Gå til innhold

Skin regime dyprens med lymfe og bindevevsmassasje?


Gjest Kjærlighetsbarn98

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98

Er det noen som vet? 

Dette er snakk om ansiktsbehandling på salong. Noen som vet hva bindevevsmassasje er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bindevev er jo feks «det som er mellom» ledd som ikke er muskler. For å massere bindevev må man bruke mye kraft for å komme dypt nok ned i vevet. Lymfedrenasje handler om å «tvinge» væske gjennom lymfene, som sitter rundt på ulike steder på kroppen. Nærmest ansiktet blir vel de i nakke og hals. 

Har aldri hørt om bindevevsmassaje og lymfedrenasje i ansikt før, kun som kroppsbehandlinger. Tror det er ganske smertefullt. Men det er bare mitt inntrykk, jeg vet ikke. 

Anonymkode: c95bf...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra behandling. Masse glød og plumper opp huden med fukt. Ingen nåler osv.

Anonymkode: 76c22...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lymfedrenasje er ikke vondt i allefall, hvis det er vondt så fungerer det faktisk ikke og det blir gjort feil. Feks massasje er drenerende og får litt i gang lymfene, men det er altfor hard behandling for selve lymfene og gir ikke helt store effekten. Lymfedrenering er en helt egen spesiell teknikk gjort med hendene eller spesial utstyr på sykehuset. Lymfedrenering på skjønnhetssalong eller spa er bare tull.

Anonymkode: 062a8...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lymfedrenasje er ikke vondt i allefall, hvis det er vondt så fungerer det faktisk ikke og det blir gjort feil. Feks massasje er drenerende og får litt i gang lymfene, men det er altfor hard behandling for selve lymfene og gir ikke helt store effekten. Lymfedrenering er en helt egen spesiell teknikk gjort med hendene eller spesial utstyr på sykehuset. Lymfedrenering på skjønnhetssalong eller spa er bare tull.

Anonymkode: 062a8...1e8

Hva mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Jeg fikk lest litt på nettet om behandlingen, og valgte en annen. Alt i orden 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 19.39, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hva mener du? 

Det jeg mener er at de tar veldig mye penger for noe som ikke fungerer, jeg går til lymfedrenasje etter fjerning av lymfer og har satt meg veldig inn i det via min behandler.

Anonymkode: 062a8...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 19.40, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg fikk lest litt på nettet om behandlingen, og valgte en annen. Alt i orden 🙂

Hva valgte du istedenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...