Gå til innhold

Hvorfor er dere gutter såå raske etter å spørre om snappen vår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sorry altså guttaboys, men ikke forvent at jeg er så enkel på tråden at du får min snap etter et par meldinger over tinder eller andre medier! Skal du få min snap burde vi hvert fall ha møttes 2 ganger minst og vite at vi er en «match». Eller så burde vi ha pratet veldig godt og fått god tone over messenger, eventuelt videochattet for å se «kjemi» om vi er langt i fra hverandre.

Dette er av flere grunner;

1) Når man adder hverandre kjapt og såvidt har snakket dør samtalene veldig fort ut av min egen erfaring. Man snapper kanskje litt første dagen, men så dør det fort ut. Da er jeg ikke keen på å ha en haugevis eller hundrevis av gutter fra datingapper jeg ikke kjenner i det hele tatt! Og hva skal vi snappe om uansett? Blir bare så kleint.. Og jeg svarer ikke på fellessnapper fra fremmede, kun vennene mine!  Hold det til messenger heller først, mye enklere å holde opp en samtale der! Tror du jeg er en catfish, ja ok da spør du om videochatte!

2) Du fremstår bare useriøs ved å spørre om snappen så tidlig. Aner ikke hvor mange gutter jeg må blokkere så fort jeg addet dem fordi snappene inneholder av bokser og spørsmål som «kan jeg se deg?❤️». Ok for all del, er du etter sex/hookups er det greit nok! Men om du vil fremstå som seriøs hos meg lønner det seg å vente! 

3) Vi kjenner ikke hverandre enda!

4) Hvis du spør meg tidlig om snappen, så garanterer jeg at du spør alle på tinder! Og jeg som er seriøs ønsker ikke å føle at jeg er «en i mengden» av alle jentene du flørter med. Cringe! Hvis du blir furt og sur fordi jeg ikke ga deg snappen min og mener jeg er hard to get. Ok good riddance, da er du ikke noe for meg 😘

 

 

Noen andre jenter som tenker samme som meg?

Anonymkode: 44af1...92b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1..2..3..4..5.....og så har du svaret!

Anonymkode: 5a5ff...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

1..2..3..4..5.....og så har du svaret!

Anonymkode: 5a5ff...1bd

K

Anonymkode: 44af1...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke gitt mer faen i snappen din.

Anonymkode: 0bcd4...c68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke gitt mer faen i snappen din.

Anonymkode: 0bcd4...c68

Nei så flott da ❤️

Anonymkode: 44af1...92b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tenker ikke sånn. Jeg tenker at snap er noe alle har og det er veldig vanlig og dele snap, men om snappene begynner inneholde pikk , kropp og diverse er jeg rask med å si ifra at slikt bullshit er kjedelig. Gir de seg ikke og maser om å se, se, se...ja da sletter jeg. 

Anonymkode: a82d4...44e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sende dickpic fortest mulig?

Anonymkode: 621ba...c59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i alle punktene😂

Men trenger ikke minst 2 dates for å gå over til snap - men mer enn typ 4 meldinger ja😂 

Om vi skriver mye på tinder over noen dager og kjemien virker bra er det ok om de spør. Men er første snap en selfie i baris sletter jeg de igjen😂 

Anonymkode: e285c...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Grunnen til at jeg unngår snapchat er fordi jeg ikke er spesielt glad i få fellessnaps fra en jeg dater. Det er mye kjekkere når man får en melding som man vet er ment bare for deg, og ikke noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger snappen for å sende snoppen. 

Anonymkode: 61bfe...31f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trenger snappen for å sende snoppen. 

Anonymkode: 61bfe...31f

Ja hvis du vil bli blokkert så kjør på!😉😘

Anonymkode: 44af1...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter som ber om snap etter to setninger på Tinder, sletter jeg. 

Anonymkode: 87fa6...ef8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei dame som headhuntet meg ute på byen ville gjerne ha kontakt senere så jeg spurte om nummeret hennes. Hun ga meg Instagramet sitt slik at jeg kunne følge henne. Jeg tok aldri kontakt for å si det sånn. Bilder og likes er ikke min greie. Jeg er fra den gamle skolen og verdsetter gamle verdier enn sånt tøv

Anonymkode: 614b2...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...