Gå til innhold

Say yes to the dress


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ser dere alle disse versjonene av Say Yes To The Dress? Jeg har bare TLC~Nordic så er liksom begrenset til det som sendes der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Hvor ser dere alle disse versjonene av Say Yes To The Dress? Jeg har bare TLC~Nordic så er liksom begrenset til det som sendes der. 

TLC og FEM. Så er det også noen episoder på YouTube. 

Anonymkode: da600...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Ser SYTTD, på disse kanalene. Men har ikke fått sett alle disse spin off, fra England og Australia blant annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg leitet opp Say Yes To The Dress, Lancashire. Så jeg er enig i at Gok er super flink. Han får frem så glade og fine bruder.😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ene konsulenten har så himla mye sminke på seg så jeg er alltid redd hun skal skitne til kjolene 😛 

men den kjolen dere snakker om er så stygg ja! 

Anonymkode: 1cbd1...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, alltid presis skrev:

Den har jeg aldri hørt om! Ser at det ligger noen snutter på YouTube, men jeg regner med (håper) at den kommer på TLC. Så jeg venter til da. :) 

Nei ånei.. det er verdt å se de snuttene. Tar liksom for seg brud for brud, å så er Gok så flink at de er fine i nesten alle han plukker. Jeg hadde aldri klart å bestemme meg for kjole. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke TV-kanal sender dette programmet, nå igjen?

Og kan man se det via en streaming-tjeneste (fulle program, ser kun korte snutter på YouTube).

Jeg liker programmene.

Anonymkode: 59b0b...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke TV-kanal sender dette programmet, nå igjen?

Og kan man se det via en streaming-tjeneste (fulle program, ser kun korte snutter på YouTube).

Jeg liker programmene.

Anonymkode: 59b0b...658

TLC og Fem. Går akkurat nå på TLC Norge👰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett noen episoder der «the gay best friend» var med på å finne kjole, og i nesten alle tilfeller hadde de veldig mange meninger, og selv skulle prøve kjole?? For en merkelig ting å gjøre når det er den kommende bruden som burde ha fullt fokus. 

Jeg hadde ikke sett noen episoder med Gok, men de var jo utrolig koselige! For en herlig mann, som virkelig bryr seg om kundene sine. 

Anonymkode: da600...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg sett noen episoder der «the gay best friend» var med på å finne kjole, og i nesten alle tilfeller hadde de veldig mange meninger, og selv skulle prøve kjole?? For en merkelig ting å gjøre når det er den kommende bruden som burde ha fullt fokus. 

Jeg hadde ikke sett noen episoder med Gok, men de var jo utrolig koselige! For en herlig mann, som virkelig bryr seg om kundene sine. 

Anonymkode: da600...25f

Helt enig med alt! Det er like mye brudens dag på kjole shopping som selve bryllupsdagen. 

Men så denne, siden vi alle irriterer oss over brudens Entourage.

🤘 You Go Girl👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...