Gå til innhold

Hjelp meg å tolke signalene hans!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok. Jeg er nylig blitt singel for ca 1,5 mnd siden. 

I etterkant av bruddet har jeg fått en ny kompis som jeg kjenner jeg liker mer og mer. 

MEN jeg klarer ikke å forstå om. Han liker meg tilbake eller ikke.. Jeg vet at han liker meg som venn, men noe mer...? 

Her kommer div fakta :

Ene helgen ber han meg på nattmat etter jeg har vært på byen. Jeg dro dit og vi snakket bare. Ingen rotting. Når han kjørte meg hjem, sa han at han egentlig hadde kjøpt frokost til oss.. 

2 helger etterpå, etter mye mld frem og tilbake, så skriver jeg at jeg liker han. Han svarer da at han ikle har ment å gi meg feile signaler og at han er involvert med noen andre.. 

Jeg tenker jaja, da får vi kun være venner, men helgen etterpå skriver han masse fint til meg. At han liker meg, at jeg tar opp plass både i hode og hjerte hans, og at han ikke er involvert med noen.. 

Den siste uken har han også spurt masse spm om hva jeg skal gjøre. Han tullet om date og hyttetur, skrev om kos og indirekte om sex, og jeg tolker dette som flørt! Igår morges ble jeg invitert på champagnefrokost til han, sammen med en kompis av han også.. Ingen roting, kun 2 klemmer. 

Og igår kveld skrev han at han skulle kommet på besøk til meg om han var kjørbar.. Og at da hadde avslutningen på dagen blitt like fin som starten. Han skrev at jeg var en fin jente og at han digget meg! 

Altså! Jeg tolker dette som mer enn vennskap!! Jeg føler han flørter med meg, men er så redd for å ta feil igjen, og at alt bare blir pinlig! 

Hvorfor skriver han så mye fint til meg om han virkelig er involvert med noen andre?? 

Noen kloke hoder der ute som er flinke til dette sosial spillet? (jeg trodde virkelig jeg var det.. Men nå er jeg lost!) 

Anonymkode: 75d8e...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han får ikke bestemt seg for hva han vil tror jeg. skjønner du blir frustrert. han sender veldig forskjellige signaler!! send han en melding og spør han helt tydelig hva som skjer så kansje han forklarer litt.

 

jeg var i samme situasjon med en fyr for ikke alt for lenge siden og han ombestemte seg heleeee tiden om han ville eller ikke og det endte i at det aldri skjedde noen ting. noe som gjorde veldig vondt siden jeg er veldig betatt 😔

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du burde droppe han. Du fortjener noen som liker deg 100% og ikke tuller sånn. 

Anonymkode: a5c6a...529

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mixed signals... får håpe d ikke er en runde i senga han er etter. Finner du nå fort ut om du treffer han da. Menn er ganske gode på å holde oss litt varme slik at de får tilgang til ting. Håper han er seriøs med deg😊👍🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper han er menifestet i sin tilgang til nærhet med deg. Om du viser at du konstinensielt ikke vil, så kan han tolke det som du vil, og det er et stort problem i dagens datingkultur. Men jeg stusser på han sier han har en annen og 1-2 uker senere har han ikke noen annen. Frykter det er en bruk og kast fyr dessverre..

Anonymkode: 2fd04...493

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være at han har er dysseksuell/har ereksjonsproblemer, men at han egentlig liker deg veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...