GĂ„ til innhold

Baby vil ikke spise i fanget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei😊 Ville hĂžre om noen her aner hva datteren min vil. Hun er 2,5 mĂ„neder og fĂ„r mme. Den siste tiden har hun vĂŠrt litt unormal rar nĂ„r det kommer til mating. Plutselig kan hun begynne Ă„ grĂ„te og hoster/kaver seg vekk fra flasken nĂ„r vi prĂžver Ă„ mate henne. Gir utrykk for at hun ikke vil. Men om vi legger henne ned i nestet og gir henne flasken der gĂ„r alt fin og hun koser seg og drikker masse. Gjelder kanskje ett mĂ„ltid om dag.. altsĂ„, hva er dette?😂

Anonymkode: 11e31...43a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei😊 Ville hĂžre om noen her aner hva datteren min vil. Hun er 2,5 mĂ„neder og fĂ„r mme. Den siste tiden har hun vĂŠrt litt unormal rar nĂ„r det kommer til mating. Plutselig kan hun begynne Ă„ grĂ„te og hoster/kaver seg vekk fra flasken nĂ„r vi prĂžver Ă„ mate henne. Gir utrykk for at hun ikke vil. Men om vi legger henne ned i nestet og gir henne flasken der gĂ„r alt fin og hun koser seg og drikker masse. Gjelder kanskje ett mĂ„ltid om dag.. altsĂ„, hva er dette?😂

Anonymkode: 11e31...43a

Tja, kanskje hun er trÞtt og vil slappe mer av mens hun spiser? Min vil ikke ligge i armene mine og drikke melka si tidlig pÄ morgen for da er hun trÞtt :) da drikker hun nesten hele flaska og koser seg. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det er gjerne nĂ„r hun er trĂžtt at dette skjer, sĂ„ jo det stemmer nok. Bare sĂ„ tussig da hun sliter med luftsmerter og Ă„ drikke pĂ„ denne mĂ„ten forverrer detđŸ€ŠđŸœâ€â™€ïž

Anonymkode: 11e31...43a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...