Gå til innhold

håpløst at kvinner klarer å være single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som mange er sinte på menn av en eller annen grunn. Vi må jo bare jobbe med personligheten våres, og slutte å hate kvinner, sant? Virker som det er dere som hater menn!

Anonymkode: aeaf3...b46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som mange er sinte på menn av en eller annen grunn. Vi må jo bare jobbe med personligheten våres, og slutte å hate kvinner, sant? Virker som det er dere som hater menn!

Anonymkode: aeaf3...b46

Ja det er populært å si 'sinte menn', men det er temmelig 50/50 det er, asss

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange klager over å være hushjelp for mannen. 

Jeg er mann og veldig ryddig av meg. Putter alltid ting tilbake på plass, legger aldri ting på gulvet. Gjør husarbeid når det trengs, uten utsettelser. 

Men ingen damer vil ha meg. Du får ikke tinder likes for disse egenskapene for å si det slik... 

Anonymkode: 9f6aa...07c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg rødmer bare mer og mer.... 

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Mange klager over å være hushjelp for mannen. 

Jeg er mann og veldig ryddig av meg. Putter alltid ting tilbake på plass, legger aldri ting på gulvet. Gjør husarbeid når det trengs, uten utsettelser. 

Men ingen damer vil ha meg. Du får ikke tinder likes for disse egenskapene for å si det slik... 

Anonymkode: 9f6aa...07c

Kvinner vil ha alfa-menn, og velger bare blant dem med høyere status.

Når kvinner har blitt sterkere og mer utdannet enn menn, men fortsatt har krav om at en mann skal være høyere, sterkere og rikere, blir den norske mannen funnet for liten.

 

Anonymkode: a404c...678

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg skakk av denne tråden... Ts er jo den rareste jeg har vært borti i min korte aktive tid her på KG. Tror jeg må finne litt popcorn, altså 😂😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange klager over å være hushjelp for mannen. 

Jeg er mann og veldig ryddig av meg. Putter alltid ting tilbake på plass, legger aldri ting på gulvet. Gjør husarbeid når det trengs, uten utsettelser. 

Men ingen damer vil ha meg. Du får ikke tinder likes for disse egenskapene for å si det slik... 

Anonymkode: 9f6aa...07c

Det er ikke pga utseende. Det er din feil at du ikke får likes, fordi personligheten din er ikke bra nok! Du må jobbe med personligheten din og slutte å hate kvinner!

Anonymkode: aeaf3...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner vil ha alfa-menn, og velger bare blant dem med høyere status.

Når kvinner har blitt sterkere og mer utdannet enn menn, men fortsatt har krav om at en mann skal være høyere, sterkere og rikere, blir den norske mannen funnet for liten.

 

Anonymkode: a404c...678

Hehe jaja. Jeg er og godt utdanna og har veldig høy lønn. I tillegg til å være ryddig. Så det er vel så enkelt som at utseendet teller mest når det kommer til stykket. Jeg får kose meg alene med Netflix i stedet, da får jeg i det minste velge serier selv.

Anonymkode: 9f6aa...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke pga utseende. Det er din feil at du ikke får likes, fordi personligheten din er ikke bra nok! Du må jobbe med personligheten din og slutte å hate kvinner!

Anonymkode: aeaf3...b46

Ja, han er kanskje pliktoppfyllende, romantisk og kjekk a4-gutt, men ja han må absolutt slutte å h a t e k vi n n e r!!... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke pga utseende. Det er din feil at du ikke får likes, fordi personligheten din er ikke bra nok! Du må jobbe med personligheten din og slutte å hate kvinner!

Anonymkode: aeaf3...b46

Må antar parodi her da dette va så klart ulogisk. 

Anonymkode: de860...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

du vet jo hvem som er kjekk og hva du vil ha, så hvorfor allikevel være singel?

