Gå til innhold

Strøk på oppkjøringen. Gi opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg husker min oppkjøring for noen år siden; knapt 20 timers trening, knust brille like før og halvblind på oppkjøring; Oslo trafikk på sitt verste. Alt bestått.

God tur!

Anonymkode: 9f9dd...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.5.2019 den 21.37, AnonymBruker skrev:

jeg husker min oppkjøring for noen år siden; knapt 20 timers trening, knust brille like før og halvblind på oppkjøring; Oslo trafikk på sitt verste. Alt bestått.

God tur!

Anonymkode: 9f9dd...440

Oppkjøring er ikke det samme i dag som for 20 år siden. TS hadde nok også bestått på første forsøk om hun tok oppkjøring den gang. 

Stig ned fra din høye hest :) 

 

Anonymkode: 0ea60...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppkjøring er ikke det samme i dag som for 20 år siden. TS hadde nok også bestått på første forsøk om hun tok oppkjøring den gang. 

Stig ned fra din høye hest :) 

 

Anonymkode: 0ea60...fc9

Det stod noen år siden, med 20 timers trening. Hvor mange «noen» er, vet vi jo ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 21.37, AnonymBruker skrev:

jeg husker min oppkjøring for noen år siden; knapt 20 timers trening, knust brille like før og halvblind på oppkjøring; Oslo trafikk på sitt verste. Alt bestått.

God tur!

Anonymkode: 9f9dd...440

Det er nok svært hjelpsomt foe ts å vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Jaja. I dag prøvde jeg igjen, og greide ikke oppkjøringen. Det var 8. gang jeg strøk nå. 😩 Bør jeg bare gi opp hele lappen? Er bare så surt at jeg har brukt 60000 kr på lappen nå, og gir jeg meg nå er alke pengene bortkastet. 

Anonymkode: a6ca2...71c

Dersom du har blitt sendt til oppkjøring 8 ganger er det et av to problemer: enten så har du en dårlig kjørelærer eller så er problemet psykisk og du burde snakke om hva som gjør at du ikke består.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøk to ganger, har i dag likevel lov til å kjøre utrykning. Kjørte i 190 km/t senest i dag 😅

Anonymkode: d5966...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 15.5.2019 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Jaja. I dag prøvde jeg igjen, og greide ikke oppkjøringen. Det var 8. gang jeg strøk nå. 😩 Bør jeg bare gi opp hele lappen? Er bare så surt at jeg har brukt 60000 kr på lappen nå, og gir jeg meg nå er alke pengene bortkastet. 

Anonymkode: a6ca2...71c

8 Gang?!?! Vær så snill, for alle oss andre sin del.. Gi opp dette inntil videre... Øv sammen med noen som stoler på deg, helst på lukket bane... 

Jeg sier ikke dette for å være slem, men 8. gang!? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...