Gå til innhold

Kan folk vennligst slutte å brenne alt hele tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ett år siden så tipset jeg politiet om at naboen driver og brenner søppel, og heldigvis ble det slutt på det. Han brant alle typer plast og alt mulig og holdt på å drepe meg med den giftige røyken sin. Vel, det finnes selvsagt en til søppelplass på den eiendommen, enda nærmere meg, og nå har de jammen lesset på alt innboet sitt som de skal sette fyr på der også. Det er noen ANDRE som brenner der, som jeg sa ifra til før, og som ble sure, men antagelig er et enda noen flere som har fått lov til å brenne der som jeg ikke visste om. Så det er hyggelig å kanskje måtte kontakte politet igjen, elller eventuelt bli kvelt av det bålet også, gleder meg til det.

Jeg skulle egentlig vært i seng for lenge siden nå, men kan ikke det fordi EN ANNEN JÆVLA NABO DRIVER OG BRENNER! Og jeg får det rett inn på soverommet mitt :( 

Kan folk for svingende kompostere eller kjøre ting på gjenbruksstasjonen? Driter dere i om folk blir kvelt? Vet dere at folk har både astma og kols og ikke tåler all denne røyken?

Sånn, dagens utblåsning.

Anonymkode: 7784e...a65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke vinden snu så jeg kan få sove noen timer...

Anonymkode: 7784e...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring polititet hver gang, det er langt fra lov å brenne det man vil..

Anonymkode: 27280...764

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For ett år siden så tipset jeg politiet om at naboen driver og brenner søppel, og heldigvis ble det slutt på det. Han brant alle typer plast og alt mulig og holdt på å drepe meg med den giftige røyken sin. Vel, det finnes selvsagt en til søppelplass på den eiendommen, enda nærmere meg, og nå har de jammen lesset på alt innboet sitt som de skal sette fyr på der også. Det er noen ANDRE som brenner der, som jeg sa ifra til før, og som ble sure, men antagelig er et enda noen flere som har fått lov til å brenne der som jeg ikke visste om. Så det er hyggelig å kanskje måtte kontakte politet igjen, elller eventuelt bli kvelt av det bålet også, gleder meg til det.

Jeg skulle egentlig vært i seng for lenge siden nå, men kan ikke det fordi EN ANNEN JÆVLA NABO DRIVER OG BRENNER! Og jeg får det rett inn på soverommet mitt :( 

Kan folk for svingende kompostere eller kjøre ting på gjenbruksstasjonen? Driter dere i om folk blir kvelt? Vet dere at folk har både astma og kols og ikke tåler all denne røyken?

Sånn, dagens utblåsning.

Anonymkode: 7784e...a65

Bare å lukke vindu det

Anonymkode: 33e7a...6e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Bare å lukke vindu det

Anonymkode: 33e7a...6e4

Jeg må jo ha luft, klarer ikke sove med vinduet lukket.

Anonymkode: 7784e...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du virkelig ikke klarer å sove med vinduet igjen så har du faktisk et større problem enn at naboen brenner litt. Hva gjør du om det ikke hadde vært søppel de hadde brent, men hva som helst annet?

Slutt å sutre og ta tak, både deg selv og prat med naboen, Man kommer som regel langt med kommunikasjon, de tenker nok ikke over at røyken kommer inn soveromsvinduet ditt. Og du? Når du prater med dem så gjøre det på en ordentlig måte

Anonymkode: be31b...825

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du virkelig ikke klarer å sove med vinduet igjen så har du faktisk et større problem enn at naboen brenner litt. Hva gjør du om det ikke hadde vært søppel de hadde brent, men hva som helst annet?

Slutt å sutre og ta tak, både deg selv og prat med naboen, Man kommer som regel langt med kommunikasjon, de tenker nok ikke over at røyken kommer inn soveromsvinduet ditt. Og du? Når du prater med dem så gjøre det på en ordentlig måte

Anonymkode: be31b...825

Hva bryr det deg om jeg vil sove med vinduet åpent? Jeg prøvde å snakke med en nabo og han ble dritsur, så jeg gjør ikke det igjen nei. Og jeg vet ikke hvor denne røyken kom fra en gang.

Anonymkode: 7784e...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du virkelig ikke klarer å sove med vinduet igjen så har du faktisk et større problem enn at naboen brenner litt. Hva gjør du om det ikke hadde vært søppel de hadde brent, men hva som helst annet?

Slutt å sutre og ta tak, både deg selv og prat med naboen, Man kommer som regel langt med kommunikasjon, de tenker nok ikke over at røyken kommer inn soveromsvinduet ditt. Og du? Når du prater med dem så gjøre det på en ordentlig måte

Anonymkode: be31b...825

Men hva slags svar er nå dette?  Kan godt skjønne TS, for det er virkelig unødvendig å brenne noe som helst. 

Anonymkode: 34d01...63e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg skulle gjerne brent ned hver eneste kirke, moske og synagoge i hele landet. 

Anonymkode: 9906a...f68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tja, jeg skulle gjerne brent ned hver eneste kirke, moske og synagoge i hele landet. 

Anonymkode: 9906a...f68

Tenk på de som må puste det inn, all den gamle malingen med tungmetaller som går rett ut i lufta! :kjefte:

Anonymkode: 7784e...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han link til dagens episode av Planetpatruljen på NRKSuper

Anonymkode: 71871...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tenk på de som må puste det inn, all den gamle malingen med tungmetaller som går rett ut i lufta! :kjefte:

Anonymkode: 7784e...a65

Hmm, okei sorry..... skal fikse det

Vil gjerne, på en svært miljøvennlig og hensiktsfull måte, rive hver eneste kirke, moske og synagoge i hele landet.

Anonymkode: 9906a...f68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen slike naboer sjølv. Og så er det et bilverksted her i bygda som er føkkings nærmeste nabo til gjenvinningsstasjonen...som liker å brenne gamle dekk på baksiden av bygget sitt. Ganske tragisk.

Anonymkode: 89544...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Har noen slike naboer sjølv. Og så er det et bilverksted her i bygda som er føkkings nærmeste nabo til gjenvinningsstasjonen...som liker å brenne gamle dekk på baksiden av bygget sitt. Ganske tragisk.

Anonymkode: 89544...90d

Tips politiet, det er miljøkriminalitet: https://www.politiet.no/nn/tjenester/tips-politiet/send-tips/

Anonymkode: 7784e...a65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kontakte politiet. Mye bedre enn å sitte her på Kvinneguiden og klage... 

Anonymkode: e6eb1...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg kontaktet politiet i fjor sommer angående en nabo som konstant brente så han forgiftet hele dalen her jeg bor. Jeg trodde at de hadde gjort noe med det siden han plutselig fjernet en masse plast som han skulle brenne, men nå for ikke så lenge siden tente han ikke bare ett, men tre store bål i høyde med huset mitt, ett med masse møbler, ett med nedhogde trær, og ett som jeg ikke vet hva var. Dette brant omsider opp etter å ha brent og ulmet i mange dager, og da trodde jeg han var ferdig med å brenne.

Men neida, for et par dager siden tente han et nytt bål, og jeg får ikke puste og har ikke sovet i natt. Aner ikke hva han brenner men det lukter som brent gummi.

Takk kjære nabo for at du sakte dreper meg, måtte du selv dø av røykforgiftning.

Anonymkode: 7784e...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han (naboen) muligheter til å slokke bålene sine dersom det blåser opp? 

Hvis ikke så ringer du politiet eller brannvesenet, så blir det nok liv i leiren hos naboen.

Anonymkode: bf085...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...