Gå til innhold

Da var Norge Rundt-billettet med Widerøe bestilt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å oppleve Norge på denne måten i 14 dager.

Noen andre som har bestilt denne?

Anonymkode: 22023...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Sitronmelisse skrev:

det høres jo gøy ut! Hva kostet den?

4680,- for hele Norge.

Anonymkode: 22023...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4680,- for hele Norge.

Anonymkode: 22023...301

Elendig av wideroe å operere med slike tilbud. Jeg skulle ha nytt pass for noen uker siden. Jeg bor 10 timer med bil tur/retur til nærmeste passkontor og ettersom jeg har en baby på åtte uker kunne jeg ikke kjøre så langt, da var fly eneste alternativet. Kostet meg 3000,- en vei! Jeg har derfor brukt 7500,- kun på pass. 7000,- i flybilletter og 500,- for passet. 

Anonymkode: 49ed1...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elendig av wideroe å operere med slike tilbud. Jeg skulle ha nytt pass for noen uker siden. Jeg bor 10 timer med bil tur/retur til nærmeste passkontor og ettersom jeg har en baby på åtte uker kunne jeg ikke kjøre så langt, da var fly eneste alternativet. Kostet meg 3000,- en vei! Jeg har derfor brukt 7500,- kun på pass. 7000,- i flybilletter og 500,- for passet. 

Anonymkode: 49ed1...ee8

Ser ikke helt hvorfor Norge Rundt-tilbudet skulle være elendig fordi du måtte ha nytt pass.

Anonymkode: 22023...301

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg til å oppleve Norge på denne måten i 14 dager.

Noen andre som har bestilt denne?

Anonymkode: 22023...301

Jeg gjorde dette i 2015 og hadde en fantastisk tur. Hadde totalt 58 flygninger og var innom 33 forskjellige flyplasser. Var på det meste oppe i 11 flygninger på 1 dag. Du kan GLEDE deg.

Ønsker du tips og eller høre hvordan jeg gjorde det kan du enten spørre her eller sende meg en PM hvis du vil.

God tur.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjetil E skrev:

Jeg gjorde dette i 2015 og hadde en fantastisk tur. Hadde totalt 58 flygninger og var innom 33 forskjellige flyplasser. Var på det meste oppe i 11 flygninger på 1 dag. Du kan GLEDE deg.

Ønsker du tips og eller høre hvordan jeg gjorde det kan du enten spørre her eller sende meg en PM hvis du vil.

God tur.

Fantastisk. Skal forsøke meg på egen hånd denne gangen, så får veien heller bli til mens man flyr 😄

Anonymkode: 22023...301

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Elendig av wideroe å operere med slike tilbud. Jeg skulle ha nytt pass for noen uker siden. Jeg bor 10 timer med bil tur/retur til nærmeste passkontor og ettersom jeg har en baby på åtte uker kunne jeg ikke kjøre så langt, da var fly eneste alternativet. Kostet meg 3000,- en vei! Jeg har derfor brukt 7500,- kun på pass. 7000,- i flybilletter og 500,- for passet. 

Anonymkode: 49ed1...ee8

Dette kommer nok av at veldig mange av Widerøes ruter har MANGE LEDIGE plasser i sommerperioden. Da jeg gjorde rundturen i 15 hadde jeg ledig sete ved siden av meg på ihvertfall 9 av 10 flygninger. Og minst 50% av flygningene hadde under 50% belegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk. Skal forsøke meg på egen hånd denne gangen, så får veien heller bli til mens man flyr 😄

Anonymkode: 22023...301

Jeg kan ihvertfall legge ved et par tips. Velg gjerne et par baser eller så hvor du bor flere netter og tar fly utifra. Selv bor jeg i Bærum og hadde base 3 netter i Bodø hvor jeg fløy hovedsaklig på Lofoten og Vesterålen. 2 netter i Trondheim hvor jeg i hovedsak fløy Trøndelag samt Mo i Rana. Og jeg hadde 4 netter i Tromsø hvor jeg i hovedsak fløy på Finnmark. I tillegg hadde jeg 2 X 2 netter hjemme hvor jeg fløy på Vestlandet.

Prøv gjerne og å ha litt tid enkelte steder byer underveis, gjerne steder du ikke har vært før. Slik at du får sett litt annet enn bare fly og flyplasser. Og husk at de fleste flyplasser ligger et stykke fra sentrum. Og ikke alle steder det er offentlig kommunikasjon. Så taxi kan være nødvendig. Dette kan du forøvrig sjekke opp på Avinor sine sider om de forskjellige flyplasser om det å komme seg til og fra flyplassen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har derfor brukt 7500,- kun på pass. 7000,- i flybilletter og 500,- for passet. 

Sånn går det dessverre når en ikke er forutseende. Du burde ha skaffet deg nytt pass før du fikk ungen. Hvis du absolutt må ut på langtur med en så liten en og terrorisere dine medpassasjerer, da.

Anonymkode: 0c291...88b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn går det dessverre når en ikke er forutseende. Du burde ha skaffet deg nytt pass før du fikk ungen. Hvis du absolutt må ut på langtur med en så liten en og terrorisere dine medpassasjerer, da.

Anonymkode: 0c291...88b

Måtte nok ha reist med fly uansett, da jeg ikke hadde lappen før jeg fikk unge. 

Kommer ikke unna å fly med baby her uansett, da vi må fly fra sykehuset etter fødsel og fly til og fra kontroller på helsestasjon. Eller burde vi bare bo på sykehuset til barnet blir 7-8 år kanskje?

Anonymkode: 49ed1...ee8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.5.2019 den 3.18, AnonymBruker skrev:

Måtte nok ha reist med fly uansett, da jeg ikke hadde lappen før jeg fikk unge. 

Kommer ikke unna å fly med baby her uansett, da vi må fly fra sykehuset etter fødsel og fly til og fra kontroller på helsestasjon. Eller burde vi bare bo på sykehuset til barnet blir 7-8 år kanskje?

Anonymkode: 49ed1...ee8

Flytt da vel!

Anonymkode: 24ffb...4bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎05‎.‎2019 den 22.10, AnonymBruker skrev:

Ser ikke helt hvorfor Norge Rundt-tilbudet skulle være elendig fordi du måtte ha nytt pass.

Anonymkode: 22023...301

Jeg har ingen problemer med å forstå at det kan provosere de som bor i distriktene, at Widerøe selger flyreiser så utrolig billig som dette, til feriereisende.  Ja visst er det tilbud og etterspørsel som bestemmer pris, men det må være lov å gi uttrykk for at kjennes urimelig at turisten betaler 3700 kr for sin reise på kryss og tvers, men innbyggeren fra Lofoten må betale det samme for sitt besøk i fylkeshovedstaden Bodø.   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 3.18, AnonymBruker skrev:

Måtte nok ha reist med fly uansett, da jeg ikke hadde lappen før jeg fikk unge. 

Kommer ikke unna å fly med baby her uansett, da vi må fly fra sykehuset etter fødsel og fly til og fra kontroller på helsestasjon. Eller burde vi bare bo på sykehuset til barnet blir 7-8 år kanskje?

Anonymkode: 49ed1...ee8

Hvor er det du bor som må fly til helsestasjon ? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Sommernatt skrev:

Hvor er det du bor som må fly til helsestasjon ? 🤔

Ikke så veldig vanskelig å gjette at det må være i Finnmark.  Der er avstandene store, og også værforhold kan gjøre det nødvendig med flyreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...