Gå til innhold

Endelig satt spiren ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Det ble nesten et år med prøving, jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at vi kom til å være et av parene som kom til å slite med å bli gravide... Vi er i midten av 20-årene og friske. Jeg begynte med hormonbehandling ved en privatklinikk allerede i november -18, uten resultat. Gikk i gjennom IVF i februar/mars ved samme privatklinikk, men de kunne ikke sette tilbake lille spire fordi jeg ble overstimulert. Derfor ble spireliten fryst ned og satt tilbake 3/5. Testdag egentlig 17/5, men jeg fikk et innfall om å teste tre dager før testdatoen - ingen tvil om resultatet ❤️ Termin blir 22/1-20 ❤️

58FC0753-D213-4C81-9CA9-F6A3226BA507.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Tror jeg har fått hjelp av deg i tempetråden en gang eller to. Veldig kjekt å høre at du har fått positiv test! Kjempepositiv test faktisk 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kajajaja skrev:

Gratulerer så mye! Tror jeg har fått hjelp av deg i tempetråden en gang eller to. Veldig kjekt å høre at du har fått positiv test! Kjempepositiv test faktisk 😄

Ååh, takk ❤️ Kan nesten ikke tro det! 🙊🙈  Var ikke tvil om hva resultatet var på denne nei 😅🙏 Kan godt ha vært at jeg har svart deg i tempetråden, har vært litt overalt her inne det siste året 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var kanskje den beste nyheten jeg kunne funnet her inne, GRATULERER! Så herlig at du endelig er gravid!😍❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Irisiri skrev:

Dette var kanskje den beste nyheten jeg kunne funnet her inne, GRATULERER! Så herlig at du endelig er gravid!😍❤️

Ååh, tusen takk ❤️❤️ Nå har jeg visst det snart et døgn, har fortsatt ikke gått opp for meg at det vokser et lite menneske i magen 🙈 Jeg vet det liksom, men tror ikke helt på det enda 😅 Hvordan var dette for deg, ble du vant til tanken med en gang? 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Solkremen skrev:

:hjerter_rundt: Gratulerer med spira i magen :) 

Takk 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå er så glad for at du har kommet hit og er nå gravid😃❤️ Unner deg dette veldig og blir spennende å følge deg videre☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Safira07 skrev:

ååå er så glad for at du har kommet hit og er nå gravid😃❤️ Unner deg dette veldig og blir spennende å følge deg videre☺️

Ja, det var søren meg på tide 😅 Takk for koselig melding ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, tusen takk ❤️❤️ Nå har jeg visst det snart et døgn, har fortsatt ikke gått opp for meg at det vokser et lite menneske i magen 🙈 Jeg vet det liksom, men tror ikke helt på det enda 😅 Hvordan var dette for deg, ble du vant til tanken med en gang? 😬

Det skjønner jeg veldig godt, det er liksom bare en positiv test og noen symptomer - ellers lite som skulle tilsi at man er gravid. 

Jeg ble definitivt ikke vant til tanken med en gang, og det føles fortsatt litt fjernt noen ganger. Men det ble mye mer ekte da jeg hørte hjertet slå og da vi så fosteret på UL😍 Å høre hjertet for første gang var skikkelig spesielt❤️

Jeg må stadig kikke litt på UL-bildene for å få bekreftelse på at noen faktisk bor i livmoren min. Heldigvis er det ikke lenge til du får se spiren din❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Irisiri skrev:

Det skjønner jeg veldig godt, det er liksom bare en positiv test og noen symptomer - ellers lite som skulle tilsi at man er gravid. 

Jeg ble definitivt ikke vant til tanken med en gang, og det føles fortsatt litt fjernt noen ganger. Men det ble mye mer ekte da jeg hørte hjertet slå og da vi så fosteret på UL😍 Å høre hjertet for første gang var skikkelig spesielt❤️

Jeg må stadig kikke litt på UL-bildene for å få bekreftelse på at noen faktisk bor i livmoren min. Heldigvis er det ikke lenge til du får se spiren din❤️

Så enig, kan liksom ikke si at jeg føler meg så veldig gravid 😅 

Åh, det høres skikkelig koselig ut ❤️ Gleder meg til vi skal på ultralyd ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger meg over her fra prøverdagboka di 😊 Heia spiren! Ikke såååå lenge til UL heller, det er helt utrolig fint å se noe levende som vokser i magen! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, prøverpåny skrev:

Følger meg over her fra prøverdagboka di 😊 Heia spiren! Ikke såååå lenge til UL heller, det er helt utrolig fint å se noe levende som vokser i magen! ❤️

Ja, velkommen etter 😊❤️ Heia spiren (som er produsert på Spiren 😅) Det tror jeg på, gleder meg veldig til ultralyd ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

😍😍 Hvilke symptomer har du? 😊

Fort mett, treg mage (så innmari), murringer nederst i magen og i korsryggen, innimellom noe stikkinger på sidene og i lyskene, humørsvigninger/emosjonell (😅), ømme pupper sånn innimellom (spesielt om kvelden 🙈). Det jeg kommer på i farten 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte teste litt mer etter jobb, kom hjem for kort tid siden. Vanskelig å tro på enda dette 🙈 Jeg ser testene og ser at de er positive, men det har ikke gått opp for meg enda. Både 10 og 25-test i sted, synes det er liten forskjell mellom de. 

Hilsen tussete førstegangsgravid 😂

BECC4B93-2BF3-4528-92EE-D5666A9C85D6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åå så koselig! Velkommen hit 😍 Har fulgt prøverdagboka di - så deilig at den endelig satt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, boblevann skrev:

Åå så koselig! Velkommen hit 😍 Har fulgt prøverdagboka di - så deilig at den endelig satt! 

Takk, veldig etterlengtet etter å ha få komme over hit 💚😊 Overlykkelig over at den endelig satt, drømmen om å få bli mamma er så stor og dette barnet er så utrolig ønsket 💚

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for denne dagboka med så fine positive tester! Gleder meg til å følge med på veien videre❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...