Gå til innhold

Fortsetter dere å teste etter positiv test?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Fortsetter dere å teste etter positiv test, og isåfall hvor lenge testet dere før dere ga dere? 

Dere som temper. Hvor lenge fortsatte dere å tempe før dere ga dere? 

Anonymkode: 0ca4b...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet vel til rundt tre uker etter EL, fordi jeg var nysgjerrig på hvor sterk streken kunne bli, men jeg anbefaler det ikke. Det er fort gjort å bli opphengt i strekens styrke og urinen kan være misvisende fordi mengden hormoner som utskilles varierer. 

Jeg fikk aldri noen kjempesterke streker, men er likevel over halvveis med ei jente nå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med strimler til ikm, da hadde jeg ikke flere. Så testet jeg 4+1 og 5+1 med digital for å se 2-3 og 3+ :) Testet også en gang i uke 9 med EL-test for gøy. 

Temping stoppet jeg med 2 dager etter positiv test fordi det stresset meg. 

Anonymkode: 30b97...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt på siste testen jeg hadde. Kommer ikke til å kjøpe flere denne gang. Med storebror, så testet jeg masse, men sluttet da jeg plutselig fikk svak test ved 6.5 uker. Det skyldtes hook-effekten ( google it), så da fant jeg ut det var dumt å fortsette å teste og bekymre seg unødvendig.

Anonymkode: 73e9c...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Testet positivt på siste testen jeg hadde. Kommer ikke til å kjøpe flere denne gang. Med storebror, så testet jeg masse, men sluttet da jeg plutselig fikk svak test ved 6.5 uker. Det skyldtes hook-effekten ( google it), så da fant jeg ut det var dumt å fortsette å teste og bekymre seg unødvendig.

Anonymkode: 73e9c...970

Oi interessant ! Godt å vite. Ts 

Anonymkode: 0ca4b...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Testet med strimler til ikm, da hadde jeg ikke flere. Så testet jeg 4+1 og 5+1 med digital for å se 2-3 og 3+ :) Testet også en gang i uke 9 med EL-test for gøy. 

Temping stoppet jeg med 2 dager etter positiv test fordi det stresset meg. 

Anonymkode: 30b97...460

Ja dette med temping. Gikk tempen din opp å ned når du var gravid? Lurt å stoppe å tempe. Blir stresset av det selv. Tror jeg skal ta en digital om 1 uke. Fikk 2-3 her om dagen (3+4). 

Anonymkode: 0ca4b...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja dette med temping. Gikk tempen din opp å ned når du var gravid? Lurt å stoppe å tempe. Blir stresset av det selv. Tror jeg skal ta en digital om 1 uke. Fikk 2-3 her om dagen (3+4). 

Anonymkode: 0ca4b...b85

Målte som sagt kun to dager etter positiv test, og jeg registrerte de ikke. Men mener å huske at første dagen jeg testet positiv var på ca 36,70, og så målte jeg 36,50 dag to og 36,60 dag tre, eller noe sånt. Målte flere ganger på samme morgenene også, og fikk litt forskjellige resultat. Så det bare stresset meg og jeg la bort hele termometeret. 12 uker nå og har ikke målt noe siden :)

Anonymkode: 30b97...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Målte som sagt kun to dager etter positiv test, og jeg registrerte de ikke. Men mener å huske at første dagen jeg testet positiv var på ca 36,70, og så målte jeg 36,50 dag to og 36,60 dag tre, eller noe sånt. Målte flere ganger på samme morgenene også, og fikk litt forskjellige resultat. Så det bare stresset meg og jeg la bort hele termometeret. 12 uker nå og har ikke målt noe siden :)

Anonymkode: 30b97...460

Ok :) lurt valg ! Er bare unødvendig stress 

Anonymkode: 0ca4b...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet kun en gang fire dager etter ikm. Den ble positiv på to sekunder og var så veldig sterk så følte ikke noe behov for å teste mer. Hadde også en del symptomer. Er nå i uke 31😊

IMG_20181114_061011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...