Jump to content
MortenMinstelønn

Singel og drittlei sex.

Recommended Posts

AnonymBruker
2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Det blir litt langt. Kan jeg ta det en annen kveld?

Nei. 

Anonymkode: c571e...dc1

Fortsetter under...

MortenMinstelønn
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Hehe. Jeg prøvde. På noe om hvorfor ett eller annet. Du får min historie snart. Om du vil. Men ikke i kveld.

MortenMinstelønn

Nå kaster jeg meg i en seng med en hund som jeg are passer på. Hun liker meg. Jeg liker henne Vil kjenne min varme. Jeg vil klappe henne. Og så sovner vi.:)  

AnonymBruker
1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Nå kaster jeg meg i en seng med en hund som jeg are passer på. Hun liker meg. Jeg liker henne Vil kjenne min varme. Jeg vil klappe henne. Og så sovner vi.:)  

Hmm.. Det hørtes litt ekkelt ut. Røyka sokka dine? 

Anonymkode: c571e...dc1

AnonymBruker
39 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Wow. Dette har jeg hørt noen ganger i kveld og lurer på hva slags mental mannetørke dere har vært utsatt for. For dette er bare vanlige normale mannetanker.

Er du så sikker på det? Ingen av de jeg har vært borti i hvert fall 🙈 Skulle gjerne datet deg!! Men jeg er noen år eldre enn deg, og liker hunder bedre enn barn.. Og en sånn som deg bør formere seg!

Anonymkode: faa58...617

MortenMinstelønn
Posted (edited)

Innlegg endret. Takk for mange fine ord. Liker KG:)

Edited by MortenMinstelønn

Annonse

Girlygirl9
7 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Hvis det var til meg er det bare flaks at jeg så det. Du må sitere ellers får jo ikke den du snakket til beskjed. OK. Jeg er ny her. Jeg er 28. Men du spurte kanskje hun som skrev sist.

Beklager. Skjønner ikke helt hva du mener... 

Girlygirl9

Kunne godt tenkt meg en spoonepartner å se film med uten å tenke på «forventningen» om sex 😌

AnonymBruker
8 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Ok. Jeg vet ikke hvorfor tråden tok av i dag. Er som sagt ny her. Har nevnt at jeg har noe erfaring fra militæret. Som så mange andre. Den andre delen er fra kontor-livet i Oslo i dress. Sistnevnte ga meg få svar for tråd. Den delen som bestod av to år mellom, var annerledes. Da mener jeg spesielt i Afghanistan. Om alt skal inn med teeskje. Det var en annen kommunikasjon. Flere drømmer. Flere tanker om å finne den rette. Mer romantisk, ok? Kanskje i frykt for eget liv. Smuglesprit. Og tanker om livet. Ikke bare om å være kul.  

Og det å våkne opp steinkald til en eksplosjon. Å det å høre smellet et sekund etter alle vinduene kuste. Fordi fysikken til Newton stemmer. Og fordi det å være pisskald og pissredd ikke betyr å være kul på byen. Men å ville finne den rette hvis en kommer hjem i tide. Så kanskje det å finne en i kongens klær er mer trolig enn en som bare har lekt med med tall bakt en PC. 

Nå\ vil jeg, som tidligere nevnt , varme hunden til en god venn. Og vame meg selv:)

Tråden tok av fordi vi ikke er vant med at menn setter ord (spesielt ikke så vakkert) på det du har beskrevet i dag. Det er nok mange menn som har samme ønsker for fremtiden som deg, men du skrev det på en måte som nok pirket borti en del av sjelen som ikke for ofte treffes - spesielt ikke her på KG.

Jeg forstår det slik at du har vært i aktiv tjeneste i Afghanistan? Og har opplevd strid? Slike opplevelser kan gjerne gi et veldig bevisst ønske om en fredelig fremtid. Når du i tillegg har ordets gave til å sette ord på tanker om behov for en havn i tosomhet, rører det noe i oss. 

Du har alle forutsetninger for å bygge et vakkert og trygt samliv. Og jeg tror du gjør lurt i å bygge tryggheten før den seksuelle relasjonen. Kvinner som ønsker et langsiktig forhold og deg, vil ikke bli skuffet eller utrygg av å vente på riktig gnist. Tvert imot, de vil sette pris på det.

Anonymkode: fc330...33c

MortenMinstelønn
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. Det hørtes litt ekkelt ut. Røyka sokka dine? 

Hæ? Fordi jeg liker at en hund vil kose når vi skal sove? Det kalles da kjæledegge av en grunn. Hva trodde du? at jeg tenner på dyr? Er det du insinuerer? 

MortenMinstelønn
5 timer siden, Girlygirl9 skrev:

Beklager. Skjønner ikke helt hva du mener... 

