Gå til innhold

Game of Thrones. Tråden kun for de som har lest leaksene til siste epsisode. Advarsel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært så dårlig og teit at jeg har ikke ord for det engang. 

Anonymkode: a58fc...eda

Sant. Her har D&D insistert på å avslutte de to siste sesongene med 13 episoder. Det har ødelagt  mye, for da har man måttet rushe serien.  Men argumentet til D&D har vært at de synes historien blir best om den blir fortalt på rundt 70 episoder.  Da kan de jo ikke avslutte serien men en cliffhanger slik man skal få vite resten av historien i en spin off.  Da burde de jo heller laget denne serien lenger. Så hadde man sluppet at alle karakterene og historiene ble ødelagt pga dårlig tid

 

Anonymkode: 12f57...339

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 "this night is dark, and full of spoilers!" :fnise:

Anonymkode: ac3de...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Med mindre siste episode er 3 timer lang, føler jeg ikke vi får den avslutningen vi som trofaste seere fortjener... :( Kjipt at det har gått så til helvete med alt.

Anonymkode: 3cc80...220

Sant, uansett hva som skjer så er det ikke nok tid til å få til en god nok avslutning. 

Men ender slutten som beskrevet på Reddit så er det helt latterlig. Det er forskjell på å ikke klare å leve opp til forventningene og å lage en slutt som nærmest gjør narr av hele serien. 

TS

Anonymkode: 4bdfb...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant, uansett hva som skjer så er det ikke nok tid til å få til en god nok avslutning. 

Men ender slutten som beskrevet på Reddit så er det helt latterlig. Det er forskjell på å ikke klare å leve opp til forventningene og å lage en slutt som nærmest gjør narr av hele serien. 

TS

Anonymkode: 4bdfb...f40

Men hva er forventningene til slutten egentlig? Hvordan er det forventet at det hele skal ende? 
Jeg spør bare av nyskjerrighet altså, jeg er ikke helt bevandret i de ulike fanteoriene.
Men da jeg leste disse leaksene, så ble jeg rett og slett lykkelig, jeg. Det nye counsilet består jo av ganske ok personer og Jon ender opp i Nord, der Tormund sa (i episode 4 eller 5) at han hørte hjemme, sammen med Ghost.

Anonymkode: 51d6b...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2019 den 21.33, AnonymBruker skrev:

Bettingselskapene satser i hvert fall på at leaksene er ekte. Om det er noen som sitter på innsideinformasjon så er det jo dem, jobben deres er jo å tjene penger på å vite slikt. 

Tipper sesongfinalen får IMDB-score på under 5. 

Anonymkode: 6ce05...bef

Sesongfinalen ble som beskrevet og IMDB scoren er foreløpig på 4,9 etter over 60 000 avstemninger. https://www.imdb.com/title/tt6027920/?ref_=ttep_ep6

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er forventningene til slutten egentlig? Hvordan er det forventet at det hele skal ende? 
Jeg spør bare av nyskjerrighet altså, jeg er ikke helt bevandret i de ulike fanteoriene.
Men da jeg leste disse leaksene, så ble jeg rett og slett lykkelig, jeg. Det nye counsilet består jo av ganske ok personer og Jon ender opp i Nord, der Tormund sa (i episode 4 eller 5) at han hørte hjemme, sammen med Ghost.

Anonymkode: 51d6b...3a7

Om du ser i den andre game of thronestråden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/556221-game-of-thrones-usa-sendetid-bokprat-ikke-lov/   så ser du mye av kritikken. Dette er en serie som har veldig mange som er bevandret i fanteoriene og da er detaljene mer viktig enn en "lykkelig slutt". 

 

Anonymkode: 6ce05...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...