Gå til innhold

Hvorfor blir alltid vegetarianere hakket på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine teorier;

1. Kjøttetere vet at de burde kutte ut kjøtt og derfor må hakke på vegetarianere for å føle seg bedre.

2. Dårlig selvbilde og må hakke på alle som skiller seg ut for å føle seg bedre.

 

Anonymkode: 4e5ff...43b

Hvor har du dette fra?

Anonymkode: c8475...d54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kritiserer nok de vegeterianerne som påstår at de gjør det for "dyrenes skyld". Ganske hyklerisk når de deltar i den mest kyniske industrien av dem alle; melkeindustrien. Da er det mer humant å spise kjøtt.

Kjøtt er det mest næringsrike man kan spise. Det er prossesert kjøtt og svidd kjøtt som er bevist kreftfremkallende. Det er ikke blitt gjort studier på rent kjøtt. 

 

Anonymkode: 08ff0...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare vegetarianere som angriper folk som spier kjøtt som bøir hakket på.

Anonymkode: f778f...f71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kritiserer nok de vegeterianerne som påstår at de gjør det for "dyrenes skyld". Ganske hyklerisk når de deltar i den mest kyniske industrien av dem alle; melkeindustrien. Da er det mer humant å spise kjøtt.

Kjøtt er det mest næringsrike man kan spise. Det er prossesert kjøtt og svidd kjøtt som er bevist kreftfremkallende. Det er ikke blitt gjort studier på rent kjøtt. 

 

Anonymkode: 08ff0...b99

🙌🏻

Anonymkode: c5467...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der tar du feil. Jeg har blitt fortalt at jeg er blåst i huet,skylder iq,burde få en boltpistol i panna,er en ung naiv og bortskjemt drittunge,en jævla gress spiser som ikke burde åpne kjeften,at hvis jeg bare får meg et godt knull av en skikkelig kjøttpikk vil jeg innse hva jeg går glipp av,og lista fortsetter 

Anonymkode: c5467...08f

Oj. Hva slags mennesker er det som sier sånt? Blir litt overrasket, men egentlig bør en ikke bli det. Er så mye rart og stygt folk sier, men jeg har ikke sett og hørt særlig til det vedr. vegetarianere. Det ser drøyt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har store problemer med at andre ikke spiser det samme som dem. Idiotisk er det uansett fortegn.

Så har du jo noen vegeterianere eller veganere som er tilnærmet militante. De må man gjerne hakke på.

Endret av Husholdning1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøttetere vet at de burde kutte ut kjøtt

You mr. funny guy.

Anonymkode: 07c0b...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Der tar du feil. Jeg har blitt fortalt at jeg er blåst i huet,skylder iq,burde få en boltpistol i panna,er en ung naiv og bortskjemt drittunge,en jævla gress spiser som ikke burde åpne kjeften,at hvis jeg bare får meg et godt knull av en skikkelig kjøttpikk vil jeg innse hva jeg går glipp av,og lista fortsetter 

Anonymkode: c5467...08f

😨 Du trenger en ny omgangskrets. Det høres ut som samtlige har gått livets harde skole. Dette er ikke normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå tenker jeg ikke på de som mener de er bedre enn alle og sprer negativitet, men hva med de som er som vanlig bare ikke vil spise kjøtt? Alltid dumme/slemme kommentarer når det gjelder vegetarmat selv om jeg aldri sier/presser/ber andre om å ta samme valg...

Anonymkode: 4e5ff...43b

Når noen hakker på meg starter jeg en lang debatt av kommentaren hvor jeg vinner debatten med vedkommende siden han/hun ikke klarer holde tritt med spørsmål og svar jeg fyrer av med :P 

Jeg er vegetarianer, i periodevis veganer. Hvorfor ? Fordi jeg føler det er riktig. Jeg klarer ikke spise kjøtt siden jeg synes det er kvalmt med kjøtt. Det er mitt valg, og mine behov, og om noen ikke liker det så er det i bunn ikke mitt problem og jeg bryr meg fint lite om hva folk synes om det 

Anonymkode: c5b1f...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke vegetarianere får noe pes. Veganere derimot, de trygler og ber om det. Vegetarianere snakker jo aldri om kostholdet sitt, de bare spiser. I tillegg er de lette å forholde seg til.

Anonymkode: 02a8b...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kritiserer nok de vegeterianerne som påstår at de gjør det for "dyrenes skyld". Ganske hyklerisk når de deltar i den mest kyniske industrien av dem alle; melkeindustrien. Da er det mer humant å spise kjøtt.

Kjøtt er det mest næringsrike man kan spise. Det er prossesert kjøtt og svidd kjøtt som er bevist kreftfremkallende. Det er ikke blitt gjort studier på rent kjøtt. 

 

Anonymkode: 08ff0...b99

Veldig mange spiser ikke kjøtt fordi de ikke ønsker spise noen de ser på som en bestevenn på da det dyret levde. Det blir som å spise søsteren eller vennen sin, og det er kvalmende tanke. 

