Gå til innhold

Folk som sliter psykisk har INGENTING i et forhold å gjøre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Upopulær mening for mange sikkert, og endel vil også føle seg truffet av dette innlegget med god forbann grunn! 

Gosh så ofte man leser innlegg her inne om usikre og ustabile kvinnfolk og jenter som havner i et forhold og heletiden er usikker på kjæresten sin. Dem sliter ut sin kjæreste ved å heletiden gi dem skylden for at dem selv har det så vanskelig som dem har det. Her snakker jeg mest om de som sliter med depresjon, dårlig selvtillit eller har borderline eller andre ustabile personligheter. De kan bli aggressive hvis kjæresten en dag er treg på å svare og er opptatt med kanskje sine venner eller på jobben. De tviler heletiden på sin kjæreste og er helt avhengig av bekreftelse hele forbanna tiden for å klare å ha det bra! Ikke klarer dem å være selvstendige. Psykisk terror er det dem gjør med folk i livene sine. er jo såvidt vennene holder ut så hvordan i faen tror dem en kjæreste skal holde ut? Det sier seg selv at det blir et ulykkelig forhold om den ene av partene er psykisk syk og sprø i hodet. Da har man det bedre som singel tenker jeg og det har jeg selv sett på disse personene! 

Skal du havne i forhold så ta da for svarte faen tak i deg selv og få livet på stell før du involverer deg og deler livet med en annen!

Takk for meg!

Anonymkode: 06386...60d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke mordere har noe i forhold å gjøre. Har man drept én gang, er det lavere terskel for å gjøre det igjen.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gent82 skrev:

Jeg synes ikke mordere har noe i forhold å gjøre. Har man drept én gang, er det lavere terskel for å gjøre det igjen.

Men nå snakker vi om psykisk syke, ikke farlige folk

Anonymkode: 06386...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men nå snakker vi om psykisk syke, ikke farlige folk

Anonymkode: 06386...60d

Mordere er psykisk syke..duh..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett enig, men det samme gjelder for menn - selv om det ikke er så mange av dem. «Sykdommen» er nok ikke blitt så populær blant mennene. 

Anonymkode: 1a454...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men nå snakker vi om psykisk syke, ikke farlige folk

Anonymkode: 06386...60d

Så du mener ikke at farlige folk er psykisk syke? Lol

Anonymkode: ac1c9...661

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slite psykisk er veldig variert og forskjellig. 

Det blir feil å være så bombastisk. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man veldig ustabil så er det nok en fordel å ikke blande andre inn. Samtidig kan det være til stor hjelp for en som sliter litt, å bli sammen ned noen. Sykelig sjalu jenter finnes, helt uten psykiske lidelser. Man overtenker i starten avnet forhold osv.

Det er ingen mennsker som "ikke fortjener" et forhold.

Jeez

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du mener ikke at farlige folk er psykisk syke? Lol

Anonymkode: ac1c9...661

Bare å se på seriemorderne det. Mange av Dem er jo faktisk smart og oppegående enn resten av befolkningen

Anonymkode: 06386...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, #Rasshøl skrev:

Takk for deg. Ta det en bolle! 

Ta DEG* en bolle

Takk det samme og god bedring :))))))

ts

Anonymkode: 06386...60d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med angst. Men det klarer jeg stortsett skjule for alle, inkl en kjæreste. Ingen ville gjettet det om jeg ikke hadde fortalt det, trosser den hver dag og lever normalt. 

Anonymkode: 87357...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psykisk ustabile folk er værste sort. Ska sies helsevesenet er bygd opp slik at det er kjempelange køer for å komme inn der, så mange som trenger hjelp ikke kommer inn. En god venninne av meg måtte vente 3 år i kø før hun fikk plass.

Anonymkode: aac14...7e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta DEG* en bolle

Takk det samme og god bedring :))))))

ts

Anonymkode: 06386...60d

Jaja! Right back at cha!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig TS. Alle som får fødselsdepresjon (ca 15%) burde umiddelbart slippe mannen fri og skille seg. 

Anonymkode: ee99d...7a2

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så jeg som lever helt fint med bipolar lidelse takket være medisiner skal bare flytte fra samboeren min fordi DU, en fremmed på nett, mener at jeg ikke passer å være i et forhold? 🤔 

Anonymkode: 2976e...4d2

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm veldig mange mennesker har psykiske problem; det er vel opp til partner hva han eller hun(nekter å tro dette bare er kvinner) klarer å leve med? jeg har angst og depresjon, men er i et forhold. har gått fint så langt; prøver å la lege og psykolog hjelpe meg, og passe på at belastningen ikke blir stor for partneren min. men han snakker veldig mye om bekymringer, div om jobb, hagearbeid etc som er begynt å kjennes litt belastende for meg, pga minimal interesse for temaene, og fordi jeg ofte anser ting for ferdig debattert. kanskje han er større belastning for meg enn jeg er for han🧐

Anonymkode: a80a3...7e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt enig TS. Alle som får fødselsdepresjon (ca 15%) burde umiddelbart slippe mannen fri og skille seg. 

Anonymkode: ee99d...7a2

Ja stakkars mann som må oppleve en partner som sliter 

Anonymkode: 2976e...4d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Psykisk ustabile folk er værste sort. Ska sies helsevesenet er bygd opp slik at det er kjempelange køer for å komme inn der, så mange som trenger hjelp ikke kommer inn. En god venninne av meg måtte vente 3 år i kø før hun fikk plass.

Anonymkode: aac14...7e5

Ikke så rart når det vrimler av dem. Måtte hatt 100 sykehus til om dette skulle ha blitt tatt unna.

Anonymkode: 0cdcd...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...