Gå til innhold

Noen som er eller har vært sammen med en kriminell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har sittet inne for å ha kjørt for fort på motorsykkel 🙄

Anonymkode: 01bc3...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 hours ago, AnonymBruker said:

Nå ble jeg nysgjerrig på hva slags lov det er :) 

Anonymkode: 4977b...82d

Røyker hasj. Politiet har til og med arrestert meg for å røyke på min egen private eiendom. Føles ut som om vi lever i nazi-tyskland, av og til.

Anonymkode: 8d225...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Jeg er kriminell selv. Har blitt straffedømt flere ganger. Men mener det jeg gjør burde være 100% lovlig. Det er et lovbrudd uten noe offer.

Er gift. Kona vet om alt sammen, men bryr seg ikke.

Dersom en lov er umoralsk, så er det etisk forsvarlig å bryte den.

Anonymkode: 8d225...da5

Nei, det er det ikke. Vil du endre loven, melder du deg inn i et parti og jobber for dette på lovlig måte. Loven gjelder for alle og skal følges uansett om en er enig eller ikke.

Anonymkode: 601d2...45c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjæreste med en som hadde sittet inne for smugling av dop. Han var nesten clean etter at han kom ut av fengsel. Røyka kun hasj nå og da. En eks for det var ikke noe tak i/ansvarsfølelse hos han.

Anonymkode: b8df7...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ble kjæreste med en som hadde sittet inne for smugling av dop. Han var nesten clean etter at han kom ut av fengsel. Røyka kun hasj nå og da. En eks for det var ikke noe tak i/ansvarsfølelse hos han.

Anonymkode: b8df7...90e

Herregud da, visste du det her og ble sammen med han likevel?

Uforståelig for meg 🤣

Anonymkode: 237b2...f9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift med en som er dømt for voldsbruk (ikke mot meg da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva?!? Hvordan da? Hvis man er sammen med en som jevnlig klipper i stykker hele el-anlegget til Futurum og andre bedrifter f.eks så vet man vel om det?!? 

Anonymkode: dbacc...1ea

Om en er sammen med en som snylter til seg trygd, f.eks:-)

Anonymkode: ff1ce...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om en er sammen med en som snylter til seg trygd, f.eks:-)

Anonymkode: ff1ce...b3a

Ja, det har eksen min også gjort. Men han følte han hadde betalt skatt fra før av og bare ville ha tilbake pengene han hadde betalt. Han anså ikke det som noe ulovlig. Jeg forstår han egentlig litt jeg. Selvom jeg ikke gjør det samme da. 

Anonymkode: dbacc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Røyker hasj. Politiet har til og med arrestert meg for å røyke på min egen private eiendom. Føles ut som om vi lever i nazi-tyskland, av og til.

Anonymkode: 8d225...da5

Ok. Synes ikke hasj bør legaliseres, men du gjør som du vil.

Anonymkode: 3df2c...0a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har eksen min også gjort. Men han følte han hadde betalt skatt fra før av og bare ville ha tilbake pengene han hadde betalt. Han anså ikke det som noe ulovlig. Jeg forstår han egentlig litt jeg. Selvom jeg ikke gjør det samme da. 

Anonymkode: dbacc...1ea

Kjenner flere som har gjort dette. De mener heller pengene bør gå til dem selv enn en innvandrer.

Anonymkode: ff1ce...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Han har det for seg å sette fyr på ting (skjønner først nå at han har en ordentlig pyroman i seg), stikke hull i folk sine bildekk (generelt herverk på biler), sprayer ned folk med sånn fargespray, hvis han misliker noen så gjemmer han seg i busker rundt folkene og hopper frem og skremmer, skriker til folk. Dessuten så går han rundt i nabolag og tukler med elektrisiteten til folk (klipper ledninger i biter og alt sånn at el-ting «kollapser»). Alt slags faenskap man kan tenke seg. Men han mener det ikke vondt. Innerst inne er han snill altså. :) 

 

Anonymkode: dbacc...1ea

:blink:

Ååå kei.

Har bare en ting å si om dette: Det er ikke kriminalitet men symptomer på at det er noe psykisk galt. Skaff ham hjelp for pyromanien asap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tøytigern skrev:

:blink:

Ååå kei.

Har bare en ting å si om dette: Det er ikke kriminalitet men symptomer på at det er noe psykisk galt. Skaff ham hjelp for pyromanien asap.

Ja. Håper det finnes noe faghjelp for pyromaner altså. 

Anonymkode: dbacc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Håper det finnes noe faghjelp for pyromaner altså. 

Anonymkode: dbacc...1ea

Det gjør det. Ta kontakt med lege.

Han trenger åpenbart hjelp for flere ting, denne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første kjæreste var dealer og narkoman, andre kjæreste tidligere gjengmedlem og narkoman med noen voldsdommer, tredje kjæreste var dealer, massevis av dommer og siktelser, hadde sittet i fengsel for narko, vold og ran. Fjerde kjæreste var narkosmugler men hadde aldri blitt tatt. 

Gjorde aldri noe mer selv enn å røyke litt hasj. Utrolig nok var det bare den første fyren som faktisk var en drittsekk. 

Anonymkode: 54e5a...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det gjør det. Ta kontakt med lege.

Han trenger åpenbart hjelp for flere ting, denne her.

Tror ikke det hjelper. Er ikke noe vits å ta det opp med politiet heller. Mulig røde kors har noen gode råd. Han mener jo ikke å bryte loven liksom. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første kjæreste var dealer og narkoman, andre kjæreste tidligere gjengmedlem og narkoman med noen voldsdommer, tredje kjæreste var dealer, massevis av dommer og siktelser, hadde sittet i fengsel for narko, vold og ran. Fjerde kjæreste var narkosmugler men hadde aldri blitt tatt. 

Gjorde aldri noe mer selv enn å røyke litt hasj. Utrolig nok var det bare den første fyren som faktisk var en drittsekk. 

Anonymkode: 54e5a...a35

Det glemte jeg å skrive. Eksen min har ranet mange (han går alltid etter eldre folk liksom) samt at han er den verste hvitsnippforbrytern. Hel rå på hvitvasking av penger og usj ja... det ene tar det andre. Hver gang lover han å slutte også tar det en dag også er han ute for å rane ting eldre mennesker og sånn. En gang stakk han hull i dekkene til en gammel pensjonist og svindlet han for 70 000kr som han kjøpe flybillett og hotell til utlandet for. 

Anonymkode: dbacc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner flere som har gjort dette. De mener heller pengene bør gå til dem selv enn en innvandrer.

Anonymkode: ff1ce...b3a

Rett etter at det ble slutt med eksen min fikk jeg vite at hun var trygdesnylter i tiden opp til vi ble sammen.

Ville spart meg for mye om jeg hadde visst det tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...