Gå til innhold

Trenger et ligg på 17. mai!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, tittelen sier egentlig alt.. Men problemet er bare HVEM? Vi skal på byen men jeg har ikke hatt ons på 3 år. Så det er litt uaktuelt. Har to andre som jeg kunne ha "ringt", men da må jeg svelge ned stoltheten min. Han ene avsluttet jeg med for 2 uker siden fordi han ikke var ute etter forhold, og han andre var bortreist når jeg tok initiativ sist. Skal jeg heller vente og se om noen av dem tar kontakt? Evnt. skaffe meg noen fra byen? (veldig usannsynlig). Hva slags erfaring har dere med å hooke opp på 17. mai?

Anonymkode: b74f4...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må du ligge med noen på 17.mai?

Anonymkode: b0960...65e

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme "problem" her. Vil veldig gjerne at det skjer noe i morgen, men har ingen gode alternativer. Så da blir det å være litt på flørtern ute. Men orker rett og slett ikke å se på det som et problem som du, tar det bare som det kommer og hvis det ikke skjer noe så er det til å leve med det også :)

Anonymkode: 024a3...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig å «finne et ligg» i morgen? 

Anonymkode: 492d5...2c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så viktig å «finne et ligg» i morgen? 

Anonymkode: 492d5...2c3

Samme lurer jeg på? Har ingen gode råd enn at du enten må finne en random på byen eller du må svelge stoltheten din og ringe. Hadde ikke orket å vente å se om de kanskje ringer. Han som du "dumpet" ringer neppe

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Jeg fikk meg noe både igår kveld og idag morges. Nå er det 1 uke til neste gang pga barn hos meg. Det gjør absolutt ingenting kjenner jeg. Fordi sexen er så god at det er verdt å vente 👌

Anonymkode: 1fa6a...215

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe når jeg leste dette og kommentarene kjenner jeg at jeg fikk mange fordommer mot dere. Ser for meg at dere går på trygd, har barn i hytt og pine med menn dere knapt kjenner. Røyker rullings og ser paradise hotel. Har knapt nok fullført grunnskolen. Krangler med folk hele tida. Drikker dere dritings på pærecider hver helg. 

Anonymkode: 1b22d...cca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe når jeg leste dette og kommentarene kjenner jeg at jeg fikk mange fordommer mot dere. Ser for meg at dere går på trygd, har barn i hytt og pine med menn dere knapt kjenner. Røyker rullings og ser paradise hotel. Har knapt nok fullført grunnskolen. Krangler med folk hele tida. Drikker dere dritings på pærecider hver helg. 

Anonymkode: 1b22d...cca

:klo:

Anonymkode: 35206...7e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe når jeg leste dette og kommentarene kjenner jeg at jeg fikk mange fordommer mot dere. Ser for meg at dere går på trygd, har barn i hytt og pine med menn dere knapt kjenner. Røyker rullings og ser paradise hotel. Har knapt nok fullført grunnskolen. Krangler med folk hele tida. Drikker dere dritings på pærecider hver helg. 

Anonymkode: 1b22d...cca

Tenkte det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ArneBjarneKåreLeif skrev:

Steike. En får inntrykk av at kvinner har det litt enklere.

Høh? 

Anonymkode: 492d5...2c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe når jeg leste dette og kommentarene kjenner jeg at jeg fikk mange fordommer mot dere. Ser for meg at dere går på trygd, har barn i hytt og pine med menn dere knapt kjenner. Røyker rullings og ser paradise hotel. Har knapt nok fullført grunnskolen. Krangler med folk hele tida. Drikker dere dritings på pærecider hver helg. 

Anonymkode: 1b22d...cca

Wow... :fnise:

Anonymkode: 492d5...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, ArneBjarneKåreLeif said:

Steike. En får inntrykk av at kvinner har det litt enklere.

?

Anonymkode: 35206...7e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart kjønnssykdommene florerer i Norge nå,like ille som på et gammeldags horehus :)  Fy pokker. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impressa

Hold det for dere selv, jenter! Tydeligvis for sterk kost for guttene på kvinneguiden 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Impressa skrev:

Hold det for dere selv, jenter! Tydeligvis for sterk kost for guttene på kvinneguiden 😋

Ha ha ha som om guttene er noe bedre? De som tror det tror feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Impressa skrev:

Hold det for dere selv, jenter! Tydeligvis for sterk kost for guttene på kvinneguiden 😋

Det må jo også menn til for å spre kjønnssykdommer... Hvordan skal ellers kjønnssykdommene kunne seg spre  seg ?  Men fysj for en sex moral dere kulturradikalere promoterer   Med fri sex og utallige sexpartnere..., jeg er sjokkert.  Det heies åpenlyst på hedonismen,  fri sex, svik, løgn og illjolalitet til partene sine er der "lykken" er et uansvarlig fritt sexliv.. er det rart at samfunnet og familien bryter sammen og holder på å gå i oppløsning ? Når hedonismens moralfilosofi om egen nytelse som livets høysete mål overtar for kjærlighet, selvkontroll, ansvar og forpliktelse.  Stakkars barn som vokser opp under slike forhold. Er det rart at ungdommer er ulykkelig og lider under dette.

Anonymkode: a5af7...9ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impressa
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo også menn til for å spre kjønnssykdommer... Hvordan skal ellers kjønnssykdommene kunne seg spre  seg ?  Men fysj for en sex moral dere kulturradikalere promoterer   Med fri sex og utallige sexpartnere..., jeg er sjokkert.  Det heies åpenlyst på hedonismen,  fri sex, svik, løgn og illjolalitet til partene sine er der "lykken" er et uansvarlig fritt sexliv.. er det rart at samfunnet og familien bryter sammen og holder på å gå i oppløsning ? Når hedonismens moralfilosofi om egen nytelse som livets høysete mål overtar for kjærlighet, selvkontroll, ansvar og forpliktelse.  Stakkars barn som vokser opp under slike forhold. Er det rart at ungdommer er ulykkelig og lider under dette.

Anonymkode: a5af7...9ff

Du som er så into moralfilosofi har sikkert hørt om den gyldne middelvei. Ha en fortsatt god 17. mai 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe når jeg leste dette og kommentarene kjenner jeg at jeg fikk mange fordommer mot dere. Ser for meg at dere går på trygd, har barn i hytt og pine med menn dere knapt kjenner. Røyker rullings og ser paradise hotel. Har knapt nok fullført grunnskolen. Krangler med folk hele tida. Drikker dere dritings på pærecider hver helg. 

Anonymkode: 1b22d...cca

Kunne ikke sagt det bedre selv😂

Anonymkode: 7ce29...7a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...