Gå til innhold

håpløst at kvinner klarer å være single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Gent82 skrev:

De har god nok personlighet? De som de asiatiske damene ikke vil ha? Det skulle tatt seg ut at dere tok dem ja ;-D

Alt er bedre en storparten av norske menn. 

Anonymkode: 959d9...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trist at du fremprovoserer at du er perfekt, og ikke klarer å leve sammen med en mann. Du legger all skyld på menn, hva med kvinnene som elsker å ha en mann ved sin side, og ikke minst alle unge kvinner som aldri har hatt kjæreste. Ok, du sier til dem ikke finn deg mann? du har rett og slett ikke opplevd å bli elsket! Din magnet har støtet på menn som ikke visste sin gunst det å være mann i huset. Beklager du trenger nok erfare ekte kjærlighet. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Jeg er på ingen måte perfekt, jeg krever mye av de jeg er sammen med og jeg har en vanskelig personlighet. Men det er bevisst at jeg ikke er interessert i å runde av denne, jeg har brukt tjue år på å kompromisse i forhold, uten at det har ført noe som helst godt med seg. Så de neste tjue åra er de eneste som får komme på innsiden de som takler litt røff kjærlighet og er selvstendige nok til å håndtere en partner som klarer seg selv. Belønningen for dette er en veldig dedikert og trofast partner, som jeg alltid har vært, men jeg kommer ikke lenger til å kaste det bort på de som ikke fortjener det. Jeg er ikke for alle, og det er faktisk helt greit. Og jeg har den kjærligheten jeg trenger i livet mitt, jeg har to mennesker som elsker meg på hver sin måte, og som til sammen gir meg alt jeg trenger. 

De unge jentene må nok gjøre sine egne feil, og lære dette selv, men det jeg passer på å si til dem er at det å holde ut i et forhold er verdiløst. Føler du ikke "the spark of joy" sammen med en partner bør du droppe hen, gå videre og finne en partner som gir deg glede. Over tid vil det komme både gode og onde dager, men når man går i motbakke fra dag en har man ingenting godt som hjelper en over de vonde dagene. 

Egentlig handler dette nok om at menn ikke har taklet likestillingen. Kvinner har klart seg fint, vi går i bukser, vi tjener våre egne penger og kan ha sex med hvem vi vil. Veldig mange menn oppfører seg fortsatt som om de er den eneste som går på jobb og betaler huslånet, og dermed kan forvente at konemor tar seg av hus og hjem. Sorry gutta (for dere er ikke menn, bare forvokste gutter med ølvom) dere må faktisk levere på hjemmebane, ta deres del av barnestell, husvask, sparing, holde dere attraktive og sørge for at hun også får orgasme. Det er prisen dere må betale for at begge jobber, ellers får dere faktisk bare dø alene. 

Anonymkode: 94220...070

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jegerikkeminskyld skrev:

Vet at det satses hardt på gjenbruk enkelte plasser.

Det er sant. Men kan de øke antall gjenbruk på dem da? Virker som damene blir særere og særere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt er bedre en storparten av norske menn. 

Anonymkode: 959d9...359

Interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gent82 skrev:

Det er sant. Men kan de øke antall gjenbruk på dem da? Virker som damene blir særere og særere.

Kommer vel an på slitasjen, det meste reduseres jo litt i verdi etter hvert :) 

Kan det være en ide å innføre flermanneri?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegerikkeminskyld skrev:

Kommer vel an på slitasjen, det meste reduseres jo litt i verdi etter hvert :) 

Kan det være en ide å innføre flermanneri?

 

God ide! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg tråkker visst på mange tær, og mange sårende kvinner. Men det finnes trøst å få kvinner. Selv om noen har fått tillatelse å skape en et nederlagsbilde, så vil jeg si det beste bildet du noen gang kan få er å se deg hel, og elsket og leve sammen med en real mann som vet sin identitet. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Jeg er hel i meg selv. Det finnes ingen større tilfredshet, enn å være hel i seg selv og kunne sette pris på det man har.

Jeg trenger ingen mann. Og skal jeg noen gang ha en mann, skal det være en som ikke trenger en kvinne. 

Desperasjon er ikke tiltrekkende for andre enn mennesker som ønsker å bruke og utnytte andre. For eksempel psykopater som ønsker å underkue og avhengiggjøre sin 'partner'. 

