Gå til innhold

håpløst at kvinner klarer å være single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.5.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Har aldri forstått greia at kvinner vil være single? det er ganske mange kvinner i Norge som er single. På dating sider har dem lagt seg ut, og vil ha kjæreste. Og mange er pent voksne. Hvorfor har du ikke fått kjæreste enda? du vet jo hvem som er kjekk og hva du vil ha, så hvorfor allikevel være singel? Hva er det med dere kvinner? dere har utstråling og kan bare velge den dere vil ha,, allikevel må dere ty til dating sider på internett, fortell meg hvorfor så jeg forstår dere? 

Anonymkode: 794e3...1b8

Får igrunn mer inntrykk av at det er mannfolk som vil være single enn kvinner. Med alle disse dating appene så får en fint oppmerksomhet, men det å finne en mann som ønsker å bli kjent med bare meg er ikke så lett. Nå må det innrømmes at jeg stresser fint lite med det. Har kuttet ut disse appene, jeg synest det ble mer pes og jakt enn morro. Nå vil jeg leve et godt liv sammen med mine barn, men absolutt åpen for muligheter når den tid kommer.

Anonymkode: cee35...5cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Gent82 skrev:

Hvis norske menn finner damer fra asia og øst-europa, hvor tenker dere kvinner å finne menn? Nysgjerrig jeg vettøh :)

Vi får ta de asiatiske som asiatiske kvinner ikke vil ha da vet du. Bytte på. 

Anonymkode: 959d9...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi får ta de asiatiske som asiatiske kvinner ikke vil ha da vet du. Bytte på. 

Anonymkode: 959d9...359

De har god nok personlighet? De som de asiatiske damene ikke vil ha? Det skulle tatt seg ut at dere tok dem ja ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner vil ha alfa-menn, og velger bare blant dem med høyere status.

Når kvinner har blitt sterkere og mer utdannet enn menn, men fortsatt har krav om at en mann skal være høyere, sterkere og rikere, blir den norske mannen funnet for liten.

 

Anonymkode: a404c...678

Se deg rundt blant vanlige folk som er i forhold. Er det bare par hvor mennene er høye, rike og har høy status? :klo:

24 minutter siden, AnonymBruker said:

hvis dette representerer Norske kvinner, så kommer jeg til å velge kvinner fra annen nasjon. Norske kvinner bare trøste spiser seg ihjel.

Anonymkode: 794e3...1b8

Hæ?

Anonymkode: 0f843...7e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Arabella skrev:

Det er helt utrolig hva du tror du vet om enslige kvinner. Alle er på Tinder, for eksempel. Jeg vet ikke hva det er engang. Har forstått det slik at det er en sexchattekanal. Ingen av mine, det vil si min husverts naboer, aner at jeg finnes , med mindre han skulle finne på å slarve om leieboeren sin. Det kan jeg ikke tenke meg at han gjør. Jeg går aldri "på byen". Så hvilken kategori ville du plassere meg i? Jeg er passe høy og passe slank, velformet kropp, blir tatt for å være mye yngre enn jeg er, er ganske pen og tiltrekkende om jeg skal være så ubeskjeden å si det selv. Nå venter jeg spent på dine forutsigelser.

Hvor ofte treffer du menn ute? tror du passer best å ha en mann som er 40 år. Mitt spørsmål er hvorfor kvinner ikke sier hei. Hvis ei kvinne vil ha en mann så vinner hun han.

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosiale medier er dessverre blitt en erstatning for eget liv for mange unge, slik tv-apparatet er en erstatning for eget liv for mange eldre. 

Anonymkode: eeab1...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ikke rart at kvinner velger singellivet, når majoriteten av menn er løgnaktige parasitter som koster mer enn de smaker. Sex og kos kan man da få hvor som helst, eller ta seg en liten runk, og det er ingenting annet de har å legge på bordet i felles husholdning. Jeg er godt voksen, og har endelig knekket kodet og innsett at livskvaliteten min er vesentlig bedre, når jeg bor alene. Huset er alltid så ryddig som jeg vil ha det, økonomien er bedre og mer stabil, og jeg kan være spontan uten å komme hjem til en sutrete mann som er desperat etter å kunne kontrollere meg. Og som attpåtil viser seg å pule en håndfull andre damer bak ryggen din. Har man ikke noe ønske om (flere) barn er det ingen grunn til å finne seg en mann. 

