Gå til innhold

Tragiske menn tørr ikke jobbe med kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen etter til dem. Jeg har alltid følt meg en smule ukomfortabel når jeg jobber tett med menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
8 minutter siden, AnonymBruker said:

A new study found that 60% of male managers said they’re uncomfortable working closely with women.

Me Too Backlash Is Getting Worse

 

Anonymkode: ba1db...e5f

 

Huffingtonpost er som Se&Hør.

 

2 minutter siden, hind said:

Velkommen etter til dem. Jeg har alltid følt meg en smule ukomfortabel når jeg jobber tett med menn.

Kanskje fordi du er noe ute av balanse?

Endret av Vanlig fyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vanlig fyr said:

 

Huffingtonpost er som Se&Hør.

 

Kanskje fordi du er noe ute av balanse?

Det er jeg ikke. Hvorfor tror du det? Jeg kan forsikre deg om at jeg er mentalt frisk og sterk. Jeg er bare litt vrang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hind skrev:

Velkommen etter til dem. Jeg har alltid følt meg en smule ukomfortabel når jeg jobber tett med menn.

Du har jo kjempet deg til topps i en mannsdominert verden og er nå høyt på strå.

Anonymkode: fd387...135

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
1 minutt siden, hind said:

eg kan forsikre deg om at jeg er mentalt frisk og sterk. Jeg er bare litt vrang :)

 

Hvis du er ukomfortabel når du jobber med menn/kvinner/hvite/svarte/gule/lave/tykke/tynne etc mennesker så er du ikke vrang, du er trangsynt og fordomsfull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Du har jo kjempet deg til topps i en mannsdominert verden og er nå høyt på strå.

Anonymkode: fd387...135

Å, deg igjen. Begynner du ikke å bli lei av dette nå? 

Jeg elsker ikke å jobbe med menn selv om jeg gjør det til daglig, og jeg bytter mer enn gjerne ut det meste av staben med kvinner den dagen det er mulig. Menn er ofte maktkåte, høye på seg selv og en tanke selvgode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hind skrev:

Å, deg igjen. Begynner du ikke å bli lei av dette nå? 

Jeg elsker ikke å jobbe med menn selv om jeg gjør det til daglig, og jeg bytter mer enn gjerne ut det meste av staben med kvinner den dagen det er mulig. Menn er ofte maktkåte, høye på seg selv og en tanke selvgode.

Jeg tror bare ikke på deg:-)

Anonymkode: fd387...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Vanlig fyr said:

 

Hvis du er ukomfortabel når du jobber med menn/kvinner/hvite/svarte/gule/lave/tykke/tynne etc mennesker så er du ikke vrang, du er trangsynt og fordomsfull. 

Nei, jeg er klok av skade. Det er bare den første gruppen du nevner jeg til tider har problemer med, men jeg løser det ved å holde litt avstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tror bare ikke på deg:-)

Anonymkode: fd387...135

Tro hva du vil, men kutt ut dette tullet ditt nå.

Endret av hind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hind said:

Menn er ofte maktkåte, høye på seg selv og en tanke selvgode.

Der traff du spikeren på hodet! Det er min erfaring og. Og det verste er at de alltid skal generalisere

Anonymkode: 82a55...6b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hind skrev:

Tro hva du vil, men kutt ut dette tullet ditt nå.

Hva slags tull? Har du ikke gjort det likevel?

Anonymkode: fd387...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva slags tull? Har du ikke gjort det likevel?

Anonymkode: fd387...135

Svar som de du har gitt meg i denne tråden. Jeg har flere ganger sagt til deg at du gjerne må sende meg pm hvis du vil vite hvem jeg er, men det gjør du ikke. I stedet fortsetter du med mistenksomheten din enda en gang. Det er det tullet jeg ber deg om å kutte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, hind skrev:

Svar som de du har gitt meg i denne tråden. Jeg har flere ganger sagt til deg at du gjerne må sende meg pm hvis du vil vite hvem jeg er, men det gjør du ikke. I stedet fortsetter du med mistenksomheten din enda en gang. Det er det tullet jeg ber deg om å kutte ut.

Ok, da. Får være mistenksom for meg selv.

Anonymkode: fd387...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, da. Får være mistenksom for meg selv.

Anonymkode: fd387...135

Takk, det holder for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

A new study found that 60% of male managers said they’re uncomfortable working closely with women.

Me Too Backlash Is Getting Worse

 

Anonymkode: ba1db...e5f

Kan vel ikke klandre mannfolkene! 

Med tanke på hvor mange patetiske kvinner som lyver om "seksuell trakassering" for å skrape til seg meat mulig oppmerksomhet, sympati og penger...  

Anonymkode: eac42...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gitt det store fokuset det har vært på at all form for "sjekking" kan være seksuell trakassering, avhengig av hva "offeret" føler om den spesifikke situasjonen, skjønner jeg igrunn godt at en del vil vegre seg for å dra på jobbreise eller gå ut med yngre kvinnelige kolleger som kan sies å ha mindre "makt". Når anklagen eller misstanken i seg selv kan være nok til å gi deg enorme problemer på jobben er det kanskje ikke så rart om noen velger den tryggeste veien.

 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der traff du spikeren på hodet! Det er min erfaring og. Og det verste er at de alltid skal generalisere

Anonymkode: 82a55...6b1

Regner med at denne kommentaren var ironisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, herzeleid skrev:

Gitt det store fokuset det har vært på at all form for "sjekking" kan være seksuell trakassering, avhengig av hva "offeret" føler om den spesifikke situasjonen, skjønner jeg igrunn godt at en del vil vegre seg for å dra på jobbreise eller gå ut med yngre kvinnelige kolleger som kan sies å ha mindre "makt". Når anklagen eller misstanken i seg selv kan være nok til å gi deg enorme problemer på jobben er det kanskje ikke så rart om noen velger den tryggeste veien.

 

Regner med at denne kommentaren var ironisk?

Kan du finne kilder for saker i Norge der metoo har hatt store konsekvenser? Jeg vet det finnes om Sverige og USA men nå forholder vi oss til landet vi bor i.

Oppegående menn forstår forskjellen på å være hyggelig/høflig og trakassering. De klarer også å skille mellom personligheter og forstå hvem som tåler noe bedre enn andre. Hun sier feministen bør man unngå men hun som tåler en vulgær spøk kan man omgås. Verre er det faktisk ikke😉

Anonymkode: c11ea...579

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du finne kilder for saker i Norge der metoo har hatt store konsekvenser? Jeg vet det finnes om Sverige og USA men nå forholder vi oss til landet vi bor i.

Nå handler tråden om en artikkel som igjen er fra USA.

Sitat

Oppegående menn forstår forskjellen på å være hyggelig/høflig og trakassering.

 

Så er litt av problemet at ikke alle kvinner og menn er like oppegående. Med andre ord risikerer du å møte på de som føler seg trakassert uten at det noensinne var hensikten.

Sitat

 

De klarer også å skille mellom personligheter og forstå hvem som tåler noe bedre enn andre. Hun sier feministen bør man unngå men hun som tåler en vulgær spøk kan man omgås. Verre er det faktisk ikke😉

Anonymkode: c11ea...579

 

Mange av oss klarer nok å skille ut hvem en bør passe seg for ja. Samtidig er det ikke alle som er like gode på det, og det er synd om ellers flinke folk dermed går på en smell fordi de ikke skjønte hvem de burde unngått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2019 den 19.44, hind skrev:

Menn er ofte maktkåte, høye på seg selv og en tanke selvgode.

Kvinner også!

Anonymkode: 008a8...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...