Gå til innhold

Noen som er eller har vært sammen med en kriminell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken type kriminalitet er/var det snakk om?

Anonymkode: 04e9e...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sivil ulydighet. Hun sto helt stille uten å si et ord og nektet å flytte seg under en demonstrasjon for noe jeg mener er en god og viktig sak. 

Anonymkode: e9981...b6a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet et par hasjbrukere i tenårene/tidlig 20årene. Felles for de var at de var emosjonelt avstumpa og hasjen var det eneste som kunne roe bråket av deres enorme daddy issues. 

Anonymkode: 3cf89...f6f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, økonomisk kriminalitet (ikke ført regnskap riktig og latt være å betale inn moms til staten ved enkeltmannsforetak). 

Anonymkode: aafd3...536

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kriminell selv. Har blitt straffedømt flere ganger. Men mener det jeg gjør burde være 100% lovlig. Det er et lovbrudd uten noe offer.

Er gift. Kona vet om alt sammen, men bryr seg ikke.

Dersom en lov er umoralsk, så er det etisk forsvarlig å bryte den.

Anonymkode: 8d225...da5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kriminell selv. Har blitt straffedømt flere ganger. Men mener det jeg gjør burde være 100% lovlig. Det er et lovbrudd uten noe offer.

Er gift. Kona vet om alt sammen, men bryr seg ikke.

Dersom en lov er umoralsk, så er det etisk forsvarlig å bryte den.

Anonymkode: 8d225...da5

Det kan du mene, men du må ta straffen dersom du blir tatt.

Ved å innlemme kona di, gjør du henne medskyldig. Håper hun aksepterer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men i så fall hadde jeg forhåpentligvis vært lykkelig uvitende.

Anonymkode: 4977b...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Jeg er kriminell selv. Har blitt straffedømt flere ganger. Men mener det jeg gjør burde være 100% lovlig. Det er et lovbrudd uten noe offer.

Er gift. Kona vet om alt sammen, men bryr seg ikke.

Dersom en lov er umoralsk, så er det etisk forsvarlig å bryte den.

Anonymkode: 8d225...da5

Nå ble jeg nysgjerrig på hva slags lov det er :) 

Anonymkode: 4977b...82d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hei hvor det går. Bussran, bankran, bilran, trusler og vold. Besittelse, bruk og salg av narkotika... 

Anonymkode: f7f74...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i flere år sammen med en som tilslutt (endelig) ble tatt for diverse svindel. Jeg har gjeld nå som er skrevet i mitt navn, men ikke meg som har ordnet det. Så var jeg i min sen ungdom sammen med en i kort tid som ofte fyllekjørte, diverse ulovlig kjøring og diverse ustabile venner. Han var like ustabil med meg som med alt annet. 

 

Anonymkode: 8921f...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig på hva slags lov det er :) 

Anonymkode: 4977b...82d

Det ble ikke jeg. Slike folk ser bare ryggen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk barn med en kriminell. Det er virkelig ikke å anbefale. Kom deg bort før det er for sent! Forelsket eller ikke, noen ganger må fornuften styre skuta.

Anonymkode: c9835...c37

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Han har det for seg å sette fyr på ting (skjønner først nå at han har en ordentlig pyroman i seg), stikke hull i folk sine bildekk (generelt herverk på biler), sprayer ned folk med sånn fargespray, hvis han misliker noen så gjemmer han seg i busker rundt folkene og hopper frem og skremmer, skriker til folk. Dessuten så går han rundt i nabolag og tukler med elektrisiteten til folk (klipper ledninger i biter og alt sånn at el-ting «kollapser»). Alt slags faenskap man kan tenke seg. Men han mener det ikke vondt. Innerst inne er han snill altså. :) 

 

Anonymkode: dbacc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var i flere år sammen med en som tilslutt (endelig) ble tatt for diverse svindel. Jeg har gjeld nå som er skrevet i mitt navn, men ikke meg som har ordnet det. Så var jeg i min sen ungdom sammen med en i kort tid som ofte fyllekjørte, diverse ulovlig kjøring og diverse ustabile venner. Han var like ustabil med meg som med alt annet. 

 

Anonymkode: 8921f...82d

Å det glemte jeg å ramse opp. Fyllekjøring, pirattaxi, brygging av sprit og forsøk på bygging av bomber og alt. Han er skikkelig ille altså og har brutt alt av alle lover som finnes. Det finnes nesten ikke flere lover å bryte lenger altså. Skikkelig bad ass m.a.o. Men jeg ser sjelen hans. :) Kriminelle er mennesker de også. 

Anonymkode: dbacc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Alterego666 skrev:

Det ble ikke jeg. Slike folk ser bare ryggen min.

Det forutsetter at du vet om de på forhånd. Det gjør du neppe:-)

Anonymkode: ff1ce...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er det nok mange som er sammen med en kriminell uten at de vet det:-)

Anonymkode: ff1ce...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jupp. Jeg solgte kokain i 10 år. Tjente 300 000 pr mnd på slutten eller 1 million hver 3 mnd. Alt var cash

Anonymkode: 58937...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forøvrig er det nok mange som er sammen med en kriminell uten at de vet det:-)

Anonymkode: ff1ce...b3a

Hva?!? Hvordan da? Hvis man er sammen med en som jevnlig klipper i stykker hele el-anlegget til Futurum og andre bedrifter f.eks så vet man vel om det?!? 

Anonymkode: dbacc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forutsetter at du vet om de på forhånd. Det gjør du neppe:-)

Anonymkode: ff1ce...b3a

Sant nok. Det er min uttrykte holdning, så jeg regner med at kriminelt riff-raff ikke ønsker mitt vennskap. Dersom de likevel skulle søke det, er jeg ikke spesielt mistenksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Sant nok. Det er min uttrykte holdning, så jeg regner med at kriminelt riff-raff ikke ønsker mitt vennskap. Dersom de likevel skulle søke det, er jeg ikke spesielt mistenksom.

Kriminelle kan ønske og søke vennskap (eller søke kriminelle ting å gjøre) med folk som ikke er kriminelle de. Det har jeg hørt. Folk som ikke er kriminelle er sikkert favoritten, men det kommer nok an på graden av kriminalitet. Er man et lett bytte kan det hende du kjeder kriminelle rett og slett og de vil søke mot mer utfordring. 

Anonymkode: dbacc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...