Holder ikke å være kjekk. Jeg faller ikke for menn som er så kjekke egentlig, søte eller sjarmerende heller. Jeg ser mye mer på utstråling, har han en god energi , humor, omsorgsfull. og om føler meg meg avslappet sammen med ham. Nå har jeg mann men var singel lenge før jeg møtte mannen. Datet en fyr jeg fikk følelser for en stund. Han kommenterte andre damers kropper hele tiden og jeg oppdaget etterhvert at han hadde et ganske gammeldags syn på kvinner. Jeg er ikke sjalu av meg i det hele tatt men merket at selvtilliten begynte å dale. Jeg følte meg ikke vel i forholdet. Ellers har jeg datet endel der vi har hatt helt forskjellige interesser eller så var det bare ingen spesiell kjemi enn vennskap der. Jeg ville heller være singel enn å ha kjæreste bare for å ha kjæreste. 

Anonymkode: 8d3ff...ac5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dette representerer Norske kvinner, så kommer jeg til å velge kvinner fra annen nasjon. Norske kvinner bare trøste spiser seg ihjel.

Anonymkode: 794e3...1b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

det er fordi du har en sexpartner, og har ikke behov som alle kvinner har. Derfor kan du fronte at du re singel

Anonymkode: 794e3...1b8

Det er mange kvinner som ikke liker one night stands. Klart kvinner har behov men mange vil helst ha sex med en de elsker og one night stand føles ofte tomt. Og vi kan fint få orgasme på egen hånd.. Klart jeg savnet sex da jeg var singel men det var mest nærheten jeg savnet, det å ligge inntil noen.  

Anonymkode: 8d3ff...ac5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

nett som nedslagsfelt betyr at du egentlig fronter deg som singel for hele verden. Da mener jeg teknisk sett. Naboene vet du er singel og ER ute etter et forhold. Så nedslagsfelt der alle kan si i kor hun er etter ny kar kan kanskje for noen. 

 

Anonymkode: 794e3...1b8

Det er helt utrolig hva du tror du vet om enslige kvinner. Alle er på Tinder, for eksempel. Jeg vet ikke hva det er engang. Har forstått det slik at det er en sexchattekanal. Ingen av mine, det vil si min husverts naboer, aner at jeg finnes , med mindre han skulle finne på å slarve om leieboeren sin. Det kan jeg ikke tenke meg at han gjør. Jeg går aldri "på byen". Så hvilken kategori ville du plassere meg i? Jeg er passe høy og passe slank, velformet kropp, blir tatt for å være mye yngre enn jeg er, er ganske pen og tiltrekkende om jeg skal være så ubeskjeden å si det selv. Nå venter jeg spent på dine forutsigelser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange klager over å være hushjelp for mannen. 

Jeg er mann og veldig ryddig av meg. Putter alltid ting tilbake på plass, legger aldri ting på gulvet. Gjør husarbeid når det trengs, uten utsettelser. 

Men ingen damer vil ha meg. Du får ikke tinder likes for disse egenskapene for å si det slik... 

Anonymkode: 9f6aa...07c

Prøv å skriv at du er huslig i profilen din....

Anonymkode: 959d9...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis dette representerer Norske kvinner, så kommer jeg til å velge kvinner fra annen nasjon. Norske kvinner bare trøste spiser seg ihjel.

Anonymkode: 794e3...1b8

Og norske menn dør ut fordi vi velger sjokolade foran dere. 

Anonymkode: 959d9...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og norske menn dør ut fordi vi velger sjokolade foran dere. 

Anonymkode: 959d9...359

Hørt om Asia? (Ikke musikk gruppen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk alle single kvinner, hvilken tjeneste dere kan gjør verden med å ikke føde flere barn. Bra for Norge og miljøet.

Applaus! Mann.

Anonymkode: 5e61a...2c2

Jeg tror du misforstår noe nå. Det er ikke de single kvinnene som produserer flest barn, men de som har en partner.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gent82 skrev:

Hørt om Asia? (Ikke musikk gruppen)

Ja samme der. Kvinner vil ikke ha menn som er for mye jobb. 

Anonymkode: 959d9...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja samme der. Kvinner vil ikke ha menn som er for mye jobb. 

Anonymkode: 959d9...359

Hvis norske menn finner damer fra asia og øst-europa, hvor tenker dere kvinner å finne menn? Nysgjerrig jeg vettøh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...