Gå til innhold

Game of Thrones. Tråden kun for de som har lest leaksene til siste epsisode. Advarsel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du ikke ønsker å lese spoilere for siste episode av serien så ikke les her!

 

Dere som har lest de mest kjente leaksene for siste episode. Har lagt de bak spoileren:

Er det noen som synes dette er en slutt som gir mening eller er en god slutt på serien? Selv synes jeg det er helt elendig slutt. Håper egentlig på at serieskaperne har plantet falske leaks for å hindre at de reelle leaksene får for mye oppmerksomhet. 

Anonymkode: 4bdfb...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke ønsker å lese spoilere for siste episode av serien så ikke les her!

 

Dere som har lest de mest kjente leaksene for siste episode. Har lagt de bak spoileren:

Er det noen som synes dette er en slutt som gir mening eller er en god slutt på serien? Selv synes jeg det er helt elendig slutt. Håper egentlig på at serieskaperne har plantet falske leaks for å hindre at de reelle leaksene får for mye oppmerksomhet. 

Anonymkode: 4bdfb...f40

Altså, at Jon blir straffet for å drape Dany som ellers hadde drept mange flere skjønner jeg ikke.

Anonymkode: 44ce5...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, at Jon blir straffet for å drape Dany som ellers hadde drept mange flere skjønner jeg ikke.

Anonymkode: 44ce5...242

Du er ikke særlig smart om du ikke gjør det.

Anonymkode: 680d8...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Altså, at Jon blir straffet for å drape Dany som ellers hadde drept mange flere skjønner jeg ikke.

Anonymkode: 44ce5...242

Nei, det ingen mening. Akkurat som resten av avslutningen. Håper som sagt at det er falske leaks. Men viser det seg å være slik sesongen slutter så kunne de neppe avslutte serien verre. 

Synes det er trist ikke bare for fansen, men også alle som har jobbet med serien at manusforfatterne ødelegger alt på slutten. 

TS

Anonymkode: 4bdfb...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke særlig smart om du ikke gjør det.

Anonymkode: 680d8...96a

Helt utrolig at det ikke går an å diskutere ting her inne på en sivilisert måte. Sier vel mer om deg enn anonym over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest the leaks. Trodde faktisk at Tyrion skulle dø. Spent på om alt dette stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad vi får en slik fantatisk avslutning på Game of Thornes :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vill bringebær skrev:

Jeg har også lest the leaks. Trodde faktisk at Tyrion skulle dø. 

Det dumme etter min mening er at jeg hadde følt mye mer om Tyrion hadde dødd tidligere i serien. 

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg er glad vi får en slik fantatisk avslutning på Game of Thornes :sarkasme:

Ja. Er dette slutten synes jeg hele serien har trolllet med seerne. 

Anonymkode: 12f57...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Vill bringebær skrev:

Jeg har også lest the leaks. Trodde faktisk at Tyrion skulle dø. Spent på om alt dette stemmer. 

Ja, jeg har lest leaks om at Tyrion dør, så blir spennende å se hva som faktisk er riktig. 

Anonymkode: a58fc...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Vill bringebær said:

Jeg har også lest the leaks. Trodde faktisk at Tyrion skulle dø. Spent på om alt dette stemmer. 

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, jeg har lest leaks om at Tyrion dør, så blir spennende å se hva som faktisk er riktig. 

Anonymkode: a58fc...eda

Slik jeg har forstått så ble det filmet ulike slutter. Nettopp for å redusere problemene med leaks. Men om Tyrion blir dømt til døden i en rettssak så synes jeg absolutt ikke det er noen god slutt. 

TS

Anonymkode: 4bdfb...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Slik jeg har forstått så ble det filmet ulike slutter. Nettopp for å redusere problemene med leaks. Men om Tyrion blir dømt til døden i en rettssak så synes jeg absolutt ikke det er noen god slutt. 

TS

Anonymkode: 4bdfb...f40

Nei, ikke jeg heller. Det hadde vært fryktelig trist. 

