Gå til innhold

Har fått en "rar" følelse (intuisjon) at mannen min sin helse blir bedre..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler dette så intenst (han har ikke dødelig sykdom, men kronisk). Noen andre som har god intuisjon her inne som "føler" noe når dere leser dette.. 

Anonymkode: 050b1...f73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Føler dette så intenst (han har ikke dødelig sykdom, men kronisk). Noen andre som har god intuisjon her inne som "føler" noe når dere leser dette.. 

Anonymkode: 050b1...f73

Ps er medisinee han prøver ut nå.. 

Anonymkode: 050b1...f73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler dette så intenst (han har ikke dødelig sykdom, men kronisk). Noen andre som har god intuisjon her inne som "føler" noe når dere leser dette.. 

Anonymkode: 050b1...f73

 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ps er medisinee han prøver ut nå.. 

Anonymkode: 050b1...f73

Min første tanke er at det at du føler at din manns helse blir bedre, er noe som det er lurt at du sier til din mann. Tro kan flytte fjell, og om din mann har tro på at medisinen vil gi han bedre helse så kan det absolutt ha positiv innvirkning på helsen hans :hjerte: 

Anonymkode: bfce4...ddb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, har sagt d til han ♥️jeg har generelt god intuisjon så vi får håpe 🧡

Anonymkode: 050b1...f73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har en fremtid iallefall, og den føles god.

Anonymkode: 655fc...caa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere har en fremtid iallefall, og den føles god.

Anonymkode: 655fc...caa

Takk goe du 💜💜💜

Anonymkode: 050b1...f73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk goe du 💜💜💜

Anonymkode: 050b1...f73

Ja det likte du å høre tenker jeg. 

Jeg derimot føler det stikk motsatte av personen som svarte deg. Dessverre, men sant. 

Jeg har i en årrekke fått vite hvor klarsynt jeg, min intuisjon er helt unik sammenlignet med andre. De gangene andre klarsynte har sett i kortene, eller hatt en sterk intuisjon så er det ofte slik at min intuisjon er det helt motsatte. 

Snodig ikke sant? 

Vel, med dette svaret så har du nå i hvertfall 50-50 sjanse, til å tro hva du måtte ønske. 

Anonymkode: 5ff31...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det likte du å høre tenker jeg. 

Jeg derimot føler det stikk motsatte av personen som svarte deg. Dessverre, men sant. 

Jeg har i en årrekke fått vite hvor klarsynt jeg, min intuisjon er helt unik sammenlignet med andre. De gangene andre klarsynte har sett i kortene, eller hatt en sterk intuisjon så er det ofte slik at min intuisjon er det helt motsatte. 

Snodig ikke sant? 

Vel, med dette svaret så har du nå i hvertfall 50-50 sjanse, til å tro hva du måtte ønske. 

Anonymkode: 5ff31...f8d

Skal jeg vøre ærlig synes jwg du kunne la være å skrive dette, keg hadde aldri hatt samvittighet til å skrivw noe så deprimerende til noen uansett. Takk for du ødela dagen min. 

Anonymkode: 050b1...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal jeg vøre ærlig synes jwg du kunne la være å skrive dette, keg hadde aldri hatt samvittighet til å skrivw noe så deprimerende til noen uansett. Takk for du ødela dagen min. 

Anonymkode: 050b1...f73

Dessuten føler jeg at du er litt kynisk 

Anonymkode: 050b1...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg vøre ærlig synes jwg du kunne la være å skrive dette, keg hadde aldri hatt samvittighet til å skrivw noe så deprimerende til noen uansett. Takk for du ødela dagen min. 

Anonymkode: 050b1...f73

Du må ikke høre på noe som anonyme brukere sier om andre anonyme brukere på nett. Er bare tull, og ikke noe sjanse for at de kan se eller føle noe rundt deg. Så ikke la det ødelegge noe for deg 😊

Anonymkode: 7aa04...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke høre på noe som anonyme brukere sier om andre anonyme brukere på nett. Er bare tull, og ikke noe sjanse for at de kan se eller føle noe rundt deg. Så ikke la det ødelegge noe for deg 😊

Anonymkode: 7aa04...095

Takk, vet ❤️

Anonymkode: 050b1...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...