Jump to content
Sign in to follow this  
Sol70

Trolling

Recommended Posts

Sol70

Hvis èn bruker starter flere forskjellige tråder som ikke er forenlige med hverandre; f.ex. i en tråd så er de en kvinne som har en mann som har begynt å gjøre uforståelige ting som de glemmer etterpå, og i neste innlegg så er de en dame som har en mann som er utro, i neste igjen så er de en tenåring med ustabile foreldre osv. osv. osv. Legger moderatorene merke til sånt, og kan de gjøre noe med det?

Fortsetter under...

Kragebein

Hei,

Det er vanskelig å gi et rett ut svar om hva som blir gjort, da det blir tatt en vurdering av hver sak blant moderatorteamet i slike situasjoner. Tulleinnlegg er ikke lov i henhold til reglene:

Sitat

* Spam eller tulleinnlegg. Brukere som driver med dette kan bli sperret uten varsel og trådene kan bli fjernet. Misbruk av taggefunksjonen regnes som spam.

Dersom dere kommer over situasjoner hvor dere mistenker at en bruker tuller så ber vi om at dette rapporteres inn eller det sendes en PM til moderator eller administrator, slik at vi kan ta en vurdering. Om det gjelder flere innlegg fra samme bruker så kan det legges inn en melding sammen med rapporten som forklarer saken.

Kragebein, adm

Sol70

Jeg glemte å si at jeg mente når man har mistanke om at en bestemt AB starter flere slike tråder.

Kan man da f.ex. som bruker på forumet sende inn en samling med tråder til dere som ser ut som de har en "rød tråd", altså at de ser ut som de er startet av samme bruker, at de motsier hverandre og er trolletråder, og så kan dere se på det?

Kragebein

Hei,

Ja, dersom du har en mistanke om at en bruker driver med tulleinnlegg så kan du også si ifra til oss, enten via rapport eller PM, så vil vi se på saken :) 

Kragebein, adm

Sol70
1 hour ago, Kragebein said:

Hei,

Ja, dersom du har en mistanke om at en bruker driver med tulleinnlegg så kan du også si ifra til oss, enten via rapport eller PM, så vil vi se på saken :) 

Kragebein, adm

Ok, takk. Tvilsomt om jeg orker selv om jeg kunne ha lyst, men kanskje noen andre "tar opp tråden" :hoho:

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

• Create New...