Gå til innhold

KunstnerDate som aldri vil planlegge før rett før..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr via match og ble kjent, ci møttes et par ganger og jeg føler det gikk strålende.  Han har gjort lønnet arbeid av kunsten sin og bruker mye tid på det, derfor vil han aldri planlegge i tilfelle han skal male eller den perfekte solnedgang osv dukker opp. Noen som har vært sammen med kunstnere, og har noen tips? Føler meg jo virkelig helt uviktig her selv om han forsikrer meg om at han liker meg godt.

Anonymkode: 37abf...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt beste tips er å IKKE fire på kravene bare fordi noen er kunstner. Det er ikke et frikort til å være egostisk, upålitelig, full og rusa, høy på seg selv og drite i at man ødelegger dagen for andre, selv om enkelte kunstnere mener at de har rett til å være et drittmenneske pga yrke sitt. 

Anonymkode: 4eb03...74d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et stort kunstnerprosjekt for et par år siden, da måtte jeg også si det til venner og familie, at jeg må ta ting spontant så  de måtte ikke regne med at jeg kunne bli med på allslags. Det er høyt press på lønnede kunstnere, man jobber mye og lenge for ikke nok, men lidenskapen er så stor at det føles verdt det. Det vil nok ikke alltid være slik, man går gjennom forskjellige faser i en kunstnerkarriere, så kjør på og ikke tenk så mye. Respekter det han sier til deg.

Anonymkode: 6c749...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør være fornøyd så lenge han er noenlunde edru.

Anonymkode: 7ea3b...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt beste tips er å IKKE fire på kravene bare fordi noen er kunstner. Det er ikke et frikort til å være egostisk, upålitelig, full og rusa, høy på seg selv og drite i at man ødelegger dagen for andre, selv om enkelte kunstnere mener at de har rett til å være et drittmenneske pga yrke sitt. 

Anonymkode: 4eb03...74d

Alle drittmennesker mener de har rett til å være det, hvis ikke hadde de ikke vært drittmennesker. Det har ikke noe med å være kunstner å gjøre.

Anonymkode: a62bd...ac3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør være fornøyd så lenge han er noenlunde edru.

Anonymkode: 7ea3b...005

Ja, nå til dags driver de fleste å drikker seg halvdøde hver fredag og lørdag...tragisk.

Anonymkode: c6bb6...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr via match og ble kjent, ci møttes et par ganger og jeg føler det gikk strålende.  Han har gjort lønnet arbeid av kunsten sin og bruker mye tid på det, derfor vil han aldri planlegge i tilfelle han skal male eller den perfekte solnedgang osv dukker opp. Noen som har vært sammen med kunstnere, og har noen tips? Føler meg jo virkelig helt uviktig her selv om han forsikrer meg om at han liker meg godt.

Anonymkode: 37abf...df2

Finn en annen, dersom det passer deg dårlig at han ikke kan planlegge å treffes i god tid før dere skal treffes.

Men, hvis han og du kunne tenke dere at han maler deg 😍så  vil dere naturlig nok møtes oftere

Anonymkode: de0a8...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr via match og ble kjent, ci møttes et par ganger og jeg føler det gikk strålende.  Han har gjort lønnet arbeid av kunsten sin og bruker mye tid på det, derfor vil han aldri planlegge i tilfelle han skal male eller den perfekte solnedgang osv dukker opp. Noen som har vært sammen med kunstnere, og har noen tips? Føler meg jo virkelig helt uviktig her selv om han forsikrer meg om at han liker meg godt.

Anonymkode: 37abf...df2

Hvilke maleprosjekt  har han utover sommeren? Kun solnedganger? Kan dere ikke dra sammen og se på solnedgangene de gangene dere har avtalt date og han "må" ut og male?

Anonymkode: de0a8...6d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han faktisk gjort karriere på solnedganger eller er «i tilfelle solnedgang» noe han sier for å være selvironisk og uhøytidelig? 

Anonymkode: a62bd...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...