Anonymkode: c5b1f...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, hind skrev:

😨 Du trenger en ny omgangskrets. Det høres ut som samtlige har gått livets harde skole. Dette er ikke normalt.

Jo, det er dessverre ganske normalt. Jeg opplever det samme og har hørt det bli sagt til andre også. Og det er ikke bare folk som har gått "livets harde skole" som sier sånne ting. Det er også helt alminnelige og velutdannede mennesker. 

Anonymkode: e1705...09a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting imot verken veganere eller vegetarianere. Jeg inviterer ofte på middag og lager selvsagt egen mat til dem som ikke ønsker animalske produkter. 

Det jeg HAR noe imot er når jeg sitter og spiser en skive leverpostei mens en bekjent som er veganer lager spylyder og snakker om hvor ekkelt det er å spise kjøtt og om jeg ikke føler meg fæl som støtter tortur av dyr.... Fordi jeg spiser Leverpostei. 

Jeg legger meg ikke opp i andres livsvalg og legger gjerne til rette for folk, men da forventer jeg at andre respekterer mitt livsvalg og lar meg spise leverposteien min i fred. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kritiserer nok de vegeterianerne som påstår at de gjør det for "dyrenes skyld". Ganske hyklerisk når de deltar i den mest kyniske industrien av dem alle; melkeindustrien. Da er det mer humant å spise kjøtt.

Kjøtt er det mest næringsrike man kan spise. Det er prossesert kjøtt og svidd kjøtt som er bevist kreftfremkallende. Det er ikke blitt gjort studier på rent kjøtt. 

 

Anonymkode: 08ff0...b99

Det kommer an på hvilket kjøtt man spiser. Vil ikke påstå at kyllingindustrien er mer human enn melkeproduksjon. 

Og det et uansett bedre å gjøre noe enn ingenting. 

Jeg synes vegeterianere /veganere blir forventet å gjøre alt riktig. Du har sluttet å spise kjøtt? Da tar du vel aldri fly/kjøper ikke klær fra h&m, for hvis du gjør det betyr det at du ikke bryr deg om barns rettigheter. Og hvis du er veganer kan du i alle fall ikke spise avocado og banan. 

Jeg synes det er bra med alt folk gjør for verden, om de kiødesorterer, spiser vegansk, eller reiser kollektivt. Gjør det du kan. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har med hvordan man legger frem sitt eget kosthold. Jeg har bare blitt møtt med nysgjerrighet når folk får med seg at jeg spiser vegansk. Men jeg gjør aldri noen sak av det, forteller ikke hvorfor om ingen spør og spiser "det jeg får servert" (minus det animalske da selvsagt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, hind skrev:

😨 Du trenger en ny omgangskrets. Det høres ut som samtlige har gått livets harde skole. Dette er ikke normalt.

Dette er ikke min omgangskrets,men dette er helt vanlig typiske kommentarer vi veganere kan få høre i debatter og kommentarfelt

Anonymkode: c5467...08f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Tvist skrev:

Det kommer an på hvilket kjøtt man spiser. Vil ikke påstå at kyllingindustrien er mer human enn melkeproduksjon. 

Og det et uansett bedre å gjøre noe enn ingenting. 

Jeg synes vegeterianere /veganere blir forventet å gjøre alt riktig. Du har sluttet å spise kjøtt? Da tar du vel aldri fly/kjøper ikke klær fra h&m, for hvis du gjør det betyr det at du ikke bryr deg om barns rettigheter. Og hvis du er veganer kan du i alle fall ikke spise avocado og banan. 

Jeg synes det er bra med alt folk gjør for verden, om de kiødesorterer, spiser vegansk, eller reiser kollektivt. Gjør det du kan. 

Jeg mener også definitivt at meieriindustrien er verstingen,og nær en vegetarianer sier at hen er det pga dyrene,men fortsetter å innta meieriprodukter ja da reagerer jeg også

Anonymkode: c5467...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange spiser ikke kjøtt fordi de ikke ønsker spise noen de ser på som en bestevenn på da det dyret levde. Det blir som å spise søsteren eller vennen sin, og det er kvalmende tanke. 

Anonymkode: c5b1f...295

Men å plage bestevennen sin er greit 

Anonymkode: c5467...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Det lurer jeg også på. Jeg tenker folk må få gjøre slik de selv vil så lenge det ikke skader andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler ikke vegetarianere får noe pes. Veganere derimot, de trygler og ber om det. Vegetarianere snakker jo aldri om kostholdet sitt, de bare spiser. I tillegg er de lette å forholde seg til.

Anonymkode: 02a8b...ff0

Er du seriøs nå? Så mener jeg trygler og ber om å kalt jævlig mye stygt bare fordi jeg har et etisk valg?

Anonymkode: c5467...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...