Gå til innhold

håpløst at kvinner klarer å være single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.5.2019 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Det er altfor få bra menn der ute å velge mellom. Alle de bra er opptatt. 

Anonymkode: 959d9...359

kun fordi du var for beskjeden og treig. Denne unnskyldningen er ikke verdt dråper i havet. 

Anonymkode: 794e3...1b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Alle de bra er opptatt". Dårligste unnskyldningen jeg hører. Typisk tinder skadet. Hilsen mann i forhold.

Anonymkode: 5e61a...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 22.48, ordinarygirl skrev:

Svaret på dette er jo enkelt. Dagens kvinner trenger ingen mann fordi de har økonomi til å klare seg selv. Derfor har dagens kvinner blitt utrolig pirkete når de skal «velge» mann, og tror de skal finne drømmemannen som er helt perfekt. Vel, lykke til med å finne mr. perfect!

Ja, dette kjenner jeg meg igjen i. Men jeg er ikke stolt av det. Men det er likefullt riktig. 

Dame i 40+, har to flotte tenåringer, og en skilsmisse bak meg. Min ex var og er en drømmemann, men det er egentlig litt uvesentlig her. Har også et lengre forhold bak meg, etter dette. Gjorde det nylig slutt. 

 

Jeg liker å kjenne på singel-følelsen nå. Jeg tipper den blir langvarig. Det har ingen hast.  Men jeg vet den følelsen blir litt verre til vinteren. Så derfor er jeg kanskje «litt» på jakt, men kresen nok til at jeg ikke er pågående. 

Det viktigste for meg med en evt ny mann, er at han har god humor, en økonomisk grei og stabil jobb (som han faktisk liker), en viss intelligens, og sist - men ikke minst; et godt sosialt nettverk. 

Normale egenskaper som snill og kjærlig er helt selvsagt, og trengs derfor ikke nevnes. Han kan med fordel like friluftsliv, og være passe handy.

Dermed tenker jeg at jeg kommer til å være singel lenge. Kresen jeg? Ja sikkert. Men jeg er økonomisk uavhengig nok selv, og trenger ikke stresse. Og DETTE tror jeg er et viktig poeng for mange voksne og halvvoksne damer i dag  

Medaljens bakside er at jeg står i fare for å utvikle kynisme. Jeg gjør likevel det jeg kan for å unngå å bli en kald bitch. Jeg er heldigvis smilende og glad. 

Anonymkode: 909e2...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 23.15, AnonymBruker skrev:

det kan jeg ikke tro, jeg er 100 % sikker du har en sexpartner uten forpliktelse, det er ingen på din alder som går sin  hverdag uten sex. Her er det sms henvendelse, og treffes på natta når ingen vet om det.

Anonymkode: 794e3...1b8

Nå er jeg riktignok i et etablert forhold som har vart siden jeg var i midten av 20-årene, men i periodene jeg var singel før det, opptil et par år, hadde jeg null behov for sexpartner. Det finnes da seksuelle hjelpemidler om en blir nøden. Jeg har aldri vært noen «ligge på armen»- eller «ligge i skje»-type, så savnet heller ikke nærhet.

Anonymkode: 288dd...f17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

er du 25 år?

Anonymkode: 794e3...1b8

31

Anonymkode: 6bf8c...fcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være evig singel kvinne er ikke et problem når menn ikke tør eller vil etablere seg! Ingen sak å være singel da :)

Anonymkode: 20e8a...bb0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å være evig singel kvinne er ikke et problem når menn ikke tør eller vil etablere seg! Ingen sak å være singel da :)

Anonymkode: 20e8a...bb0

men bruker du ikke mer energi å finne typene som vil etablere seg? I Sverige og Finland må jo det finnes mange menn i den kaliber

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 15.5.2019 den 11.48, AnonymBruker skrev:

når du blir rundere i kanten så slipper du også en mann  i ditt hjerte, det som er dumt er at du oppdager det for sent, og din kresenhet fører deg til en angrende synder. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Faktisk er det mange kvinner som er rundere i kroppen som også har menn og sex i livet sitt. Alle har jo ikek samme smak som deg, eller rmeg for den slags skyld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 23.32, Gent82 skrev:

Jeg har valgt å være singel. Umulig å finne en skikkelig dame i norge, de er opptatt. de finnes ikke.

 

Anonymkode: 2b76c...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen kvinner ikke vil ha menn?

Anonymkode: 859bc...aa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg hadde kysset henne, så hadde hun allikevel ikke forstått at jeg var interessert i henne. 

Nå har jo alle kvinner funnet sitt leir på internett, man er aldri attraktiv da.

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje noen kvinner ikke vil ha menn?

Anonymkode: 859bc...aa1

dem har blitt misbrukt før av menn. Derfor blir 99% av kvinner som ønsker et nytt forhold lesbiske. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dem har blitt misbrukt før av menn. Derfor blir 99% av kvinner som ønsker et nytt forhold lesbiske. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Man blir ikke lesbisk bare fordi man har blitt misbrukt av menn akkurat, er ikke helt sånn det funker.

Anonymkode: 859bc...aa1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man blir ikke lesbisk bare fordi man har blitt misbrukt av menn akkurat, er ikke helt sånn det funker.

Anonymkode: 859bc...aa1

det er sånn det er. Ingen er født til å elske samme kjønn. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slitt å gi oss grunner for å forbli single da. Skulle gjerne vært i forhold jeg men når alle er på jakt etter andre damer og er useriøse så hvorfor gidde? Det å ha en mann bare for å ha en mann blir jo ikke verdt det.

Anonymkode: 6bf8c...fcc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så slitt å gi oss grunner for å forbli single da. Skulle gjerne vært i forhold jeg men når alle er på jakt etter andre damer og er useriøse så hvorfor gidde? Det å ha en mann bare for å ha en mann blir jo ikke verdt det.

Anonymkode: 6bf8c...fcc

kvinnene blir jo utvannet når dem bruker masse energi og kraft på nettdating. De lever i en boble, og har flere hun snakker med. Så dem hun ser i nær miljøet er irrelevant. For verden vi lever i. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er sånn det er. Ingen er født til å elske samme kjønn. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Jo, det er man :)

Anonymkode: 859bc...aa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, det er man :)

Anonymkode: 859bc...aa1

Nei, det er så unaturlig som det kan bli. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er så unaturlig som det kan bli. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Nope, det finnes overalt i naturen. Over 1500 dyrearter. Og mange unger vet allerede fra 4-5 års alderen at de liker det samme kjønn. Har alltid eksistert og kommer alltid til å eksistere, du kan tro hva du vil men det er helt naturlig.

Anonymkode: 859bc...aa1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Så slitt å gi oss grunner for å forbli single da. Skulle gjerne vært i forhold jeg men når alle er på jakt etter andre damer og er useriøse så hvorfor gidde? Det å ha en mann bare for å ha en mann blir jo ikke verdt det.

Anonymkode: 6bf8c...fcc

Hvor finner du de du sikter til? Kanskje topp 10% på Tinder er slik, men de er ikke representative. Kjenner ingen som er hverken useriøse eller ser på andre damer mens de er i forhold. Bra mennesker finnes, man må bare ikke være så selektiv at man ikke ser det som er rett foran nesa på en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...