Gå til innhold

Tror jeg hater samboeren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går det an?

Har tre barn med han. han gjør meg mer trist enn glad fordi han er en jævla egoist...! Han sier jeg er deprimert,  men det er jo fyren selv som gjør meg deppa! 

Eneste jeg liker med han er at han ser bra ut

Anonymkode: 7434d...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en tynn linje mellom kjærlighet og hat. Jeg kan også føle at jeg hater min kjære av og til, fordi jeg elsker ham, så når han sårer meg gjør det VONDT. 

Er den følelsen den du som oftest føler på er det ikke bra for noen av dere. Verken voksne eller barn. Da hjelper det ikke at han ser aldri så bra ut! Å vokse opp i et hjem fylt med hat er naturligvis ikke bra. Det går ikke ubemerket. 

Anonymkode: e4a22...d40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tre barn med han og er sammen med han fordi han ser bra ut??? 

Anonymkode: 2fe71...371

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har tre barn med han og er sammen med han fordi han ser bra ut??? 

Anonymkode: 2fe71...371

Herregud. Herreguud er det mulig??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt å føle det slik av og til. Er det slik generelt, eller er det noe dere har kranglet om eller er uenige om? 

Kan det være hormoner eller noe? Noen dager før mensen hender det jeg vil forlate min samboer😅

Vi må huske på at alle tenker forkjellig. Kansje han viser kjærlighet til deg på den måten han tror er riktig imenst du trenger noe helt annet og er missfornøyd, også føler han du er utakknemlig for det han gjør.

Syns dere skal finne en dag dere har god tid til å snakke og reflektere rundt ulike ting.

Du kan fortelle hva du ønsker og blir glad for, og hva som sårer deg. Også kan han fortelle... Så må dere være enige og finne en løsning som fungerer for begge to.

Ingen er like ... Man må bare tenke realistisk om hverandre og se alle sidene.

Se hele personen: Noe er bra, noe kan bli bedre, noe kan ikke bli bedre...

Kan du leve med hele pakken?

Klarer du å leve med det som ikke er så bra med han?

Husk at ett menneske ikke kan forandres, men alle kan bli litt bedre og man kan gjøre ting anderledes...  Men ingen blir perfekt. Noe må man bare velge å leve med. 

Kommunikasjon er viktig... Når man orker og er i humør til det.

Anonymkode: affb2...e38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare en sånn dag, eller er det dypere problemer dere imellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nb følg med pp kalender om det kan være pms, jeg er veldig plaget og får medisin.vanndrivende,pms kan forvirre oss noe voldsomt. Bare ville si dette. 

Anonymkode: 8e0e6...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...