Jeg ser rett og slett ikke problemet TS prøver å sette fokus på. Ja, kvinner er selvstendige og har ikke noe problem med å være single, det er da bare bra. Det fremstår mest som TS sutrer over at vi ikke lever på 50-tallet, hvor han hadde fått seg en kone, bare fordi kvinner ikke kan forsørge seg selv. 

Og at man er på Tinder betyr ikke at man leter så hardt. Jeg har en halvsovende profil der som jeg titter innom i blant, i tilfelle det skulle dukke opp en godbit. Men også der er 99% uinteressante.

Anonymkode: 94220...070

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Se deg rundt blant vanlige folk som er i forhold. Er det bare par hvor mennene er høye, rike og har høy status? :klo:: 0f843...7e0

Nå må du lære deg om lese. Kvinner går etter menn som har høyere status enn dem selv. Menn velger gjerne nedover, det gjør ikke kvinner.

Anonymkode: a404c...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig festlig tråd. Ren underholdning å lese her. 

Møter kvinner den rette mannen, så er vel de fleste åpne for forhold. Men dagens kvinner klarer seg fint økonomisk, har frihet til å trene, være sosiale med venner, reise og leve livet sitt som de ønsker. Det å ha kjæreste krever litt.

Jeg skulle gjerne hatt kjæreste, men jeg har det og bra alene. Og jeg vil ha en kjæreste, jeg vil ikke ha en samboer. Og de fleste menn er ikke med på det. Mener ikke at vi aldri skal bli samboere, men det skal ta flere år før skjer. Men de jeg møter, de vil gjerne flytte sammen innen 1 år, er jo så fint å ha noen som kan lage middag til de hver dag. Og jeg eier en stor bolig, så da kan jo de bare flytte rett inn. Det er jo så fint. Men jeg ønsker ikke det, jeg er utrolig glad i tid alene, venner, trening osv. Så jeg trenger flere år på meg, før jeg vil la deg bo sammen med meg. 

Anonymkode: cfe0e...4c9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte treffer du menn ute? tror du passer best å ha en mann som er 40 år. Mitt spørsmål er hvorfor kvinner ikke sier hei. Hvis ei kvinne vil ha en mann så vinner hun han.

Anonymkode: 794e3...1b8

Der traff du omsider spikeren!

Jeg har ikke truffet en mann jeg faktisk vil ha, så da er jeg heller singel.

Anonymkode: e2f2f...906

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke rart at kvinner velger singellivet, når majoriteten av menn er løgnaktige parasitter som koster mer enn de smaker. Sex og kos kan man da få hvor som helst, eller ta seg en liten runk, og det er ingenting annet de har å legge på bordet i felles husholdning. Jeg er godt voksen, og har endelig knekket kodet og innsett at livskvaliteten min er vesentlig bedre, når jeg bor alene. Huset er alltid så ryddig som jeg vil ha det, økonomien er bedre og mer stabil, og jeg kan være spontan uten å komme hjem til en sutrete mann som er desperat etter å kunne kontrollere meg. Og som attpåtil viser seg å pule en håndfull andre damer bak ryggen din. Har man ikke noe ønske om (flere) barn er det ingen grunn til å finne seg en mann. 

Jeg ser rett og slett ikke problemet TS prøver å sette fokus på. Ja, kvinner er selvstendige og har ikke noe problem med å være single, det er da bare bra. Det fremstår mest som TS sutrer over at vi ikke lever på 50-tallet, hvor han hadde fått seg en kone, bare fordi kvinner ikke kan forsørge seg selv. 

Og at man er på Tinder betyr ikke at man leter så hardt. Jeg har en halvsovende profil der som jeg titter innom i blant, i tilfelle det skulle dukke opp en godbit. Men også der er 99% uinteressante.

Anonymkode: 94220...070

Trist at du fremprovoserer at du er perfekt, og ikke klarer å leve sammen med en mann. Du legger all skyld på menn, hva med kvinnene som elsker å ha en mann ved sin side, og ikke minst alle unge kvinner som aldri har hatt kjæreste. Ok, du sier til dem ikke finn deg mann? du har rett og slett ikke opplevd å bli elsket! Din magnet har støtet på menn som ikke visste sin gunst det å være mann i huset. Beklager du trenger nok erfare ekte kjærlighet. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig festlig tråd. Ren underholdning å lese her. 

