Gå til innhold

Bursdaggave til mannlig samboer 30


Santri

Anbefalte innlegg

I april 2020 blir samboer 30 år. Og jeg aner virkelig ikke hva jeg kan gi han, ettersom jeg ønsker å gi han noe han kan ha lang tid fremover og minnes at han fikk av meg. Jeg er klar over at dette er en stund frem i tid ennå, men føler jeg trenger tid på å finne en perfekt gave samt muligens spare litt til den (ettersom jeg fremdeles studerer). 

Nå ble det litt mye frem og tilbake her, men kjæresten er en teknerd som er veldig interessert i teknologiske duppeditter, han har også en forkjærlighet for store klumpete klokker med  mange rare funksjoner, han har stor interesse for brettspill da spesielt Eldritch Horror. Han er ikke noe glad i sport som fotball, ski, håndball osv, men er veldig glad i å trene selv samt friluft og fjellturer og den slags.

Problemet er ikke å kjøpe noe han har lyst på eller ønsker seg, men å kjøpe noe som skiller seg ut som han blir glad for. Og gjerne noe han ikke bare hadde funnet på å kjøpe seg selv etter jobb en onsdag.

Håper på mange gode svar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe gadget-greier med en spesiell inngravering av/fra deg? En strofe fra en sang som "er dere"/noe dere typisk sier til hverandre/etc. 

Anonymkode: a3aa5...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Santri skrev:

I april 2020 blir samboer 30 år. Og jeg aner virkelig ikke hva jeg kan gi han, ettersom jeg ønsker å gi han noe han kan ha lang tid fremover og minnes at han fikk av meg. Jeg er klar over at dette er en stund frem i tid ennå, men føler jeg trenger tid på å finne en perfekt gave samt muligens spare litt til den (ettersom jeg fremdeles studerer). 

Nå ble det litt mye frem og tilbake her, men kjæresten er en teknerd som er veldig interessert i teknologiske duppeditter, han har også en forkjærlighet for store klumpete klokker med  mange rare funksjoner, han har stor interesse for brettspill da spesielt Eldritch Horror. Han er ikke noe glad i sport som fotball, ski, håndball osv, men er veldig glad i å trene selv samt friluft og fjellturer og den slags.

Problemet er ikke å kjøpe noe han har lyst på eller ønsker seg, men å kjøpe noe som skiller seg ut som han blir glad for. Og gjerne noe han ikke bare hadde funnet på å kjøpe seg selv etter jobb en onsdag.

Håper på mange gode svar 

Dette er kanskje litt ut av sonen du hadde tenkt deg men når samboeren min fylte 30 så spantet jeg 1 natts overnatting på spahotell med tilgang til diverse varme basseng/boblebad hvor vi spiste 3 retters på hotellet dagen vi kom og deilig frokost morningen etter + vin selvfølgelig. Sa ingenting om hva vi skulle mn vi kjørte ut av byen til hotellet og det satte han utrolig fin pris på:) 

Endret av jentee24
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt sikker noe veldig kule tech greier neste år, bare begynn å spar nå også dukker det sikkert opp noe. Det med inngravering var en veldig god ide da!

Men, det er nok dessverre litt sånn at tech greier blir fort utdatert da. Kanskje det hadde vært smartere med en opplevelse? 30 år er stort, klarer du å spare til en helgetur kanskje? Det kommer helt sikkert masse bra flybilletter tilbud i året du har på deg, ser Norwegian har 6 kroners billetter og greier (selvfølgelig bare så billig den ene veien, men uansett, penger å spare!) Kanskje det er en eller annen «convention» som skjer i 2020 du tror han kunne likt? Med ting han er fan av? Kanskje en teknologi konvensjon eller noe.. Søk på Google så kanskje du finner noe kult! Hvis du planlegger, kjøper billetter og hotellrom vil jeg tro han forstår du ikke betaler for absolutt hele oppholdet, men at dere spleiser på det dere bruker dit dere skal. Det vil han nok huske for resten av livet! Har du bil, leilighet eller kanskje bunad? Lei det ut når du ikke bruker det selv så renner pengene inn!😀 lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt kan du strekke deg prismessig for den perfekte gaven? Det påvirker jo hvilke ting eller opplevelser du får råd til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...