Gå til innhold

Jeg blir helt sprø av dette, hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi startet som venner. Etter hvert utviklet ting seg, og han fikk følelser for meg. For min del tok det nesten ett år før jeg følte det samme for han. Men vi har vært mye fram og tilbake med følelser vs bare venner fra min side. Det merkelige jeg oppdager er at for hver gang i de periodene jeg behandler han som en venn, så er han klengete og veldig kjærlig, romantisk. 

Men de få periodene hvor jeg er forelsket og vil ha han, så er han distansert, kald og noe avvisende.

Jeg blir sprø av dette.

Attpåtil så møtte jeg familien hans her om dagen. De spurte om vi var sammen, og jeg visste ærlig talt ikke hva jeg skulle svare. 

Etter det fortalte jeg han at jeg ikke vet hva jeg skal svare når folk spør om vi er sammen, og da gir han meg neimen ikke noe svar på det heller.

Det er som om at når jeg viser følelser og er kjærlig, så trekker han seg inn i seg selv, gjemmer seg vekk. 

Han kommer bare ut av skallet sitt 100% når jeg er kald/vennskapelig mot han.

 

Jeg blir helt sprø av dette, hjelp :(

Anonymkode: 78cfc...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så han reagerer dårlig på å få kjærlighet? Det blir ikke bedre med tida om dette har holdt på i over et år. 

 

Anonymkode: c15ec...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så han reagerer dårlig på å få kjærlighet? Det blir ikke bedre med tida om dette har holdt på i over et år. 

 

Anonymkode: c15ec...4a8

Det virker slik. Jeg må nesten behandle han "dårlig" eller vennskapelig for at han skal være følsom og romantisk ovenfor meg.

Anonymkode: 78cfc...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker slik. Jeg må nesten behandle han "dårlig" eller vennskapelig for at han skal være følsom og romantisk ovenfor meg.

Anonymkode: 78cfc...8e0

Er det noe DU ønsker da? 

Du må tenke over hva du vil ha utav et forhold og fra en mann. Når du har funnet ut av dette, må du faktisk utøve og kommunisere dette. Du virker som ei som er kjærlig og hengiven, det er ikke rett at det skal kastes bort på den måten. Da tror jeg du vil forandre deg med tiden og vike vekk fra disse flotte egenskapene.

Anonymkode: c15ec...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe DU ønsker da? 

Du må tenke over hva du vil ha utav et forhold og fra en mann. Når du har funnet ut av dette, må du faktisk utøve og kommunisere dette. Du virker som ei som er kjærlig og hengiven, det er ikke rett at det skal kastes bort på den måten. Da tror jeg du vil forandre deg med tiden og vike vekk fra disse flotte egenskapene.

Anonymkode: c15ec...4a8

Jeg falt for han fordi han viste meg sider som jeg ser etter i en mann. Men han har perioder hvor han er så fjern, og han kan si ting som sårer. Det virker ikke som han vil ha min kjærlighet når jeg først vil gi han den.

Anonymkode: 78cfc...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg falt for han fordi han viste meg sider som jeg ser etter i en mann. Men han har perioder hvor han er så fjern, og han kan si ting som sårer. Det virker ikke som han vil ha min kjærlighet når jeg først vil gi han den.

Anonymkode: 78cfc...8e0

Disse sidene kan ha vært skuespill.
"Varm og kald" og sier ting som sårer osv:  Her er det store varselsflagg!

Anonymkode: bc2b9...006

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

et er som om at når jeg viser følelser og er kjærlig, så trekker han seg inn i seg selv, gjemmer seg vekk. 

Han kommer bare ut av skallet sitt 100% når jeg er kald/vennskapelig mot han.

Kan høres ut som at han bare ønsker å holde deg i et hekt. Og at han leker med dine følelser. I tillegg sårer han deg også. Og alt dette gjør deg utrygg og skader deg gradvis mer og mer. 

Jeg glemt han og gått videre.

Anonymkode: bc2b9...006

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville glemt han og gått videre.

Anonymkode: bc2b9...006

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi startet som venner. Etter hvert utviklet ting seg, og han fikk følelser for meg. For min del tok det nesten ett år før jeg følte det samme for han. Men vi har vært mye fram og tilbake med følelser vs bare venner fra min side. Det merkelige jeg oppdager er at for hver gang i de periodene jeg behandler han som en venn, så er han klengete og veldig kjærlig, romantisk. 

Men de få periodene hvor jeg er forelsket og vil ha han, så er han distansert, kald og noe avvisende.

Jeg blir sprø av dette.

Attpåtil så møtte jeg familien hans her om dagen. De spurte om vi var sammen, og jeg visste ærlig talt ikke hva jeg skulle svare. 

Etter det fortalte jeg han at jeg ikke vet hva jeg skal svare når folk spør om vi er sammen, og da gir han meg neimen ikke noe svar på det heller.

Det er som om at når jeg viser følelser og er kjærlig, så trekker han seg inn i seg selv, gjemmer seg vekk. 

Han kommer bare ut av skallet sitt 100% når jeg er kald/vennskapelig mot han.

 

Jeg blir helt sprø av dette, hjelp :(

Anonymkode: 78cfc...8e0

Høres ut som meg og en slags eks.

Dette kommer det ikke noe godt ut av.

Anonymkode: b56ac...284

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde jo spørre ham rett ut om dette. Si det slik du skrev her. Kommunikasjon er alltid nøkkelen. Det kan være som de over her skriver, men kan det også være at han trekker seg unna fordi han vet at du er så usikker? Da er det normalt å trekke seg litt tilbake vil jeg tro.. men spør og snakk om det! Det er uansett ingen god situasjon for noen av dere 😊

Anonymkode: b0be8...ed9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk hot & cold forhold. Jeg har også hatt det sånn med en venninne. Begge er utrolig glad i hverandre, men ikke helt nok til å ville ha hverandre som kjæreste. Samtidig vil man ikke at den andre skal finne seg noen andre heller, så man bare holder hverandre lunkne. Men et forhold vil det aldri bli. 

Anonymkode: b9cd3...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...