Men hvorfor har de Night Watch folk etter at NK og folket hans er borte egentlig? Noen som har forstått det? Forstår ikke helt hvorfor Jon skal bli straffet med å dra opp dit igjen når det ikke eksisterer en mur lengre. 

Anonymkode: a58fc...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor har de Night Watch folk etter at NK og folket hans er borte egentlig? Noen som har forstått det? Forstår ikke helt hvorfor Jon skal bli straffet med å dra opp dit igjen når det ikke eksisterer en mur lengre. 

Anonymkode: a58fc...eda

Det er nettopp det, slutten beskrevet i leaksene gir ikke mening. Så håper det ikke er sånn serien ender. Men som du ser så har leaksene stemt for de tidligere episodene. 

Jeg skjønner at uansett hvordan man avslutter serien så kommer noen til å bli skuffet. Men denne slutten  virker å være skrevet for å skuffe samtlige. 

Skjønner heller ikke hvordan de skal kunne klare å lage spin offs om folk blir enormt skuffet etter siste episode. Hvem har lyst til å se en ny serie, bruke nesten 10 år på å få slutten for så å få en slutt som ikke gir mening? 

Anonymkode: 4bdfb...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp det, slutten beskrevet i leaksene gir ikke mening. Så håper det ikke er sånn serien ender. Men som du ser så har leaksene stemt for de tidligere episodene. 

Jeg skjønner at uansett hvordan man avslutter serien så kommer noen til å bli skuffet. Men denne slutten  virker å være skrevet for å skuffe samtlige. 

Skjønner heller ikke hvordan de skal kunne klare å lage spin offs om folk blir enormt skuffet etter siste episode. Hvem har lyst til å se en ny serie, bruke nesten 10 år på å få slutten for så å få en slutt som ikke gir mening? 

Anonymkode: 4bdfb...f40

Spin off om den forrige Long Night når the Others har fått all oppbyggingen sin revet ned fullstendig gir ikke mening. Bran som konge er også bare tull - han er ikke et menneske egentlig, bare et skall, han har ingen empati - en diktator som vet alt og ser alt virker mer som dystopia enn bittersøtt... Hvis the wall fortsatt er en greie, hva i alle dager er det Sam tenker på? Hvorfor gjør han Gilly gravid om han fortsatt er bundet til eden sin og ikke kan gifte seg med henne? Skal folkene på the Wall gjenoppta krigen mot Freefolk etter de endelig har fått fred?

Anonymkode: 05ecb...a71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bettingselskapene satser i hvert fall på at leaksene er ekte. Om det er noen som sitter på innsideinformasjon så er det jo dem, jobben deres er jo å tjene penger på å vite slikt. 

Tipper sesongfinalen får IMDB-score på under 5. 

Anonymkode: 6ce05...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke jeg heller. Det hadde vært fryktelig trist. 

Men hvorfor har de Night Watch folk etter at NK og folket hans er borte egentlig? Noen som har forstått det? Forstår ikke helt hvorfor Jon skal bli straffet med å dra opp dit igjen når det ikke eksisterer en mur lengre. 

Anonymkode: a58fc...eda

Leste i et av lekkasjene at Jon på vei nordover oppdager en lik som har merker etter white Walkers. Får vite snart hva som er sant. Super spent!

Anonymkode: 44ce5...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leste i et av lekkasjene at Jon på vei nordover oppdager en lik som har merker etter white Walkers. Får vite snart hva som er sant. Super spent!

Anonymkode: 44ce5...242

Så serien skal  i tillegg avslutte med en cliffhanger? 

Anonymkode: 12f57...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så serien skal  i tillegg avslutte med en cliffhanger? 

Anonymkode: 12f57...339

Det hadde vært så dårlig og teit at jeg har ikke ord for det engang. 

Anonymkode: a58fc...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre siste episode er 3 timer lang, føler jeg ikke vi får den avslutningen vi som trofaste seere fortjener... :( Kjipt at det har gått så til helvete med alt.

Anonymkode: 3cc80...220

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GoT har vært på vei mot bunnen lenge. Bunnen vi jeg tippe blir aiste episode, som ikke jeg gidder å se.

Anonymkode: 232ed...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...