Gå til innhold

HJELP! Kan jeg være gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere andre? Er dere også prøvere eller har dere allerede blitt heldige?😊

Anonymkode: 8a4f5...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er sant! Får bare vente å se noen dager! Hvordan går det med deg? Er du gravid eller er du prøver?:) 

Anonymkode: 8a4f5...9f2

Nei, jeg går ikke inn på de forskjellige kategoriene.. 🙈 Jeg er bare på forsiden og ser hva som dukker opp der... Svarer om jeg føler for det, og tenker ikke på "hvor det hører hjemme" 🙈🤣

Så nei, jeg har fire barn og er fint ferdig! Men pga av desse 4 og diverse omstendigheter, så har jeg jo samlet ganske mye erfaring etterhvert. 😬

Og så blir jeg plutselig revet med når noen kaaaaaanskje er gravide... 😂🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mam4ma skrev:

Nei, jeg går ikke inn på de forskjellige kategoriene.. 🙈 Jeg er bare på forsiden og ser hva som dukker opp der... Svarer om jeg føler for det, og tenker ikke på "hvor det hører hjemme" 🙈🤣

Så nei, jeg har fire barn og er fint ferdig! Men pga av desse 4 og diverse omstendigheter, så har jeg jo samlet ganske mye erfaring etterhvert. 😬

Og så blir jeg plutselig revet med når noen kaaaaaanskje er gravide... 😂🤣

Forstår! Da har du med andre ord mye erfaring ja😄 alltid fint med andre sine innspill👏🏼 Du er heldig som er mamma, håper jeg også blir det snart!☺️

Anonymkode: 8a4f5...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår! Da har du med andre ord mye erfaring ja😄 alltid fint med andre sine innspill👏🏼 Du er heldig som er mamma, håper jeg også blir det snart!☺️

Anonymkode: 8a4f5...9f2

Veldig heldig! 🥰

Blir helt sikkert din tur! ❤️

Og husk; når du får babyen din, så hadde du ikke fått akkurat den vakre babyen, den bestemte datoen, uten alt du har gått gjennom før h*n blir født 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, mam4ma skrev:

Veldig heldig! 🥰

Blir helt sikkert din tur! ❤️

Og husk; når du får babyen din, så hadde du ikke fått akkurat den vakre babyen, den bestemte datoen, uten alt du har gått gjennom før h*n blir født 😉

Det har du helt rett i! Tusen takk❤️

Anonymkode: 8a4f5...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...