Gå til innhold

Store sosiale problemer, vet aldri hva jeg skal si


regn

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cirka 99,99 prosent av ALLE som henger her på Kvinneguidenhar sannsynligvis autisme / asbergers...    

Anonymkode: 93bfa...f2f

Det var da voldsomt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du har fått mange gode tips her men det som også er kjempeviktig er MÅTEN du sier ting på, det er nesten viktigere enn selve ordene. Si det du skal si med et stort smil (hvis det passer da) og øv deg på et selvsikkert kroppsspråk. Rak i ryggen, et hevet hode og et smil gjør mye! Lykke til 😊

Anonymkode: 0cfa7...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bryr deg så mye om hva andre mennesker tenker. Prøver å være deg selv ! Alt som kommer fra hjertet ditt er godt sagt! De første 6 årene jeg bodde i Norge, jeg  kunne ikke lærte meg norsk,  fordi selvfølgelig alt jeg prøvde å sa var helt forferdelig sagt. Jeg følte meg dum mange ganger, selv om jeg vet at jeg  ikke er dum. Engelsk var alltid språket jeg brukt helle tiden. I tillegg er jeg også introvert. 

Men nå, jeg synes at jeg kan ikke være så avhengig av hva andre mennesker tenker, så da snakker jeg og skriver norsk, selv om med mange feil, spiller ingen rolle, fordi det er mitt mål å snakke bedre og anstrengende, på grunn av mitt jobb, og for å ha en bedre liv.  

For å nå målet ditt, jeg anbefaler at du bare praktiseres mer og mer. Ta første skritt. Vær den første person som kontakter. Spør. Spør bare for å se hva andre personen sier. Tenke det som en litt spill. Spill litt og kommer tilbake hjem.  Praktiserer mer og mer. Du skal få det til :) 

Anonymkode: 7bd04...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...