Gå til innhold

Redde bleket hår som er blitt gult


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forsøker nå å redde det blekede håret mitt som har blitt gult, med Redken lillashampo og sitter med det. Flere som har gjort det, og lyktes?

Anonymkode: 44d4d...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må farge over med lys ask hårfarge 

Anonymkode: ea13b...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt lilla sjampo som en quick fix, og da ble det hører jeg blekte i en fin kald blond farge. Men resten har blitt lilla. Vil det gå ut om jeg vasker det med vanlig sjampo, eller er håret helt ødelagt nå?

Anonymkode: 44d4d...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk head and shoulders sin sjampo, den trekker ut fargen så det som er lilla blir borte.

Anonymkode: 65bf5...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde head & shoulders men det funka ikke. Kanskje fordi den har en ny formel. 

Har kjøpt askeblond hårfarge. Skal jeg bleke det lilla først, eller bare farge over alt med askeblondt?

Anonymkode: 44d4d...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ut etter noen vask, ikke fart over med en kald farge da blir det verre... kjøp rensesjampoo eventuelt

Anonymkode: 77fa4...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det går ut etter noen vask, ikke fart over med en kald farge da blir det verre... kjøp rensesjampoo eventuelt

Anonymkode: 77fa4...007

Farg* skulle det stå

Anonymkode: 77fa4...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg farget det med askeblondt siden jeg ikke kunne ha lilla hår på 18. Mai. Blir "spennende" å se hvordan håret blir etter ti vask når toneren går ut.

Anonymkode: 44d4d...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk varme! Rettetang f eksempel fjerner lilla pigmenter. Det vil uansett gå ut etter en vask eller to men bruk varme om du ikke har tid til å vente. 

Ikke farg over!!! Og hvertfalk ikke flekkvis! Det vil se helt merkelig ut om noen dager når det lilla blir borte om du har flekket med annen farge. 

Anonymkode: e426c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg farget det med askeblondt siden jeg ikke kunne ha lilla hår på 18. Mai. Blir "spennende" å se hvordan håret blir etter ti vask når toneren går ut.

Anonymkode: 44d4d...489

Er det toner eller lilka shampoo du har brukt? Håper for din del at du helfaget. 

Anonymkode: e426c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...