Gå til innhold

Jeg er så forelska!! Når sprekker bobla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet mye de siste årene. Har hatt mange 2-måneders dating hvor jeg ble usikker, fikk ikke nok oppmerksomhet, han var aldri interessert nok og dumpet meg. Gang på gang. Hadde egentlig gitt opp. Og dere vet det der de sier om at «når du minst venter det»? På det minst tenkelige stedet! Vel, vi falt for hverandre. Aldri i hele mitt liv har jeg opplevd en mann som er så god til å sette ord på følelsene sine og som ikke spiller noe spill. Det er så deilig. Han gjør meg tryggere enn noen andre, har ikke fått meg til å tvile et sekund, jeg svever på skyer. Men jeg går egentlig bare og venter på at det skal ta slutt. For man svever jo ikke på rosa skyer for alltid. Enten tar det slutt eller så blir forholdet «kjedelig»/hvertfall ikke de voldsomme følelsene? Eller? Husker nesten ikke hvordan det var å ha kjæreste. Hadde samboer i 7 år, men det er 10 år siden nå. Har altså ikke hatt en ordentlig kjæreste siden det. Ingen som dette hvertfall. Vi traff hverandre for 6 mnd siden. Er jo fremdeles nytt og spennende. Helt fantastisk er det! 😍

Anonymkode: c4b4e...777

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør han så annerledes, hva gjør han som er annerledes?

Anonymkode: 3efcf...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør han så annerledes, hva gjør han som er annerledes?

Anonymkode: 3efcf...66b

Han gjør meg bare tryggere. Sender meldinger, ringer, sier fine ting til meg, er veldig kjærlig med meg, vel, rett og slett bare behandler meg bra, da.

Anonymkode: c4b4e...777

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han fattigere enn du er, så han trenger deg som økonomisk trygghet?

Det er dessverre gjerne noe muffens et sted, når man blir behandlet som en dronning.

Anonymkode: b8e42...2ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han fattigere enn du er, så han trenger deg som økonomisk trygghet?

Det er dessverre gjerne noe muffens et sted, når man blir behandlet som en dronning.

Anonymkode: b8e42...2ea

Haha, nei, er vel heller jeg som er den fattige. 

Anonymkode: c4b4e...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Haha, nei, er vel heller jeg som er den fattige. 

Anonymkode: c4b4e...777

Sikker på det?

Anonymkode: b8e42...2ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har funnet kjærligheten!!! Gratulerer!!! Dette kommer til å gå bra!!!

Anonymkode: 31c31...969

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare ekte kjærlighet:rodmer: nyt forelskelsen, tryggheten og det gode dere har sammen. Vet det kan være vanskelig, vi er mange som har brent oss på kjærligheten..jeg var også der og hadde store problemer med å tro at forholdet ville vare .. Nå har vi vært sammen i fire år og jeg svever fremdeles på en rosa sky :rodmer: føler stadig kjærlighet vi har til hverandre når nye dimensjoner. 

Anonymkode: 99ae0...4a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er min og 💜💜gift i tyve år snart 💜

Anonymkode: 0518c...420

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok bare ekte kjærlighet:rodmer: nyt forelskelsen, tryggheten og det gode dere har sammen. Vet det kan være vanskelig, vi er mange som har brent oss på kjærligheten..jeg var også der og hadde store problemer med å tro at forholdet ville vare .. Nå har vi vært sammen i fire år og jeg svever fremdeles på en rosa sky :rodmer: føler stadig kjærlighet vi har til hverandre når nye dimensjoner. 

Anonymkode: 99ae0...4a3

Wow! Så fantastisk! 🥰

Anonymkode: c4b4e...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er min og 💜💜gift i tyve år snart 💜

Anonymkode: 0518c...420

Virkelig? Så bra for dere! 😍

Anonymkode: c4b4e...777

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er min og 💜💜gift i tyve år snart 💜

Anonymkode: 0518c...420

Ps blir fortsatt behandlet som en prinsesse, fins slike menn faktisk. 

