Gå til innhold

Underlegen pga han har dobbelt så stor sosial krets som meg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg i hans øyne fort vil virke litt for enkel og kjedelig. Han har stort nettverk, jeg har veldig få bekjente/venner. 
Det er så flaut på sosiale medier også, for jeg får sånn max 70 likes, mens han får 100+ . 
Mange av jentene han kjenner han sånn 1000-10.000 følgere, jeg har ikke 400 engang. Han har 700. 
Utseendet er det eneste jeg har til min fordel, men ikke engang det klarer jeg å synes er fint noen ganger.
Jeg vil jo ha andre kvaliteter. Men faktisk så virker det som depresjonen bare blir verre, for jeg legger meg ned mer og mer fordi jeg blir så trett. jeg er rett og slett tung i hodet.

Hvem skal jeg ende opp med til slutt? :( kommer liksom aldri til å føle meg bra nok for noen tror jeg. Jeg vet ikke hva jeg skal se etter hos en mann, hva jeg kan forvente. 

Anonymkode: 877cd...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler veldig med deg... Er på samme måte her.. På profilbildet mitt har jeg 40 likes, mens han har godt over 300. Samt flere kommentarer. Eneste som har kommentert på bildet mitt er min mamma 😂

Anonymkode: c7aab...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg får litt over 20 likes på det meste, har bare litt over 100 venner på fb, instagram bruker jeg ikke, og har null nære venner for øyeblikket, bare mine søsken og svigerinne. 

Kjæresten er veldig fornøyd og han kjeder seg aldri med meg i hverdagen. Vi ler, synger, lager mat, går tur, puler, lager ting og besøker folk. 

Tror du leter etter problemer fordi du er redd for å feile. Jeg kan også finne tusen ting som er "galt" med meg, men jeg vil være med denne mannen NÅ og fremover. Om det varer for alltid, vet vi ikke, ikke alle forhold er ment å vare, og det trenger ikke å være et nederlag. Alle forholdene jeg har hatt har vært lærerike og jeg ville ikke vært foruten. Om mitt nåværende forhold går over, så er det iallfall ikke pga algoritmer og likes!

Anonymkode: 9ab8a...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!😲 Ilandsproblemer.🤪 Syns du bør logge av sosiale medier og fokusere på det som er virkelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det her en seriøs tråd? Virkelig? Livet er faktisk mer enn facebookvenner og likes altså! Det hjelper ikke å ha 1000 facebookvenner hvis du ikke har en eneste en som stiller opp for deg i virkeligheten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jadzia skrev:

Er det her en seriøs tråd? Virkelig? Livet er faktisk mer enn facebookvenner og likes altså! Det hjelper ikke å ha 1000 facebookvenner hvis du ikke har en eneste en som stiller opp for deg i virkeligheten. 

Takk, nå slipper jeg å skrive akkurat det jeg tenkte å skrive. Jeg er helt enig med dette. Herregud, det er noen av de 10 bildene mine på instagram jeg har sånn 15 likes på, jeg må jo være venneløs om det er likes i sosiale medier som bestemmer hvor stor vennekrets man har. Og jeg er virkelig ikke venneløs og har nok flere nære venner som stiller opp for meg når jeg trenger det enn veldig mange. Og så vet jeg om folk som virker kjempepopulære i sosiale medier, men som er kommet ut og fortalt at de faktisk ikke har en eneste ekte venn. 

Anonymkode: bdf3c...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, nå slipper jeg å skrive akkurat det jeg tenkte å skrive. Jeg er helt enig med dette. Herregud, det er noen av de 10 bildene mine på instagram jeg har sånn 15 likes på, jeg må jo være venneløs om det er likes i sosiale medier som bestemmer hvor stor vennekrets man har. Og jeg er virkelig ikke venneløs og har nok flere nære venner som stiller opp for meg når jeg trenger det enn veldig mange. Og så vet jeg om folk som virker kjempepopulære i sosiale medier, men som er kommet ut og fortalt at de faktisk ikke har en eneste ekte venn. 

Anonymkode: bdf3c...327

Nemlig.

Nå må folk virkelig slutte å henge seg så opp i sosiale medier! Ja, jeg syntes også det er gøy å få likes (man er jo så enkelt skrudd sammen), men det er da virkelig ikke verdens undergang og ikke få masse likes! Det sier jo overhodet INGENTING om deg som person!

Jeg vil heller ha et par gode venner og bekjente som stiller opp ved behov enn en enorm vennekrets hvor man egentlig ikke kjenner noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...