Jump to content
AnonymBruker

Kjenne igjen anonym TS

Recommended Posts

Rozárka
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og plutselig er det en ANNEN anonym som skriver under med TS, hvis TS har forlatt tråden av diverse årsaker.

Alle kan skrive "Hilsen TS" i bunnen av innlegget, anonymkoden kan man ikke forandre.

Også har du noen ganger samme TS som svarer fra to forskjellige kontoer... Hvis de glemmer å logge seg ut fra trollekontoen sin, og slikt...

Anonymkode: 134bd...719

Unnskyld at jeg spør, for det er OT, men har folk trollekontoer:overrasket:

:jolie:

Fortsetter under...

Rozárka

Jeg syns TS kunne hatt en stjerne.

AnonymBruker

TS burde signere med TS.

Anonymkode: 6d452...31f

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De lærer det fort, når de prøver å diskutere med seg selv i trådene sine.

Klassisk.

Anonymkode: 134bd...719

Hahaha, det er utrolig morsomt 😂 Hver gang 😂

Anonymkode: 923e5...d04

noragrets

Jeg synes det er et godt forslag, TS. Klart det fungerer greit sånn det er nå, men kan ikke skjønne hvorfor så mange her vil tviholde på dette formatet når det kunne vært enda mer brukervennlig. Det plager da ingen om TS har et lite symbol ved sine innlegg? Eller om innleggene f.eks. har en tykkere ramme, eller en lys grå bakgrunn, så de skiller seg ut. Da kan man umiddelbart se om TS har oppdatert tråden - også om TS har glemt å signere med TS. What's not to like?

AnonymBruker

Jeg støtter også forslaget om å gjøre anonym trådstarter gjenkjennelig på et vis. 

Jeg følger gjerne med på mange forskjellige tråder over perioder på både dager og uker, pluss at jeg titter innom andre tråder utenom hver dag. Alle anonymkodene går totalt i surr for meg (og flere med meg) og om ikke trådstarter husker å signere med TS så blir det så fort kluss i tråden. Da blir det mindre interessant å følge trådene ettersom mange av innleggene plutselig blir misforståelser. 

Jeg bruker KG kun på mobil og syns det blir så mye jobb å gå frem og tilbake til side 1 for å sjekke koden i hver eneste tråd jeg følger. 

Dette er jo definisjonen på i-lands-problem, men om mange nok irriterer seg over det, så vil det vel være i nettsidens interesse å gjøre det mer brukervennlig? 

Anonymkode: 233fe...9b0

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et forslag til endring av forumet, men vil ikke skrive tråd riktig sted, for der kan man ikke være anonym. Men poenget med tråden:

Her på KG må man lese AB-koder for å kjenne igjen hvem man snakker med i hver tråd. Dette er greit nok, men kan være ekstra kinkig om TS også er anonym. Ville det ikke være en idé at den anonyme trådstarteren får et slags symbol ved innleggene sine, slik at det blir lett å se når TS svarer i tråden sin? Spesielt om tråden blir veldig lang hadde dette vært mye bedre for forumet, tenker jeg. 

Hva syns dere?

Anonymkode: 25f29...269

Hvorfor var det så dødssviktig for deg å lage denne tråden anonym?

Anonymkode: 3dffd...e3c

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor var det så dødssviktig for deg å lage denne tråden anonym?

Anonymkode: 3dffd...e3c

Fordi jeg liker å skrive som anonym. 

Hvorfor så dødsviktig for deg å svare meg som anonym?

Anonymkode: 25f29...269