Gå til innhold

håpløst at kvinner klarer å være single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri forstått greia at kvinner vil være single? det er ganske mange kvinner i Norge som er single. På dating sider har dem lagt seg ut, og vil ha kjæreste. Og mange er pent voksne. Hvorfor har du ikke fått kjæreste enda? du vet jo hvem som er kjekk og hva du vil ha, så hvorfor allikevel være singel? Hva er det med dere kvinner? dere har utstråling og kan bare velge den dere vil ha,, allikevel må dere ty til dating sider på internett, fortell meg hvorfor så jeg forstår dere? 

Anonymkode: 794e3...1b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelper lite et vi vet hva vi vil ha når disse ikke finnes, eller vertfall ikke noen vi har møtt på enda. 

Anonymkode: c8894...d8b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bikket 30 og med tre lengre forhold bak meg er jeg nå sjeleglad for å være singel, noe jeg har tenkt til å forbli. Ikke noe ønske om barn og dermed er det ingen tikkende klokke i bildet. Alt er så mye enklere alene☺️

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel forstått at forhold er bortkastet og at det er mye bedre å være singel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fint å være singel og gjøre eller la være å gjøre ting av hensyn til en kjæreste. Kan godt kalle det egoistisk, men jeg skader ingen med det. Jeg liker friheten.

Jeg liker også å date i perioder, men er ikke ute etter forhold. Den dagen jeg forelsker meg i rett mann så kommer jeg nok til å satse, men det er absolutt ikke noe jeg vil nå og i nærmeste framtid akkurat. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg liker også å date i perioder, men er ikke ute etter forhold. Den dagen jeg forelsker meg i rett mann så kommer jeg nok til å satse, men det er absolutt ikke noe jeg vil nå og i nærmeste framtid akkurat. 

da er du ikke unik, det er det som mange kvinner gjør.Dem lever single, og har mange bilder på tinder kanskje i månedvis av periode. Det er utrolig. Er det sexpartnere uten forpliktelser som bidrar til det?

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel mange, inkl meg selv, som har opplevd at de har blitt "mamma" for samboere som ikke klarer/gidder noen ting. Når sånne forhold er over er man ikke akkurat keen på å hoppe inn i et nytt forhold med det første. 

Jeg syns det er helt nydelig å være singel nå, selv om jeg er 29 og "klokka tikker". Men jeg vet ikke om den tikker så mye at jeg ønsker å bli mor til en voksen mann altså.

Anonymkode: 0738d...6f8

det kan jeg ikke tro, jeg er 100 % sikker du har en sexpartner uten forpliktelse, det er ingen på din alder som går sin  hverdag uten sex. Her er det sms henvendelse, og treffes på natta når ingen vet om det.

Anonymkode: 794e3...1b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

da er du ikke unik, det er det som mange kvinner gjør.Dem lever single, og har mange bilder på tinder kanskje i månedvis av periode. Det er utrolig. Er det sexpartnere uten forpliktelser som bidrar til det?

Anonymkode: 794e3...1b8

Jeg er ikke, og har aldri vært på tinder. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på datern nå, men drømmer allerede om å være singel. Tror singel er tingen ja. Jeg er 32 og ikke i toppsjiktet verken utseendesmessig eller intelligensmessig, men jeg har begynt å akseptere det og tenker at jeg har de bedre alene når jeg uansett bare tiltrekker meg typer jeg ikke liker spesielt godt. Ønsker meg ikke barn heller, så jeg trenger egentlig ikke stresse, selv om jeg kjenner litt på presset utenifra.

Anonymkode: ba547...b1c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er på datern nå, men drømmer allerede om å være singel. Tror singel er tingen ja. Jeg er 32 og ikke i toppsjiktet verken utseendesmessig eller intelligensmessig, men jeg har begynt å akseptere det og tenker at jeg har de bedre alene når jeg uansett bare tiltrekker meg typer jeg ikke liker spesielt godt. Ønsker meg ikke barn heller, så jeg trenger egentlig ikke stresse, selv om jeg kjenner litt på presset utenifra.

Anonymkode: ba547...b1c

er det fordi du har en fast sexpartner?

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

er det fordi du har en fast sexpartner?

Anonymkode: 794e3...1b8

Det var da svært som du spurte og grov, har du sex på hjernen eller... 

Anonymkode: c3245...08d

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det kan jeg ikke tro, jeg er 100 % sikker du har en sexpartner uten forpliktelse, det er ingen på din alder som går sin  hverdag uten sex. Her er det sms henvendelse, og treffes på natta når ingen vet om det.

Anonymkode: 794e3...1b8

Hva du tror på eller ikke er totalt irrelevant :) Her er det null action akkurat nå, ingen sexpartner i sikte.

Anonymkode: 0738d...6f8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enda singel da jeg nettop ikke har funnet noen som oppfyller alt:

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri forstått greia at kvinner vil være single? det er ganske mange kvinner i Norge som er single. På dating sider har dem lagt seg ut, og vil ha kjæreste. Og mange er pent voksne. Hvorfor har du ikke fått kjæreste enda? du vet jo hvem som er kjekk og hva du vil ha, så hvorfor allikevel være singel? Hva er det med dere kvinner? dere har utstråling og kan bare velge den dere vil ha,, allikevel må dere ty til dating sider på internett, fortell meg hvorfor så jeg forstår dere? 

Anonymkode: 794e3...1b8

Ja jeg vet utrolig godt hvem jeg synes er kjekk. Jeg vet og utrolig godt ting jeg er trenger fra en mann og kvaliteter jeg ser etter. Men det betyr ikke at jeg klarer å finne drømmemannen :vetikke:

Og ikke minst er det langt i fra sikkert at han og vil ha meg :vetikke:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da svært som du spurte og grov, har du sex på hjernen eller... 

Anonymkode: c3245...08d

nei, spørsmålet mitt handler om hvorfor på kvinner klarer å være singel. Og  jeg tror ingen kvinner klarer å leve i sølibat. Dermed må hun ty til noe som ikke alle vet om.

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du trist fordi mange kvinner ikke er desperate og tar til takke med deg? Heller singel enn en motbydelig tosk. Sier ikke at du er det, men ting tyder på at du ikke representerer ett førstevalg. 

Anonymkode: c3245...08d

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

nei, spørsmålet mitt handler om hvorfor på kvinner klarer å være singel. Og  jeg tror ingen kvinner klarer å leve i sølibat. Dermed må hun ty til noe som ikke alle vet om.

Anonymkode: 794e3...1b8

Mener du...Fingrene? Eller elektriske dingser?

Tror de fleste vet om det.

Anonymkode: 0738d...6f8

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

nei, spørsmålet mitt handler om hvorfor på kvinner klarer å være singel. Og  jeg tror ingen kvinner klarer å leve i sølibat. Dermed må hun ty til noe som ikke alle vet om.

Anonymkode: 794e3...1b8

Det er 1 år og 8 mnd siden jeg hadde sex. Går fint ann å leve uten sex :) 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

nei, spørsmålet mitt handler om hvorfor på kvinner klarer å være singel. Og  jeg tror ingen kvinner klarer å leve i sølibat. Dermed må hun ty til noe som ikke alle vet om.

Anonymkode: 794e3...1b8

Nå kan du lure nå. 

Anonymkode: c3245...08d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...