Anonymkode: 0518c...420

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Så bra for dere! 😍

Anonymkode: c4b4e...777

Ja, men vi har støttet hverandre gjennom mye, vi hadde begge opplevd endel vondt føe vi møttes, jirdnær og fin kjærlighet til hverandre. 

Anonymkode: 0518c...420

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er han fattigere enn du er, så han trenger deg som økonomisk trygghet?

Det er dessverre gjerne noe muffens et sted, når man blir behandlet som en dronning.

Anonymkode: b8e42...2ea

Jada dere dessverre mennesker er det nok av

Anonymkode: 26e7d...88f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet mye de siste årene. Har hatt mange 2-måneders dating hvor jeg ble usikker, fikk ikke nok oppmerksomhet, han var aldri interessert nok og dumpet meg. Gang på gang. Hadde egentlig gitt opp. Og dere vet det der de sier om at «når du minst venter det»? På det minst tenkelige stedet! Vel, vi falt for hverandre. Aldri i hele mitt liv har jeg opplevd en mann som er så god til å sette ord på følelsene sine og som ikke spiller noe spill. Det er så deilig. Han gjør meg tryggere enn noen andre, har ikke fått meg til å tvile et sekund, jeg svever på skyer. Men jeg går egentlig bare og venter på at det skal ta slutt. For man svever jo ikke på rosa skyer for alltid. Enten tar det slutt eller så blir forholdet «kjedelig»/hvertfall ikke de voldsomme følelsene? Eller? Husker nesten ikke hvordan det var å ha kjæreste. Hadde samboer i 7 år, men det er 10 år siden nå. Har altså ikke hatt en ordentlig kjæreste siden det. Ingen som dette hvertfall. Vi traff hverandre for 6 mnd siden. Er jo fremdeles nytt og spennende. Helt fantastisk er det! 😍

Anonymkode: c4b4e...777

Vi gutter/menn kommer i mange ulike innpakninger og utgaver. Ser ut som du har funnet en som elsker deg. Ikke overanalyser forholdet, men nyt hver dag sammen med han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt voksne og var så forelska i starten at jeg visste ikke at det gikk an en gang. Det var gjensidig. 😍

Nå har vi vært sammen i syv år og jeg får fortsatt sommerfugler i magen bare av å se på han. 

Anonymkode: aeeb5...643

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøv å ikke fokuser på alt som kan gå galt, for alt kan faktisk gå bra også, det er dere to som skal bygge dette videre sammen ♥️ 

Ikke la vonde erfaringer ødelegge noe som kan bli veldig fint.

Anonymkode: 4e47e...656

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt voksne og var så forelska i starten at jeg visste ikke at det gikk an en gang. Det var gjensidig. 😍

Nå har vi vært sammen i syv år og jeg får fortsatt sommerfugler i magen bare av å se på han. 

Anonymkode: aeeb5...643

Så fantastisk å høre! Vi er også godt voksne. Føles ut som galskap, ingen av oss har hatt det sånn på aldri så lenge. Selv om jeg har et par velfungerende lange forhold bak meg, kan jeg ikke huske at det var sånn her? Føles så utrolig deilig og er så utrolig redd for å fucke det til som jeg som regel gjør/har gjort de siste 10 årene med alle jeg har møtt.

Anonymkode: c4b4e...777

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Har det på samme måte på femte året.

Vi har sluttet å frykte at bobla sprekker, og har slått oss til ro med at det er slik forholdet vårt er.

Kanskje semantikk, men jeg ser én forskjell: Jeg bahandler henne ikke som en prinsesse, men som et helt voksent menneske som får lov til å være deilig og uperfekt.

Mann(52).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
På 14.5.2019 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Han gjør meg bare tryggere. Sender meldinger, ringer, sier fine ting til meg, er veldig kjærlig med meg, vel, rett og slett bare behandler meg bra, da.

Anonymkode: c4b4e...777

Hvorfor har kvinner et så sterkt behov for å føle seg trygg sammen med en mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...