Gå til innhold

Brødrene Løvehjerte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, nicecar said:

Jeg husker når jeg var liten så følte jeg meg alene om å synes at den var så forbanna skummel når alle andre syntes den var så fantastisk fin. Hva er så fint med en film som handler om sykdom, død, skumle monstre, gravstener og filmmusikk som er nok i seg selv til å få mareritt av? 🙈

At de aldri dør, etter Nangijala er det Nangilima osv, uendeligheten og mirakelet i livet og døden.

Anonymkode: 3999a...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og at de er sammen, at den ene venter på den andre.

Anonymkode: 3999a...3dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men visste du ikke at de var døde før du så gravsteinen?

Anonymkode: 3999a...3dc

Jeg må ha glemt det, jeg så den da jeg var veldig liten. Også tror jeg det var ekstra skummelt å se en gravstein.

Anonymkode: 9db76...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
nicecar skrev (På 19.5.2019 den 22.18):

Jeg husker når jeg var liten så følte jeg meg alene om å synes at den var så forbanna skummel når alle andre syntes den var så fantastisk fin. Hva er så fint med en film som handler om sykdom, død, skumle monstre, gravstener og filmmusikk som er nok i seg selv til å få mareritt av? 🙈

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

At de aldri dør, etter Nangijala er det Nangilima osv, uendeligheten og mirakelet i livet og døden.

Anonymkode: 3999a...3dc

Denne delen har gjort at det er definitivt en av de vakreste bøkene jeg vet om. Og som barn formet den meg til å ikke frykte døden, noe som sitter med meg fremdeles! 

Anonymkode: 1de1d...18b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at Brødrene Løvehjerte kan være skummel for små barn. 

Da jeg var barn, og den ble sendt som serie på NRK, husker jeg at hallodamen gjøre oppmerksom på at dette var en serie for de større barna. Selv var jeg 11-12 år da, og stor nok til å se den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsket den filmen ♥️ Sikkert tjue år siden sist jeg så den, men kan ikke huske at den var noe annet enn veldig fin og fryktelig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...