Gå til innhold

Psykologi hos Bjørknes Høgskole


Sarabren

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst til å ta en bachelor i psykologi, og vurderer å ta den hos Bjørknes Høgskole. Har planer om å gå Politihøyskolen etterpå. Vil gjerne høre erfaringer/meninger/råd? Er det lurt å studere hos Bjørknes Høgskole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bare ta psykologi ved et universitet hvor du kan få utdanningen gratis?

Anonymkode: 7c3a3...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg studerer bachelor i anvendt psykologi hos Bjørknes høyskole. Jeg studerer 100% nettstudie samtidig som jeg jobber, derfor Bjørkenes ble min redning. Har ikke sjans til å forsørge lån uten å jobbe 100%.. 

Uansett, jeg er veldig fornøyd med Bjørkenes. Nå kan jeg bare snakke for psykologifaget, og synes lærerne er kjempe flinke og undervisningen utrolig godt tilpasset for at man skal mestre det. Så jeg er som sagt veldig fornøyd.

Anonymkode: 5002c...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida student

Jeg har tatt psykologi på Bjørknes Høyskole og vet om flere fra min klasse som søkte videre til politihøyskolen. Jeg var veldig fornøyd, foreleserne er veldig flinke og engasjerte og det var lett å spørre de når jeg lurte på noe. Jeg hadde også venner som gikk samtidig på universitetet så det var lett å sammenligne. Jeg fikk mye mer oppfølging av forelserne mine enn de hadde muligheten til så jeg vil absolutt anbefale bjørknes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...