Sikkert dårlig formulert av meg. Samt jeg ikke er helt vant til hvordan alt fungerer her. Hvis du skrev og spurte om min alder, ville jeg aldri fått vite at du stilte meg et spørsmål med mindre du siterte noe jeg skrev. 

MortenMinstelønn
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tråden tok av fordi vi ikke er vant med at menn setter ord (spesielt ikke så vakkert) på det du har beskrevet i dag. Det er nok mange menn som har samme ønsker for fremtiden som deg, men du skrev det på en måte som nok pirket borti en del av sjelen som ikke for ofte treffes - spesielt ikke her på KG.

Når du i tillegg har ordets gave til å sette ord på tanker om behov for en havn i tosomhet, rører det noe i oss. 

Du har alle forutsetninger for å bygge et vakkert og trygt samliv. Og jeg tror du gjør lurt i å bygge tryggheten før den seksuelle relasjonen. Kvinner som ønsker et langsiktig forhold og deg, vil ikke bli skuffet eller utrygg av å vente på riktig gnist. Tvert imot, de vil sette pris på det.

Det var veldig fint sagt. Ønsker deg en innholdsrik dag med masse latter. Takk.

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår det slik at du har vært i aktiv tjeneste i Afghanistan? Og har opplevd strid? Slike opplevelser kan gjerne gi et veldig bevisst ønske om en fredelig fremtid. Når du i tillegg har ordets gave til å sette ord på tanker om behov for en havn i tosomhet, rører det noe i oss. 

Anonymkode: fc330...33c

Dette ❤️ 

Anonymkode: 31880...66a

Annonse

AnonymBruker
På 18.5.2019 den 12.56, MortenMinstelønn skrev:

Ofte liker jeg å sitte å kødde få hun til å le og drikke litt mer vin.

Hei. Med bakgrunn i språktråden du startet her nylig, tenkte jeg kanskje at du kunne være interessert i et språklig velment tips. Hun/henne-forveksling er noe jeg ser mye av her på KG (og andre steder), og er noe som nesten irriterer på meg pustestopp (ja, jeg overdriver).

Det riktige er her, i setningen jeg har sitert, er «å få henne til å le». Og i en annen setning du skriver i HI, bør du rette det til «tilbringe natten med henne».

For øvrig synes jeg du gjør helt rett i å ikke ha sex når du ikke vil ha sex. Sorry for avsporingen.

Anonymkode: c9b85...e0f

MortenMinstelønn
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Med bakgrunn i språktråden du startet her nylig, tenkte jeg kanskje at du kunne være interessert i et språklig velment tips. Hun/henne-forveksling er noe jeg ser mye av her på KG (og andre steder), og er noe som nesten irriterer på meg pustestopp (ja, jeg overdriver).

Det riktige er her, i setningen jeg har sitert, er «å få henne til å le». Og i en annen setning du skriver i HI, bør du rette det til «tilbringe natten med henne».

For øvrig synes jeg du gjør helt rett i å ikke ha sex når du ikke vil ha sex. Sorry for avsporingen.

Hehe. Jeg ble nesten av mobbet av ei jente fordi hun syntes jeg sa "henne" altfor ofte. Da jeg burde ha sagt hun. Jeg må lære meg forskjellen. Det er fortsatt ikke klart for meg. Du kan lære meg med noen enkle eksempler? Takk for at du sa i fra:)

ninab82

Ryddet for brukerdebatt og tilsvar.

Ninab82, mod

Mallard
På 20.5.2019 den 20.41, SM30 skrev:

Vandrer inn i samme tankemønster støtt og stadig og savner faktisk damer som ønsker «den gode praten» og en armkrok å sove i uten at man nødvendigvis må levere stiv pikk...

Damene jeg har møtt i det siste kommer gjerne over en kveld, men da skal det stort sett knulles hele kvelden kun ispedd små pauser med dårlig netflix underholdning...

Og spør man en man ikke har vært så mye med så tror alle damer med engang at man kun vil ha sex - jeg tror faktisk alle menn får glede av å være «beskytter» og «forsørger» om så bare for en kveld, menn ønsker ofte også en skikkelig samtale, da mange gutt/gutt samtaler fort blir litt «shallow» - det er dog viktig at dama vekker interessen...

Det er utrolig forfriskende å lese det du og Morten skriver i denne tråden. Endelig menn som klarer å vise en side av «den moderne mannen», som den gjennomsnittlige kvinnen ønsker å se mer av.

Kudos til dere begge!

P.S. Morten, er det en ung Totti du har som profilbilde? Godt valg i så fall! 

AnonymBruker

Er som deg TS, og er ganske lei forventningene fra datene mine om sex når de føler for bekreftelse/kos/neste steg.

Er lei sex med tilfeldige, og lei jaget etter sex når jeg selv ikke føler for det.

Hilsen mann

Anonymkode: 5b878...52d