Gå til innhold

Kan ikke folk bestemme seg? Slutt å add meg og så slette meg, om og om igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er ganske irriterende med mennesker som kan adde meg på face eller andre SoMe-kanaler for og så bare slette meg ut av det blå! Og sånn skjer det igjen om og om igjen. Adder - sletter, adder igjen og sletter igjen mange ganger.. Burde jeg ta dette opp med de det gjelder? Synes det er ufint og vitner om at du er ustabil person

Anonymkode: 34adb...2f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gidder du å akseptere igjen og igjen? Hadde ikke giddet å legge folk til igjen hvis de hadde slettet meg, med mindre det var snakk om en veldig god grunn ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En har jeg blitt fb venn med 7 ganger eller noe. Hvorfor gidder en person å adde meg, mange ganger når jeg sletter vedkommende etter en stund på grunn av 0 kontakt. Hva er poenget med å ha folk man ikke har kontakt med på fb.? Lurer på hva som er agendaen til denne personen. 

Anonymkode: d4423...658

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme «problem» med min kusine😂 skjønner ikke hva som er problemet hennes, hvorfor sydde meg og så slette meg hahah Hun har også blokket meg. Hun virker ustabil! Men nå er grensen nådd, jeg aksepterer ikke neste gang. Skulle tro hun var 15, men hun er nærmere 40🙈

Anonymkode: f433f...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aksepterer ikke andre gangen. De blir ignorert. 

Også trenger jeg ikke å tenke noe mer på det😎

Anonymkode: 6fd66...53a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det samme har skjedd meg. Det var også en person som jeg slettet, men som sendte meg venneforespørsler om og om igjen(selv om jeg avviste. Hun hadde til vanlig ingen kontakt med meg, så jeg syntes at dette var veldig spesielt..

Mine tanker om dette ts, er at dette er personer som skal ha oversikt over livet ditt. Disse ønsker å ha noe å snakke om :)

Anonymkode: a497e...26f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare slutte å akseptere dem?

Anonymkode: 84f32...b97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som det skjer med stadig vekk. Kjenner henne såvidt, men ho er venninne med søstra mi så jeg vet hun sliter med psyken. Tydeligvis sletter hun folk når hun har nedtur, og legger oss til igjen når hun er ovenpå igjen.

Jeg lar henne bare holde på sånn, og aksepterer hver gang ho legger meg til. 

Anonymkode: b7b4b...0f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelsket i deg eller paranoid! 

Anonymkode: b00eb...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎05‎.‎2019 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Har ei som det skjer med stadig vekk. Kjenner henne såvidt, men ho er venninne med søstra mi så jeg vet hun sliter med psyken. Tydeligvis sletter hun folk når hun har nedtur, og legger oss til igjen når hun er ovenpå igjen.

Jeg lar henne bare holde på sånn, og aksepterer hver gang ho legger meg til. 

Jeg har hatt litt mer enn et par sånne runder hvor jeg har slettet konto, for så opprette ny.  

For min del handler det om dyp depresjon og selvmordstanker, og det kan det godt være i hennes situasjon også.

Jeg har forståelse for at det kan være til bry for folk, spesielt perifere, å få stadige venne- eller følgeforespørsler, så jeg har begrenset min krets veldig.

Det å akseptere, og eventuelt følge tilbake vil bety mye mer for den det gjelder enn det eventuelle bryet det påfører deg å måtte forholde deg til det. Fint å se at du aksepterer hver gang.

 

Anonymkode: 60be3...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme greia med en mann på snapchat. Plutselig har han sletta meg, og en liten stund etterpå legger han meg til igjen og later som ingenting(og skriver til meg). Tror ikke jeg gidder å akseptere han mer nå, for jeg har andre ting å gjøre enn å godta ustabile folk på sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2019 den 23.32, AnonymBruker skrev:

En har jeg blitt fb venn med 7 ganger eller noe. Hvorfor gidder en person å adde meg, mange ganger når jeg sletter vedkommende etter en stund på grunn av 0 kontakt. Hva er poenget med å ha folk man ikke har kontakt med på fb.? Lurer på hva som er agendaen til denne personen. 

Anonymkode: d4423...658

Da får du nesten spørre den det gjelder. Vi vet ikke agendaen, skjønner du. Jeg hadde aldri giddet den runddansen der. Hvis noen sletter meg, eller jeg sletter noen, ja, da står jeg for det. 

Anonymkode: 5d20c...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...