Gå til innhold

Denne uken klarer jeg ikke snakke med ham


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en fyr jeg dater og som jeg snakker med på telefonen et par ganger i uken. Vi ses kun når vi har avtalt det for vi bor litt fra hverandre. Det er stort sett jeg som ringer fordi han jobber ugunstige tider og er mye på jobb. Men denne uken er jeg så sykt sliten mentalt at jeg har ikke klart å ringe ham. Han prøvde ringe meg i dag men jeg tok ikke telefonen. Han sender aldri sms (han hater sms). Men jeg kjenner bare at jeg ikke orker noen mennesker denne uken, ikke han, ikke venner, ikke familie. Nei jeg er ikke deprimert, bare utmattet (har en sykdom). 

Burde jeg gi ham en forklaring eller bekreftelse på at jeg er like glad i ham selv om jeg ikke ringer eller tar telefonen eller trenger ikke menn den form for bekreftelse?

Anonymkode: 77ade...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig må du det, herregud da menneske 😞

Anonymkode: 89bd8...e19

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig må du det, herregud da menneske 😞

Anonymkode: 89bd8...e19

Javel..? men jeg er så kjørt nå at jeg vet ikke hva jeg skal skrive...og han hater sms. Jeg orker bare ikke ringe :( 

Anonymkode: 77ade...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skriver du 

Hei! Ser du har ringt, men er i så dårlig form at jeg ikke orker å snakke med noen. Ringer når formen er bedre, gleder meg til vi snakkes igjen/ savner deg. 

Anonymkode: 8027a...2e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skriver du 

Hei! Ser du har ringt, men er i så dårlig form at jeg ikke orker å snakke med noen. Ringer når formen er bedre, gleder meg til vi snakkes igjen/ savner deg. 

Anonymkode: 8027a...2e4

Takk for hjelp 💚

Anonymkode: 77ade...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...