Anonymkode: e2f2f...906

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner stiller altfor LITE krav til menn. Man bør jo nærmest karve inn inn en strek i sengestolpen om man treffer noen som klarer å henge opp et håndkle etter de har dusjet, istedet for å la det ligge å surne til det får algevekst og som lar være å spytte snusdåser rett på gulvet. 

Helt enig! Sier det som mann selv! Det verste jeg ser er menn som ikke klarer seg selv. Både økonomisk og det å gjøre sin del av arbeidet i hjemmet som kreves for å ha det koselig og rent. Snus? Fy pokker jeg hadde en ungdom som drev med det derre :)  Ble så forbannet at jeg truet med at han måtte flytte på dagen om han ikke kuttet det ut. Greit at man snuser for egne penger, men slenge den forbanna dritten i fra seg over alt er bare avskyelig!

Hvor mye koster det en mann å bidra med å rydde, vaske litt og holde en viss standard på ordensansen? Ikke mer en en liten halvtime et par ganger i uken om man er effektiv, og så skal det ikke bare gjøres det skal gjøres skikkelig.

Så der støtter jeg alle kvinner som kommer med utfall mot bortskjemte gutter, som ikke kan kalles menn når de ikke tar tak i dette her. Så sett krav damer! Ingen kan overleve et forhold over lengre tid om dette ikke er på plass, om da ikke både jenta og gutten begge to er griser da. Så er det slik at det bør gå begge veier! Der det er mye arbeid som må gjøres utenfor huset skal for pokker også dama ta et tak :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ingen mann. Og skal jeg noen gang ha en mann, skal det være en som ikke trenger en kvinne. 

?? Jeg trenger en kvinne :)  Men ikke som hushjelp eller "reservemamma". Det jeg trenger er en kvinne som er min beste venn og elsker som man kan dele livet med. Alt annet er uaktuelt. Hvordan har det blitt slik at gutter er helt hjelpeløs på dette her? Selvfølgelig ikke alle, men mange! For mye "playstation" og for lite oppdragelse ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

?? Jeg trenger en kvinne :)  Men ikke som hushjelp eller "reservemamma". Det jeg trenger er en kvinne som er min beste venn og elsker som man kan dele livet med. Alt annet er uaktuelt. Hvordan har det blitt slik at gutter er helt hjelpeløs på dette her? Selvfølgelig ikke alle, men mange! For mye "playstation" og for lite oppdragelse ?

Jeg vil ha en mann som står støtt og trygt i seg selv, som ikke er avhengig av en kvinne (meg) for å være tilfreds i livet. Akkurat som jeg er tilfreds i mitt liv uten en mann.

Anonymkode: e2f2f...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha en mann som står støtt og trygt i seg selv, som ikke er avhengig av en kvinne (meg) for å være tilfreds i livet. Akkurat som jeg er tilfreds i mitt liv uten en mann.

Jeg er da veldig tilfreds som singel. Det står ikke på det, men jeg vet at med en god partner som er likeverdig så blir det enda bedre. Det er å finne denne da! Støtt som fjell står jeg både som singel og i et forhold. "avhengig" er jo et litt diffust begrep slik sett. Jeg trenger ingen kvinne som skal ordne praktiske problemer for meg, eller forsørge meg på noen måte, eller være en "reservemamma". Det er bare så enormt "turn off". Men en kvinne som har samme interesser til en viss grad, samme verdier og blir en god venn i tillegg til en partner? Man blir vel da "avhengig" eller? Iallefall slik jeg ser begrepet når man blir glad i en slik person. Om man ikke vil knytte seg slik følelsesmessig til en partner? Da må man heller ikke søke en. Det vil aldri fungere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

allikevel må dere ty til dating sider på internett, fortell meg hvorfor så jeg forstår dere? 

OK, kortversjon: ikke møtt noen IRL som var interessert i forhold og som jeg var interessert i å ha forhold med. Ikke møtt noen på nettdating i det hele tatt. 

Dermed singel. 

Ble det enkelt nok? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cata skrev:

OK, kortversjon: ikke møtt noen IRL som var interessert i forhold og som jeg var interessert i å ha forhold med. Ikke møtt noen på nettdating i det hele tatt. 

Dermed singel. 

Ble det enkelt nok? 

Jeg liker den ærlige versjonen din, det frembringer du. Det gir jeg deg all honnør for. Du er veldig ekte og jordnær.

jeg tror du kommer til å møte han snart. Bare vær forberedt. Da mener jeg IRL. 

