Jump to content
AnonymBruker

håpløst at kvinner klarer å være single

Recommended Posts

AnonymBruker
På 14.5.2019 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Det er altfor få bra menn der ute å velge mellom. Alle de bra er opptatt. 

Anonymkode: 959d9...359

kun fordi du var for beskjeden og treig. Denne unnskyldningen er ikke verdt dråper i havet. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Fortsetter under...

AnonymBruker

"Alle de bra er opptatt". Dårligste unnskyldningen jeg hører. Typisk tinder skadet. Hilsen mann i forhold.

Anonymkode: 5e61a...2c2

AnonymBruker
På 15.5.2019 den 22.48, ordinarygirl skrev:

Svaret på dette er jo enkelt. Dagens kvinner trenger ingen mann fordi de har økonomi til å klare seg selv. Derfor har dagens kvinner blitt utrolig pirkete når de skal «velge» mann, og tror de skal finne drømmemannen som er helt perfekt. Vel, lykke til med å finne mr. perfect!

Ja, dette kjenner jeg meg igjen i. Men jeg er ikke stolt av det. Men det er likefullt riktig. 

Dame i 40+, har to flotte tenåringer, og en skilsmisse bak meg. Min ex var og er en drømmemann, men det er egentlig litt uvesentlig her. Har også et lengre forhold bak meg, etter dette. Gjorde det nylig slutt. 

Jeg liker å kjenne på singel-følelsen nå. Jeg tipper den blir langvarig. Det har ingen hast.  Men jeg vet den følelsen blir litt verre til vinteren. Så derfor er jeg kanskje «litt» på jakt, men kresen nok til at jeg ikke er pågående. 

Det viktigste for meg med en evt ny mann, er at han har god humor, en økonomisk grei og stabil jobb (som han faktisk liker), en viss intelligens, og sist - men ikke minst; et godt sosialt nettverk. 

Normale egenskaper som snill og kjærlig er helt selvsagt, og trengs derfor ikke nevnes. Han kan med fordel like friluftsliv, og være passe handy.

Dermed tenker jeg at jeg kommer til å være singel lenge. Kresen jeg? Ja sikkert. Men jeg er økonomisk uavhengig nok selv, og trenger ikke stresse. Og DETTE tror jeg er et viktig poeng for mange voksne og halvvoksne damer i dag  

Medaljens bakside er at jeg står i fare for å utvikle kynisme. Jeg gjør likevel det jeg kan for å unngå å bli en kald bitch. Jeg er heldigvis smilende og glad. 

Anonymkode: 909e2...a62

AnonymBruker
På 14.5.2019 den 23.15, AnonymBruker skrev:

det kan jeg ikke tro, jeg er 100 % sikker du har en sexpartner uten forpliktelse, det er ingen på din alder som går sin  hverdag uten sex. Her er det sms henvendelse, og treffes på natta når ingen vet om det.

Nå er jeg riktignok i et etablert forhold som har vart siden jeg var i midten av 20-årene, men i periodene jeg var singel før det, opptil et par år, hadde jeg null behov for sexpartner. Det finnes da seksuelle hjelpemidler om en blir nøden. Jeg har aldri vært noen «ligge på armen»- eller «ligge i skje»-type, så savnet heller ikke nærhet.

Anonymkode: 288dd...f17

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

er du 25 år?

31

Anonymkode: 6bf8c...fcc

AnonymBruker

Å være evig singel kvinne er ikke et problem når menn ikke tør eller vil etablere seg! Ingen sak å være singel da :)

Anonymkode: 20e8a...bb0

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å være evig singel kvinne er ikke et problem når menn ikke tør eller vil etablere seg! Ingen sak å være singel da :)

Anonymkode: 20e8a...bb0

men bruker du ikke mer energi å finne typene som vil etablere seg? I Sverige og Finland må jo det finnes mange menn i den kaliber