Møter kvinner den rette mannen, så er vel de fleste åpne for forhold. Men dagens kvinner klarer seg fint økonomisk, har frihet til å trene, være sosiale med venner, reise og leve livet sitt som de ønsker. Det å ha kjæreste krever litt.

Jeg skulle gjerne hatt kjæreste, men jeg har det og bra alene. Og jeg vil ha en kjæreste, jeg vil ikke ha en samboer. Og de fleste menn er ikke med på det. Mener ikke at vi aldri skal bli samboere, men det skal ta flere år før skjer. Men de jeg møter, de vil gjerne flytte sammen innen 1 år, er jo så fint å ha noen som kan lage middag til de hver dag. Og jeg eier en stor bolig, så da kan jo de bare flytte rett inn. Det er jo så fint. Men jeg ønsker ikke det, jeg er utrolig glad i tid alene, venner, trening osv. Så jeg trenger flere år på meg, før jeg vil la deg bo sammen med meg. 

Anonymkode: cfe0e...4c9

Det er det man kaller elsker, du er en elsker som du kan møte når du har behov. Og ellers vil du holde på dine ting. 

Da fører jeg deg på statistikken der du ikke visste hva det er å bli forelsket, og ha en mann i hus.

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist at du fremprovoserer at du er perfekt, og ikke klarer å leve sammen med en mann. Du legger all skyld på menn, hva med kvinnene som elsker å ha en mann ved sin side, og ikke minst alle unge kvinner som aldri har hatt kjæreste. Ok, du sier til dem ikke finn deg mann? du har rett og slett ikke opplevd å bli elsket! Din magnet har støtet på menn som ikke visste sin gunst det å være mann i huset. Beklager du trenger nok erfare ekte kjærlighet. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Hva legger du i å være mann i huset?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Gent82 skrev:

Hvis norske menn finner damer fra asia og øst-europa, hvor tenker dere kvinner å finne menn? Nysgjerrig jeg vettøh :)

Vet at det satses hardt på gjenbruk enkelte plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arabella skrev:

Hva legger du i å være mann i huset?

Det er mye! Skal jeg liksom skrive alt dette ned her. I seg selv så sier det selv. Men først og fremst elsker mannen henne inderlig, og han vet hvor glad han er i henne, og formidler det til henne, og det er harmonisk i hjemmet. Prinsippet å være ett vil komme til uttrykk. En mann vil fri, en mann vil ha henne som sin hustru. Dem blir et ekte folk. Grunnlaget er lagt for en fantastisk fremtid. 

Samboerskap er et meget tynt grunnlag å leve som par. Det gir ingen fremtid utsikter. 

Anonymkode: 794e3...1b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ok å spørre om alderen din, ts?

Anonymkode: 0f843...7e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg tråkker visst på mange tær, og mange sårende kvinner. Men det finnes trøst å få kvinner. Selv om noen har fått tillatelse å skape en et nederlagsbilde, så vil jeg si det beste bildet du noen gang kan få er å se deg hel, og elsket og leve sammen med en real mann som vet sin identitet. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg tråkker visst på mange tær, og mange sårende kvinner. Men det finnes trøst å få kvinner. Selv om noen har fått tillatelse å skape en et nederlagsbilde, så vil jeg si det beste bildet du noen gang kan få er å se deg hel, og elsket og leve sammen med en real mann som vet sin identitet. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Ellers takk, menn er søppel :)

Anonymkode: d792f...a36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye! Skal jeg liksom skrive alt dette ned her. I seg selv så sier det selv. Men først og fremst elsker mannen henne inderlig, og han vet hvor glad han er i henne, og formidler det til henne, og det er harmonisk i hjemmet. Prinsippet å være ett vil komme til uttrykk. En mann vil fri, en mann vil ha henne som sin hustru. Dem blir et ekte folk. Grunnlaget er lagt for en fantastisk fremtid. 

Samboerskap er et meget tynt grunnlag å leve som par. Det gir ingen fremtid utsikter. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Du får ta det i beste mening, men jeg klarer ikke la være å le, dette ble jo morsomt etter hvert :laugh: Gratulerer med å ha startet noe som tydeligvis engasjerer :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheihei! Menn må huske på at ingen kvinner vil ha oss, og at det er bare våres feil fordi vi er noen kvinnehatende-late-fattige-lave menn som bare utnytter kvinner på alle mulige måter og vil ha en hushjelp!!! Kvinnene er det ingenting galt med!! 

Anonymkode: aeaf3...b46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...