Gå til innhold

Noen helt friske par som brukte 1 år?


Prøver18

Anbefalte innlegg

Begge friske.. Prøvd i et år og mista to ganger. Med forklaringa "uflaks", nå er jeg gravid i uke 18 , så håper det holder seg nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei 😁 "godt" å høre at det er flere som har brukt langt tid uten at det har vært noe galt. Vi har hatt 2 utredninger. Håper det sitter snart 😄  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Vi brukte 1 år på å få til førstemann, og 9 måneder på å få til andremann. 

ting tar tid....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi brukte halvannet år. Ingen SA/MA heller i løpet av perioden. Vi begynte utredning og ble erklært friske, begge to. Det eneste som viket litt vel fra normalen var at jeg ved innvendig UL nr. 2 fikk beskjed om at livmoren min er noe hjerteformet. 

Jeg gikk faktisk inn i en ganske alvorlig depresjon på grunn av at vi ikke fikk det til og startet med medisiner og terapi for å kunne takle det. Så jeg vet hvor sårt det kan være. Vi fikk det til slutt til på den gode, gamle måten og er nå 9+6 😊❤️

Lykke til! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte 19 mnd på nr 1. Full utredning, ikke noe galt med noen av oss (29 og 31 år). Ble gravid naturlig.

Barn nr 2 var et uhell, hadde sex 1 gang. Venta 3 uker etter forventa mens før jeg tok en gravditetstest fordi jeg tenkte det var såpass usannsynlig at jeg var gravid. Regnet med det var pga stress og sykdom, men neida! Gravid! Ble selvsagt kjempeglade, selv om det kom som et sjokk :)

Anonymkode: a2b80...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi brukte 19 mnd på nr 1. Full utredning, ikke noe galt med noen av oss (29 og 31 år). Ble gravid naturlig.

Barn nr 2 var et uhell, hadde sex 1 gang. Venta 3 uker etter forventa mens før jeg tok en gravditetstest fordi jeg tenkte det var såpass usannsynlig at jeg var gravid. Regnet med det var pga stress og sykdom, men neida! Gravid! Ble selvsagt kjempeglade, selv om det kom som et sjokk :)

Anonymkode: a2b80...3b0

.. vi har forresten heller ikke opplevd SA/MA. 

Anonymkode: a2b80...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok 2 år med førstemann. De fant ikke noe galt. Nummer to gikk dog kjapt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...