Gå til innhold

Å finne riktig fyr.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå 3 (!) mislykkede forhold bak meg over en periode på ti år. Har lært at man må ta varseltegn på alvor tidlig og ikke finne i seg for mye. Ble slutt med han forrige for en mnd siden, og jeg savner han selvom han ikke er bra for meg.. 

Vil han en mann som:

- Har økonomi på stell. Jeg kan dog forsørge meg selv. Ikke en drøss med inkasso, pluss pluss. 

- En som ikke skriver med andre damer eller er opphengt i eksen sin. 

- En som kan kommunisere og ikke driver silent treatment..Når ting butter imot. 

- En jeg kan le med og føre dypere samtaler med. Han må bli min venn i tillegg til kjæreste. 

- En som ikke er mammadalt eller en som ikke har egne meninger. 

- En det er litt futt i, og som har humor og selvironi :)

Alle mine kjærester har vært ulik i utseende. Selv får jeg høre jeg er pen. Jeg er ambisiøs, straks ferdig utdannet (mens jeg jobber fullt ved siden av). Jeg er snill, jobber i i omsorgsyrke, frivillig verv. Stiller opp for de jeg bryr meg om. Morsom. Litt pratsom når jeg bllr husvarm. Mine venner er i etablerte forhold og jeg føler meg mislykket. Til og med min "evig single venninne" fikk seg kjæreste nylig, og her sitter jeg alene igjen. Skal være singel lenge nå, men hvordan finne det jeg vil ha? 

 

Anonymkode: 6d132...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Listen din er jo helt standard hva mange menn er? Forstår ikke at det er så vanskelig da? Ta deg en tur på byen litt tidlig på kvelden?

Anonymkode: 9800f...306

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner har det mye lettere en menn. Senk kravene dine, så kanskje du møter noen som er bra nok

Anonymkode: d55b5...b4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kvinner har det mye lettere en menn. Senk kravene dine, så kanskje du møter noen som er bra nok

Anonymkode: d55b5...b4b

Kravene til ts var ganske rimelige og greie synes nå jeg ihvertfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier at hun er pen, ergo vil kravene hennes være en person på hennes "nivå". Om hun ikke krever en pen mann kan hun jo få de fleste...

Anonymkode: d55b5...b4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere kvinner har det mye lettere en menn. Senk kravene dine, så kanskje du møter noen som er bra nok

Anonymkode: d55b5...b4b

Hva var galt med "kravene" hennes?

Anonymkode: 72712...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre mislykkede forhold? Hadde du det jævlig fra dag en med alle sammen da eller?

Anonymkode: 48a39...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sier at hun er pen, ergo vil kravene hennes være en person på hennes "nivå". Om hun ikke krever en pen mann kan hun jo få de fleste...

Anonymkode: d55b5...b4b

Som jeg skrev: alle har vært forskjellig i utseende. To lubne og en slank en. Ikke sånn billedskjønn kjekke noen av de, men i mine øyne var de jo engang det. Vil ha trygghet og stabilitet mest av alt. 

Anonymkode: 6d132...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk kravene? :ler: ja, nei, for Guds skyld ts, du kan ikke forvente å få en mann som har økonomien på stell, ikke flørter med andre/er opphengt i xen, en du kan snakke og le med, OG han skal være din venn, nå syns jeg du var kravstor :ler: tenk på det, jeg hadde alle disse kravene, og kjekk og høy i tillegg, merkelig at det var mulig å finne! 

Når det er sagt, så syns jeg ikke tre mislykkede forhold på 10 år høres helt håpløst ut. Men klarer du å finne en fellesnevner? I så fall hadde jeg gått ut i fra dette, å sørget for at neste du møter, ikke har dette trekket, eller har noe ved seg a om fremkaller et dårlig trekk hos deg . 

Anonymkode: c4008...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...