Gå til innhold

Snoking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg har datet det siste året og vært sammen med de siste 5 mnd, skulle jeg sende noe til nå i posten. 

Vi bor et godt stykke fra hverandre, og jeg har adressen hans. Har bare ikke følt meg klar for å møte broren hans ennå da han bor der også. Nå skal min kjæreste reise og jeg vet ikke om vi er kjærester lengre. Jeg ville sende han en fin ting før han reiser på fredag( vi skal møtes når han kommer tilbake, men ville at han skulle ha dette før han drar)

Da jeg sjekker adressen står det en annen jente oppført der, som er like gammel som han. Han har sagt at det er 3 eller 4 leiligheter i bygget. Det er såpass langt unna meg, at jeg kan ikke reise ned å sjekke. 

Vi har snakket på videochat siden september, hver eneste kveld og den eneste jeg har sett i leiligheten er broren og kamerater av broren. Fra sept til nå har jeg aldri hverken sett eller hørt en jente der. Han har aldri skjult adressen sin, jeg har fått sett brev han trenger hjelp med, og hjalp broren hans med skattemeldingen osv.

Er det noen som er kjent i Krogstadelva? i Nedre Eiker?

Anonymkode: 0067b...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger noen til å dra å snoke for deg?

Ta deg en bolle! 

Anonymkode: 50f59...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ham hvem og hvordan naboene hans er?

Anonymkode: b0eca...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere leiligheter i samme bygg har de ofte samme adresse. Håper du er veldig ung, for dette forholdet og tankegangene dine er ikke sunne og fornuftige om du er voksen. 

Du vet ikke om han er kjæresten din? Det bør du finne utav med en eneste gang for det er det minste du fortjener å vite. 

Og du tørr ikke møte broren hans? Hvordan skal dere kunne ha en fremtid.

Håper du finner deg en som du tørr være deg selv med og aldri trenger lure på om «kjæresten» din er kjæresten din igjen..❤️

Anonymkode: 45d2b...ee6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo søke opp de kvinnenavnene du finner på adressen hans på Facebook,,mye å se der ifht bilder, hvem som liker,hva slags kommentarer, sivil status osv....

Anonymkode: e7758...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere leiligheter i samme bygg har de ofte samme adresse. Håper du er veldig ung, for dette forholdet og tankegangene dine er ikke sunne og fornuftige om du er voksen. 

Du vet ikke om han er kjæresten din? Det bør du finne utav med en eneste gang for det er det minste du fortjener å vite. 

Og du tørr ikke møte broren hans? Hvordan skal dere kunne ha en fremtid.

Håper du finner deg en som du tørr være deg selv med og aldri trenger lure på om «kjæresten» din er kjæresten din igjen..❤️

Anonymkode: 45d2b...ee6

Det er en lang historie. Jeg tør møte broren, men han ville det skulle være ordentlig seriøst før vi møtte familie. Noe jeg er enig i. Det har kommet til det punktet nå at jeg vil møte hans søsken og familie( de andre bor ikke i Norge)

Akkurat nå vet jeg ikke hvor vi står pga hans nye jobbtilbud. Jeg er meg selv med han, men det er han som sier han ikke vet hva han skal gjøre nå. Ta jobben( og ikke være sammen med meg)eller flytte til meg.

Fant ut av det med leilighet så det er ikke noe problem, er bare kjempe trist fordi det virker som han velger å reise fremfor å være sammen med meg.

ts

Anonymkode: 0067b...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spør ham hvem og hvordan naboene hans er?

Anonymkode: b0eca...82d

Jeg fant det ut! Han har snakket om de så, ble bare litt revet med i alle tankene fra de siste to dagene.

ts

Anonymkode: 0067b...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...