

 Noen tror visst Nav er til for alt!

Nei. De dekker ikke fjerning av hår.

https://helsenorge.no/refusjon-og-stotteordninger/elektrolyse-og-voksbehandling

Endret av Rotemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Rotemor skrev:

 Noen tror visst Nav er til for alt!

Nei. De dekker ikke fjerning av hår.

https://helsenorge.no/refusjon-og-stotteordninger/elektrolyse-og-voksbehandling

Beklager skrev feil. Poenget mitt var uansett kun i beste mening å tipse ts om at det finnes muligheter hvis hårveksten er så plagsom at det går ut over livskvaliteten slik jeg oppfattet det utifra hva hun skrev. Har en venninne som slet med ekstrem svette under armene, hun fikk dekket behandling.  

Anonymkode: 7b277...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager skrev feil. Poenget mitt var uansett kun i beste mening å tipse ts om at det finnes muligheter hvis hårveksten er så plagsom at det går ut over livskvaliteten slik jeg oppfattet det utifra hva hun skrev. Har en venninne som slet med ekstrem svette under armene, hun fikk dekket behandling.  

Anonymkode: 7b277...dc7

Men ikke av NaV ;) Vi har helsenorge nå.

Men det ser ikke ut til at hun får dekket der heller. Men det ligger eksempler på priser der og det må da være overkommelig å dekke selv over langen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...