Gå til innhold

Svar på jobbsøknad


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg søkte på drømmejobben i et firma jeg virkelig ønsker å jobbe i. Søknadsfristen var 30. april. Jeg sendte den inn via finn.no, og fikk da et automatisk svar fra finn.no om at søknaden var sendt osv. Dette er en jobb jeg har erfaring med, og en jobb ille "alle" har vært borti, så jeg er kvalifisert til stillingen. I ettertid har jeg ikke hørt noen verdens ting fra firmaet! Ikke at de har mottatt søknad eller noe. Kan jeg regne med at de har utelukket meg til intervju? Noen som har erfaring med å bli kalt inn til intervju flere uker etter fristen? Der er få slike jobber her jeg bor, og jeg er så skuffet over å ikke høre noe fra dem, og har gått på "vent". Om så bare er avslag, så jeg vet... 

Anonymkode: 7fc9d...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Dessverre kan det se ut som de har gått videre med andre kandidater. Ofte går selskapet videre med de aktuelle kandidatene, og gir ikke beskjed til uaktuelle kandidater før stillingen er besatt. 

Man skal selvfølgelig ikke være 100% sikkert, men jo lengre tid det går før du hører noe, desto mindre sjanser for at du blir kalt inn til intervju. Over to uker ventetid på positivt svar er nok relativt sjeldent.

Anonymkode: 527ae...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...