Gå til innhold

Ung nabokvinne leker med barna våre...og pappa'n


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her om dagen ble jeg stående i vinduet og se på at en ung barnløs kvinne i borettslaget hev seg med på gjemsel sammen med barna våre (9 og 12), samboeren min og noen andre barn. Hun er så vakker, kanskje 25-26 år, sprek og positiv utstråling. Har aldri sett samboeren min så engasjert i lek med barna, han hadde aldri vært med på gjemsel selv til vanlig. Er redd for at han ble revet med av henne. På et tidspunkt gjemte de seg sammen og satt på kne bak en busk, så på hverandre og fniste og lo. Det knøt seg i magen min for det så ut som at det var supergod kjemi dem mellom! Samtidig som jeg lurer på hva andre naboer tenker hvis de så det.

Jeg aner jo ikke om de flørtet eller om det bare var uskyldig. Men jeg vet at hun synes han er pen, gjerne sniker til seg blikk og alltid kommenterer når hun er ute. 

Bør jeg la dette ligge eller er det rom for å reagere litt?

Anonymkode: 5a501...b28

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, det var litt spesielt! Skjønner at du reagerer! 

Anonymkode: 7f6c2...b72

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her om dagen ble jeg stående i vinduet og se på at en ung barnløs kvinne i borettslaget hev seg med på gjemsel sammen med barna våre (9 og 12), samboeren min og noen andre barn. Hun er så vakker, kanskje 25-26 år, sprek og positiv utstråling. Har aldri sett samboeren min så engasjert i lek med barna, han hadde aldri vært med på gjemsel selv til vanlig. Er redd for at han ble revet med av henne. På et tidspunkt gjemte de seg sammen og satt på kne bak en busk, så på hverandre og fniste og lo. Det knøt seg i magen min for det så ut som at det var supergod kjemi dem mellom! Samtidig som jeg lurer på hva andre naboer tenker hvis de så det.

Jeg aner jo ikke om de flørtet eller om det bare var uskyldig. Men jeg vet at hun synes han er pen, gjerne sniker til seg blikk og alltid kommenterer når hun er ute. 

Bør jeg la dette ligge eller er det rom for å reagere litt?

Anonymkode: 5a501...b28

*At HAN synes HUN er pen skulle det stå. Men han er en kjekk, attraktiv mann han og.

Anonymkode: 5a501...b28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du må ta litt kontroll og sette grenser. Kanskje ikke forby han å gå ut, men i alle fall ikke leke med henne.

Du gjør han en bjørnetjenste om du ikke setter grenser. Det er misforstått omsorg.

Anonymkode: a4a69...4dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke prøve å snakke med fyren?

Anonymkode: e85ec...959

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt

Ja, tenke seg til at hun fikk fram en positiv og leken side ved mannen din som han tydeligvis ikke kjenner på til vanlig. Enig med ab som sier du skulle gått ut og vært med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han vet hvor grensene går og holder dem er det jo ikke noe problem. Helt i orden at han synes hun er pen det gjør jo du også men ville fulgt godt med fremover. 

Anonymkode: 92a2c...4ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som mannen til ts kommer til å knulle den unge vakre kvinnen. Dvs om hun byr seg frem så vil han takke ja..

Anonymkode: e1833...166

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tenker jeg du må være klinkende klar. Ikke la mannen gå ut med ungene noe mer, de får holde seg innendørs hvis de skal leke. 

Og om du treffer henne ber du henne ta seg kraftig sammen og ikke under noen omstendigheter snakke eller se på andres barn!!!!

Anonymkode: 75e4b...0b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det motstridende svar gitt! Vel, keep'em comming. Jeg tar til meg alt. 

Anonymkode: 5a501...b28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her var det motstridende svar gitt! Vel, keep'em comming. Jeg tar til meg alt. 

Anonymkode: 5a501...b28

Jeg tenker oppriktig at du i stedet bør være med ut å leke. Alle par har godt av å hente frem sine lekne sider SAMMEN og ikke bare praktisk planlegging av familien. I stedet for å være dama som gjemmer seg bak gardina kan du være kvinnen som leker med mannen og barna. Tror det er beste måten å håndtere det på, for hvis den unge dama har baktanker så ødelegger du best ved å være tilstede.

Anonymkode: 8c79d...8e0

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker oppriktig at du i stedet bør være med ut å leke. Alle par har godt av å hente frem sine lekne sider SAMMEN og ikke bare praktisk planlegging av familien. I stedet for å være dama som gjemmer seg bak gardina kan du være kvinnen som leker med mannen og barna. Tror det er beste måten å håndtere det på, for hvis den unge dama har baktanker så ødelegger du best ved å være tilstede.

Anonymkode: 8c79d...8e0

Hun drev sikkert og ryddet eller laget middag mens mannen lekte med ungene. Neste gang kan de bytte på rollene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ItchyBitchySpider skrev:

Hun drev sikkert og ryddet eller laget middag mens mannen lekte med ungene. Neste gang kan de bytte på rollene. 

Jeg vet at hun mest trolig gjorde noe som måtte gjøres. Jeg sier bare at det kanskje hadde vært gunstig at begge to leker med barna. Lekenhet er nyttig.

Anonymkode: 8c79d...8e0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan godt forstå at du kjenner litt på det, men det høres jo veldig uskyldig ut. En liten fascinasjon for en annen nå og da synes jeg det bør være rom for i et langvarig forhold. 

 Har du noen grunn til å tro at du ikke kan stole på ham rundt henne? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoooo her kommer det til å bli bråk 

Anonymkode: be9ce...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sannsynlig er det at en ung vakker kvinne i sin beste alder sikler på an middelaldrende halvdvask og bleik tobarnsfar?

 

Du som selv er kvinne og har vært i den alderen kan jo tenke deg selv.

Tror neppe det er noen fare på ferde her.

 

Anonymkode: a4a69...4dd

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...