Gå til innhold

Samboer ber meg sove borte


.anony.m

Anbefalte innlegg

Da får han betale for en spa-weekend for deg da, så vinner begge to. Hvor er det ellers han mener du skal sove? I en pappeske under brua? De fleste voksne har da ikke et ekstra hjem der de kan sove borte..

Anonymkode: 1eda7...c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, det å vil ha stuen alene betyr ikke nødvendigvis det samme som at en ikke vil være sammen med samboer. Det oser problemer om forholdet er relativt ferskt, dog.

 

Jeg har kjent det mange ganger, at det hadde vært digg å ha huset for meg selv en helg, noe som kanskje skjer 1 gang i løpet av året. Men jeg vil ikke flytte fra dama fordi og jeg er glad i henne. Men det er også godt å være hjemme alene litt, spesielt om en har barn.

 

MEN, han kan ikke kreve at du stikker fra det stedet som er ditt hjem. Han kan hinte om at han ønsker det en skjelden gang men ikke kreve. Og gjør han det selv? Gir deg tid for deg selv et døgn.

Anonymkode: f5743...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Taffel skrev:

Det høres ikke ut som du har verken venner eller familie siden det er helt unaturlig for deg å dra på besøk til noen over flere dager, eller dra bort sammen med andre enn kjæreste. 

Pleier du å overnatte mange dager hos familie og venner i samme by? Jeg overnatter aldri hos foreldrene mine, ville syntes det var rart når jeg har flytta hjemmefra for mange år sia. Kunne sovet ei natt hos søstera mi, kanskje, men stort sett er det deilig å sove i egen seng, og hun jobber mye natt. Jeg har noen venner jeg sover over hos 1-2 netter noen ganger i året, men da fordi vi skal finne på noe (feks se filmer til langt på natt). Ellers sover jeg hos den andre søstera mi, venner, hotell osv når jeg er utenbys. Eller drar på familiehytta i nabokommunen for ei helg. Men lite overnatting hos andre i samme by. De fleste vennene har småbarn og da blir det stress å invitere seg selv på overnatting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Få deg jobb menneske, ja litt selvrepekt

2. mulig han er homo

Anonymkode: 41644...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Virrevirrevapp said:

Pleier du å overnatte mange dager hos familie og venner i samme by? Jeg overnatter aldri hos foreldrene mine, ville syntes det var rart når jeg har flytta hjemmefra for mange år sia. Kunne sovet ei natt hos søstera mi, kanskje, men stort sett er det deilig å sove i egen seng, og hun jobber mye natt. Jeg har noen venner jeg sover over hos 1-2 netter noen ganger i året, men da fordi vi skal finne på noe (feks se filmer til langt på natt). Ellers sover jeg hos den andre søstera mi, venner, hotell osv når jeg er utenbys. Eller drar på familiehytta i nabokommunen for ei helg. Men lite overnatting hos andre i samme by. De fleste vennene har småbarn og da blir det stress å invitere seg selv på overnatting. 

Nå handlet det vel ikke om hva jeg pleier å gjøre, men tips til å komme samboer i møte ihh til problemstilling i hovedinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Taffel skrev:

Nå handlet det vel ikke om hva jeg pleier å gjøre, men tips til å komme samboer i møte ihh til problemstilling i hovedinnlegg.

Det var du som sa at ts trolig ikke har kontakt med familie og venner....Selv om jeg har vært med familie/venner hele dagen, noe jeg ofte er i helgene, sover vi stort sett hjemme hos oss selv. Og det tror jeg de fleste over en viss alder gjør. 

Hvis man ønsker å iblant sove fra hverandre som par, og ikke har tilgang på hytte eller å reiser i jobb, blir alternativene hotell, pensjonat eller Airbnb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...