 

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker dere er for kresne.

Anonymkode: a404c...678

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heiheihei! Menn må huske på at ingen kvinner vil ha oss, og at det er bare våres feil fordi vi er noen kvinnehatende-late-fattige-lave menn som bare utnytter kvinner på alle mulige måter og vil ha en hushjelp!!! Kvinnene er det ingenting galt med!! 

Anonymkode: aeaf3...b46

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du(og noen andre menn) egentlig lurer på TS, er hvorfor det i hele tatt finnes single kvinner når du er singel og hypp på kvinnfolk, du begriper bare ikke hvorfor ingen av dem er sammen med deg.

Det skinner igjennom hele veien at du ikke trives i din singeltilværelse, derfor velger du å tro at single kvinner har det minst like ille som deg. Når noen kvinner forteller at de har det helt greit som single, nekter du å tro dem. Sånn sett er du ikke spesielt unik; jeg har møtt på flere som tenker som du: at det eneste som finnes i dette univers for kvinner, er menn. Det er som dere tror at ingenting annet betyr noe, at kvinners eneste hensikt med å eksistere er for mannens skyld.

Typisk da er at dere prøver å trøste dere med at det må være noe fryktelig galt med single kvinner som trives. Hvordan er det mulig liksom, når det ikke er en mann der? Men det skal mye flaks til for å finne en passende partner, for de som ønsker dét. Det er flere ting som skal passe for at begge skal ha det bra i forholdet, det er faktisk ikke tilstrekkelig kun med kompatible kjønnsorganer.

 

Anonymkode: 38810...add

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tenker dere er for kresne.

Anonymkode: a404c...678

P.S: Som sagt: Det skal litt mer til enn at det henger en penis på en person. Selv har jeg ikke store krav, men vil at vi passer sammen på flere plan. Jeg er den jeg er, og det er han også. Begge skal være fornøyde for at det skal bli noe bra ut av det hele. Det som har kræsjet for min del, er menn som tar det for gitt at de alltid bestemmer og at de alltid skal ha rett - uansett hva det gjelder.

Anonymkode: 38810...add

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke rart at kvinner velger singellivet, når majoriteten av menn er løgnaktige parasitter som koster mer enn de smaker. Sex og kos kan man da få hvor som helst, eller ta seg en liten runk, og det er ingenting annet de har å legge på bordet i felles husholdning. Jeg er godt voksen, og har endelig knekket kodet og innsett at livskvaliteten min er vesentlig bedre, når jeg bor alene. Huset er alltid så ryddig som jeg vil ha det, økonomien er bedre og mer stabil, og jeg kan være spontan uten å komme hjem til en sutrete mann som er desperat etter å kunne kontrollere meg. Og som attpåtil viser seg å pule en håndfull andre damer bak ryggen din. Har man ikke noe ønske om (flere) barn er det ingen grunn til å finne seg en mann. 

Jeg ser rett og slett ikke problemet TS prøver å sette fokus på. Ja, kvinner er selvstendige og har ikke noe problem med å være single, det er da bare bra. Det fremstår mest som TS sutrer over at vi ikke lever på 50-tallet, hvor han hadde fått seg en kone, bare fordi kvinner ikke kan forsørge seg selv. 

Og at man er på Tinder betyr ikke at man leter så hardt. Jeg har en halvsovende profil der som jeg titter innom i blant, i tilfelle det skulle dukke opp en godbit. Men også der er 99% uinteressante.

Anonymkode: 94220...070

Tenk deg når du er gammel og ser tilbake på livet ditt. Hvor viktig er det at bolig er ryddig til en hver tid? Seriøst, er det det som er viktig for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ordinarygirl skrev:

Tenk deg når du er gammel og ser tilbake på livet ditt. Hvor viktig er det at bolig er ryddig til en hver tid? Seriøst, er det det som er viktig for deg? 

Jeg tror nok ikke dette er det eneste denne ab’en du siterer bryr seg om, det er bare en av mange fordeler med å være singel.

Anonymkode: ba547...b1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tror nok ikke dette er det eneste denne ab’en du siterer bryr seg om, det er bare en av mange fordeler med å være singel.

Anonymkode: ba547...b1c

Kanskje ikke så morsomt når du sitter der på sykehjemmet uten barn og aldri får besøk.

Anonymkode: a404c...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...