Gå til innhold

Hva er maks timelønn for spesialsykepleier med 16 års annsenitet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke sykepleier selv, men har en diskusjon ang dette med 2 kollegaer. Hva er maks timelønn for en spesialsykepleier med maks ansenitet? Vet der er forskjell på stat og kommune også -men hvem betaler best? (Og vi tenker da ikke på privat helsevesen -kun off). Vi har googlet, men får bare div lønnstabeller ut i fra årslønn. Det er timelønn vi diskuterer her (dette fordi vi har en diskusjon ang dette med spes.sykepleiere opp mot andre jobber som ikke krever utdannelse.)

Håper noen kan svare!

Anonymkode: 48dce...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som kan svare??

Anonymkode: 48dce...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men om dere allerede vet årslønn, kan dere ikke bare dele på antall timer i året?

 

Anonymkode: 9e585...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og del årslønnen på 1846 timer (35.5 timer uka x 52 uker)

 

Anonymkode: 9e585...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her kan du legge inn årsønn og få ut timelønn http://www.godepenger.no/lonn-kalkulator/

Anonymkode: e754f...2f4

Men de bruker arbeidsuke på 37.5 timer. Med mindre det finnes noen muligheter for å justere den, så blir resultatet feil. For sykepleiere som jobber på sykehus eller i kommunen er en full arbeidsuke på 35.5 timer. 

Anonymkode: 9e585...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de bruker arbeidsuke på 37.5 timer. Med mindre det finnes noen muligheter for å justere den, så blir resultatet feil. For sykepleiere som jobber på sykehus eller i kommunen er en full arbeidsuke på 35.5 timer. 

Anonymkode: 9e585...b09